Na slavnostni večerji SPORTO konference 2012 je Društvo za marketing Slovenije prvič podelilo SPORTO nagrade 2012 in SPORTO International Award tistim akterjem, ki so s kreativnimi marketinškimi idejami in pristopi ustvarili najboljša dela na področju športnega marketinga in sponzorstva. Strokovna žirija in spletni glasovi strokovne javnosti so nagradili tiste,  ki so najbolj zaznamovali letošnje (olimpijsko) leto.

Da je bilo letošnje (olimpijsko) leto zelo aktivno tudi na področju športnega marketinga in sponzorstev, dokazuje do sedaj največje število prijav za nagrado SPORTO. Kar 41 slovenskih in 11 tujih del je tekmovalo v petih kategorijah: najboljši športni oglas (12), športno sponzorstvo (4), digitalna komunikacija (7) in celovite športno-marketinške aktivnosti (18), v kategoriji SPORTO International Award je bilo prijavljenih 11 mednarodnih in 18 slovenskih projektov.

"Ozaveščanje pomena in znanj marketinga v športu in preko športa postopoma prodira tako v klube, zveze, društva kot podjetja - sponzorje, agencije. Šport in športniki so vendarle tisti, ki poosebljajo številne vrednote, povezujejo množice navijačev in športnih navdušencev, zato ima marketing tu številne priložnosti," je o vidnem napredku športno-marketinške in sponzorske industrije v Sloveniji povedala dr. Maja Makovec Brenčič, predsednica Društva za marketing Slovenije in predsednica žirije SPORTO nagrade 2012.



In kdo so torej zmagovalci med zmagovalci, dobitniki SPORTO nagrad 2012?


Nagrada v kategoriji najboljše športno sponzorstvo je šla v roke družbi Petrol za projekt "Pokaži za koga utripa tvoje srce" / sponzorstvo OKS.

Kar dva projekta v kategoriji najboljši oglas (TV, radijski, tiskani, spletni) sta najbolj prepričala strokovno žirijo in širšo publiko, saj sta nagradi prejela Kraft&Werk za projekt "Doping zaznamuje. Za vedno." in Telekom Slovenije za projekt "Z vsem srcem".

TSmedia je s projektom "Dirka po Sloveniji v živo na Planet SiOL.net" prepričala v kategoriji najboljša digitalna komunikacija.

SPORTO nagrado 2012 v kategoriji najboljše celovite športno-marketinške aktivnosti je dobil projekt Olimpijski komite Slovenije - Združenje športnih zvez s projektom "Team Slovenia, OI London 2012"

Novost letošnjih SPORTO nagrad je bilo tekmovanje za SPORTO International Award in dobitnik prve je projekt agencije CiV "Paralympic School Day". Žirija je ocenila, da je v tem projektu na najbolj sporočilen in inovativen način uspelo združiti emotivnost in družbeno odgovornost športnega marketinga in sponzorstva v regiji.

Žirija je tudi letos podelila dve posebni nagradi, in sicer Dalmaciji Vinu za projekt "Basketball Split Fairytale for Pipi" ter Saatchi&Saatchi za projekt "Vražje Slovenke skačejo dlje - FIS Svetovni pokal v smučarskih skokih za ženske".

Nagrajenci SPORTO nagrade 2012:


NAJBOLJŠE ŠPORTNO SPONZORSTVO:

  • Petrol: POKAŽI ZA KOGA UTRIPA TVOJE SRCE / SPONZORSTVO OKS

NAJBOLJŠI OGLAS (TV, radijski, tiskani, spletni): dve prvi nagradi

  • Kraft&Werk: DOPING ZAZNAMUJE. ZA VEDNO.
  • Telekom Slovenije: Z VSEM SRCEM

NAJBOLJŠA DIGITALNA KOMUNIKACIJA:

  • TSmedia: DIRKA PO SLOVENIJI V ŽIVO NA PLANET SIOL.NET

NAJBOLJŠE CELOVITE ŠPORTNO-MARKETINŠKE AKTIVNOSTI:

  • OKS - združenje športnih zvez: TEAM SLOVENIA, OI LONDON 2012

SPORTO International Award 2012:

  • CiV: PARALYMPIC SCHOOL DAY

Posebni nagradi žirije:

  • Dalmacijavino d.d.: BASKETBALL SPLIT FAIRYTALE FOR "PIPI"
  • Saatchi&Saatchi: VRAŽJE SLOVENKE SKAČEJO DLJE

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam