ZAKAJ MARKETINŠKA AKADEMIJA ZA MLADE TALENTE?

Društvo za marketing Slovenije že devetič organizira izobraževalni program, ki je do sedaj požel veliko navdušenje med diplomanti Akademije ter zadovoljstvo njihovih delodajalcev. Program je zasnovan z namenom, da omogoči strokovni in osebni razvoj perspektivnih kadrov in jim pomaga prevzeti vodstvene vloge v marketingu ter suvereno obvladovati tudi zahtevnejše projekte v podjetjih.

To je priložnost, ki odpira vrata za napredek v marketingu in povezuje mlade talente z najboljšimi v industriji. Ob tem gradi močno mrežo mladih strokovnjakov, kar krepi tudi moč stroke kot celote.
Vpis za generacijo 2025 je zaprt, pogram se je začel 19. marca in se bo zaključil v oktobra 2025 s slavnostno podelitvijo diplom.
Program za prihajajoče generacije Marketinške akademije se že dopolnjuje, naslednji vpis marketinških talentov je načrtovan v letu 2026.

komu je akademija namenjena?

Primarno mladim talentom, ki že delujejo na področjih marketinga, komunikacije, odnosov z javnostmi in prodaje, in želijo nadgraditi svoje znanje, pridobiti vodstvene veščine in se povezati z najboljšimi strokovnjaki na področju marketinga. S tem bodo povezali svoje ambicije s potrebnim znanjem ter vstopili v krog tistih, ki krojijo uspešno prihodnost stroke.

Akademija pa je tudi velika priložnost za podjetja, ki želijo investirati v razvoj svojih perspektivnih kadrov ter omogočiti njihov napredek in prevzemanje vodstvenih odgovornosti. Udeleženci, ki pridobijo znanje in veščine na Akademiji, lahko še bolj samostojno prevzamejo odgovorne naloge ter še bolj konstruktivno in samoiniciativno sodelujejo pri ciljih podjetja.

KAJ PRIDOBIjo mladi talenti?

Na Akademiji se boste učili strateškega razmišljanja ter najnovejših metodologij in trendov v marketingu. Poleg tega boste krepili vodstvene sposobnosti, osvojili spretnosti poslovnega nastopanja ter razvijali mehke veščine, kot so kreativnost in timsko delo. Udeleženci boste imeli tudi dostop do najboljših strokovnjakov v stroki ter vzpostavili medsebojne vezi, ki so pomemben del poslovnega sveta.
Nadgradnja marketinškega znanja
Vodstvene veščine za uspešno napredovanje
Sposobnost vodenja kompleksnih marketinških projektov
Strateški vpogledi in razumevanje podatkov
Mentorsko vodenje in mreženje
Vrsta ugodnosti v sklopu DMS

časovnica izobraževanja

KAKO AKADEMIJA DELUJE IN KAJ JE LETOŠNJI PROGRAM?

Letošnja akademija bo odprla vrata 19. marca 2025.

Program se zaključi s svečano podelitvijo diplom oktobra 2025.

MAREC

19. 3. UVODNA TEAMBUILDING DELAVNICA

Spoznavno srečanje udeležencev akademije na kuharski delavnici in pogovor s posebnim gostom.

PEER TO PEER COACHING – kick-off

Peer to peer coaching je oblika skupinskega dela, in sicer gre za reševanje konkretnih poslovnih izzivov v skupinah in s tem pridobivanje novih marketinških znanj, učenje soočanja z nepredvidenimi dogodki, sodelovanja in vodenja projektov.

Udeleženci akademije bodo po spoznavnem srečanju pripravili izzive, ki jih želijo reševati. Glede na vsebino izzivov bodo udeleženci razdeljeni v skupine, v katerih bodo te izzive reševali. Zaželeno je, da se skupina čim večkrat sestane in skuša rešiti izziv, pri tem je bolj kot končna rešitev pomemben proces dela. Posamezne projekte bodo udeleženci predstavili na dvodnevni strateški delavnici na Bledu.

Kaj pridobim? S sodelovanjem pri razreševanju izzivom člani akademije pridobivajo nova marketinška znanja, učijo se soočanja z nepredvidenimi dogodki, sodelovanja in usklajevanja z drugimi, vodenja projektov ter kreativnega razmišljanja.

27.3. DELAVNICA: Zakaj se tako vedem? – Spoznavanje in upravljanje potencialov za uspešnost

Na delavnici bomo raziskovali motivacijo, ki vodi človeško vedenje ter osebnostne potenciale. Kako prepoznati, izkoristiti in graditi na lastnih potencialih? Kako pri tem podpirati tudi sodelavce?

Udeleženci bodo razmišljali o svojem vedenju in kako jim služi pri povezovanju in vodenju ljudi, kje so morebitne pasti, s katerimi se srečujejo, in kako si postavljati konkretne cilje za razvoj. Pred srečanjem bodo udeleženci izpolnili nabor individualnih psiholoških testov in bodo tekom delavnice raziskovali svoje rezultate.

Delavnico vodi psihologinja Erika Škerlj, Competo.

UVOD V MENTORSKI PROGRAM

Pomemben del Marketinške akademije so mentorska srečanja z izbranim mentorjem in v prvem mesecu bomo izbirali potencialne mentorje.

NAMEN MENTORSKEGA PROGRAMA

Osnovni namen mentorskega programa je povezati udeležence Marketinške akademije z izkušenimi strokovnjaki, ki bodo mentorirancu s svojim znanjem pomagali pri razvoju kompetenc in reševanju izzivov na izbranem strokovnem področju, obenem pa bodo skrbeli za prenos izkušenj in dobrih praks med generacijami in industrijami.

IZBOR MENTORJA

Vodstvo Marketinške akademije pripravi seznam mentorirancev, ki dosegajo kriterije in uskladi povezave mentorirancev s potencialnimi mentorji, pri čemer upošteva interesna področja kandidatov za mentorirance. Prvi korak je povezava mentorskih parov med seboj.

Kaj pridobim? Udeleženci Mentorskega programa pridobijo mentorja, ki jim bo s svojim strokovnim znanjem pomagal pri nadaljnjem razvoju znanj, pridobljenih v okviru Marketinške akademije.

UDELEŽBA NA REDNIH DMS DOGODKIH: Trening strateških veščin, B2B središče, Taktik …
  • 26.3. Trening strateških veščin
  • 31.3. Članski meetup

APRIL

8.4. DELAVNICA: SKRIVNOSTI USPEŠNEGA KOMUNICIRANJA IN PREPRIČEVANJA

Izobraževanje bo namenjeno osvajanju tehnik, s katerimi lahko zbudimo občinstvo in obdržimo njihovo pozornost. Sprehodili se bomo čez različne teme in zajeli vse od tega, kako prezentacijo začeti do tega, kako občinstvo procesira informacije. Dotaknili se bomo tudi elementov pripovedovanja zgodb v poslovni komunikaciji in skrivnosti prepričevanja in vplivanja. Delavnico vodi Martina Merslavič, globalna licencirana trenerka komunikacijskih veščin po metodi Own The Room in ena najbolje ocenjenih predavateljic na DMS izobraževanjih.

Kaj pridobim? Veščine bodo članom akademije pomagale pri uspešnejšem nastopu pred sodelavci in nadrejenimi.

PEER to PEER SREČANJA
UDELEŽBA NA REDNIH DMS DOGODKIH: Marketing TOPX …
  • 15.4. Marketing TOPX: IZZIVI MEDIJSKEGA PLANERJA/STRATEGA V 2025

MAJ

12.5. DELAVNICA: STRUKTURIRANO KREATIVNO RAZMIŠLJANJE, Nastja Mulej

Delavnica Strukturirano kreativno razmišljanje pod vodstvom Nastje Mulej, edine licencirane Master trenerke de Bonovih metod razmišljanja v Sloveniji, bo udeležencem predstavila učinkovite tehnike za spodbujanje ustvarjalnosti in kreativnosti. S pomočjo strukturiranih metod bodo udeleženci pridobili orodja za generiranje svežih idej, izboljšanje timskega sodelovanja ter razvoj kompetenc, ključnih za uspeh v sodobnem marketinškem okolju.

OBISK PODJETJA

UDELEŽBA NA REDNIH DMS DOGODKIH

POSEBNA CENA ZA UDELEŽBO NA SLOVENSKI MARKETINŠKI KONFERENCI

JUNIJ

6.-7.6. DVODNEVNA STRATEŠKA DELAVNICA NA BLEDU

1. del - Predstavitev projektov PEER to PEER

2. del - STRATEGIJE IN STRATEŠKO RAZMIŠLJANJE, Lovro Gruden

3. del - FINANCE ZA MARKETINGAŠE, Lovro Gruden

4. del - VODENJE IN TIMSKO DELO, Sandi Kofol

Prvi del delavnice bo namenjen predstavitvi projektov »peer to peer coachinga«.

Lovro Gruden, direktor svetovalnega podjetja Indigo Consulting, bo podrobno predstavil vse, kar je potrebno vedeti o postavljanju dobre (marketinške) strategije. Delavnica bo praktično obarvana, saj bodo morali udeleženci sestaviti strategijo za fiktivna podjetja, ki so se znašla v različnih situacijah in različnih pozicijah na trgu.

V drugem delu se bomo poglobili v finance za marketingaše. V sklopu dvournega predavanja bo Lovro predaval o pomembnosti razumevanja finančnih podatkov za strateško odločanje v marketingu in kako pomembno je poznavanje financ za učinkovito komunikacijo z vodstvom.

Na delavnici o vodenju in timskem delu bo poudarek na medsebojnih odnosih in preklopu med poslovnim ter zasebnim življenjem. Delavnico bo vodil psiholog, psihoterapevt, trener in predavatelj Sandi Kofol iz podjetja O.K. Consulting.

Kaj pridobim? Dvodnevna Strateška delavnica bo člane akademije opremila s poglobljenim marketinškim znanjem, ki vključuje pridobivanje veščin za pripravo uspešne marketinške strategije, finančno opismenjevanje ter znanja o pomenu učinkovitega vodenja in sodelovanja.

12.6. POLETNI PIKNIK

SEPTEMBER

9.9. DELAVNICA: ARHITEKTURA BLAGOVNIH ZNAMK

UDELEŽBA NA REDNIH DMS DOGODKIH: Članski meetup, Marketing TOPX …

OKTOBER

AMA SREČANJE Z MARKETINŠKIMI STROKOVNJAKI (Ask me Anything)

UDELEŽBA NA REDNIH DMS DOGODKIH: Marketing TOPX …

ZAKLJUČNO SREČANJE IN PODELITEV DIPLOM
POGOJI ZA ZAKLJUČEK AKADEMIJE

Udeleženec mora za uspešen zaključek programa Marketinške akademije za mlade talente in pridobitev diplome izpolnjevati naslednje pogoje:

  • Obisk vsaj 3 predavanj Marketing TOPX
  • Udeležba na vsaj 3 ekskluzivnih delavnicah
  • Udeležba na dvodnevni delavnici (junijska strateška delavnica na Bledu)

vpisni pogoji

Vpis v Akademijo poteka do začetka marca.
Izpolnitev
e-prijavnice
Vsaj 1 do 7 let delovnih izkušenj na ustreznem področju
Plačilo vpisnine
1.550 EUR + DDV

Kaj vključuje MARKETINŠKA AKADEMIJA?

Ekskluzivno dvodnevno delavnico, namenjeno le udeležencem akademije
Udeležbo na 5 ekskluzivnih delavnicah
Udeležbo v mentorskem programu (če kandidat izpolni pogoje za vključitev v mentorski program)
Kuharski teambuilding v sklopu spoznavnega srečanja
Članstvov DMS za tekoče leto, z možnostjo udeležbe na vseh rednih dogodkih DMS
Udeležbo na vseh izobraževanjih MarketingTOPX v tekočem letu
Uveljavljanje članskih ugodnosti DMS - poseben popust za SMK in B2B konferenco
KAJ SO O AKADEMIJI POVEDALI UDELEŽENCI 7. GENERACIJE?
Nuša Vezonik, Impact Hub

Marketinška akademija je izjemna priložnost za razvoj osebnosti in profesionalnih spretnosti. Pogosto te potisne izven cone udobja in ti omogoča nenehno rast – tako z različnimi dogodki, mreženjem in druženjem s sošolci kot tudi z mentorskim programom, v katerega se vključijo udeleženci.

SPOZNAJTE KLJUČNE STROKOVNJAKE AKADEMIJE

Erika Škerlj

Psihologinja

Erika Škerlj je magistrirana psihologinja, ki pri Competu dela na raznolikih svetovalnih področjih. Na področju kadrovskih sistemov naročnike skozi intervjuje, fokusne skupine in delavnice podpira pri premisleku o najpomembnejših elementih za dobro realizacijo projekta. Na področju razvoja izvaja psihološko profiliranje, ocenjevalne centre tem team-buildinge in delavnice za gradnjo veščin. Vedno več deluje tudi na področju vodstvenih veščin, kjer skozi vodstvene akademije in 360° meritve vodjem pomaga spoznavati in razvijati svoje potenciale. Od leta 2024 je v procesu edukacije iz Realitetne terapije in Teorije izbire, psihološko znanje pa je izpopolnjevala tudi z izobraževanji s področja transakcijske terapije in mediacije.

Lovro Gruden

Direktor, Indigo

Lovro Gruden je študiral ekonomijo, smer finance in bančništvo ter diplomiral na temo uporabe orodij za analizo in trgovanje s finančnimi inštrumenti na kapitalskih trgih. Svojo poklicno pot je začel kot poslovno-finančni analitik in svetovalec v telekomunikacijski industriji. Leta 2012 je zmagal na natečaju Manager prihodnosti ter se preko tega pridružil podjetju A.T. Kearney. 

Leta 2014 se je pridružil oddelku poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer je strateško upravljal projekte, povezane z optimizacijo organizacije in procesov, poslovno inteligenco, strategijami vstopa na trg, poslovnimi strategijami, programi zvestobe ter podpore pri implementaciji kompleksnih IT rešitev. Leta 2017 je prevzel mesto direktorja in vodenje družbe Indigo.

Martina Merslavič

trenerka in vodja regije Adriatic, Own The Room

Martina Merslavič je ena izmed 40 globalno licenciranih trenerjev komunikacijskih veščin po metodi Own The Room. Posameznike in organizacije spodbuja, da spregovorijo izven svoje cone udobja. Trdno verjame, da je rast pogojena z vstopanjem v območje neznanega, s preizkušanjem novih pristopov in z učenjem na lastnih napakah. Prepričana je, da je reševanje problemov najboljši vzvod napredovanja. Njen cilj je izkoristiti vsako priložnost za dvigovanje standardov na področju javnega nastopanja in organizacijskega komuniciranja. Martina je sicer odlična poznavalka trženja in komuniciranja, izkušena vodja projektov in poslov ter cenjena trenerka javnega nastopanja. Trenutno sodeluje z različnimi podjetji kot svetovalka in izvaja komunikacijske treninge za posameznike in podjetja. Martina je prejemnica različnih strokovnih nagrad, med drugim IABC Gold Quill, Effie, Prizma in globalne nagrade Werner von Siemens Communications Award. Bila je članica žirij v sklopu festivala Effie, Prizma in Najboljše letno poročilo. Kot ena od 40 globalno licenciranih trenerjev komunikacijskih veščin po metodi Own The Room Martina uslužbencem mednarodnih korporacija v New Yorku, Frankfurtu, Copenhagnu, Rotterdamu, Budimpešti, Munchnu, Ljubljani in Zagrebu pomaga razvijati komunikacijske in posledično tudi voditeljske veščine.

Nastja Mulej

Master trenerka razmišljanja

Nastja Mulej, univ. dipl. ekonomistka (bančništvo in finance ter marketing), univ. dipl. sociologinja (analitsko-teoretska smer), mag. komunikologije (trženjsko komuniciranje), je začela kariero na fakulteti, nadaljevala v medijih in vrsto let preživela v mednarodni agenciji kot vodja oddelka za nove ideje, kjer je zaposlene v desetih državah spodbujala h kreativnosti. Aktivna je bila tudi na področju odnosov z javnostmi in tekstopisja.

Od leta 2006, ko je dobila prvi certifikat za poučevanje de Bonovih metod, kot svetovalka, predavateljica in moderatorka ljudi na področju jugovzhodne Evrope uči in vodi pri njihovih procesih, da bi hitreje in lažje prišli do svežih, uporabnih idej, načrtovali svojo prihodnost ter timsko sodelovali. Je edina licencirana Master trenerka de Bonovih metod razmišljanja (učiteljica učiteljev), ena od 26-ih na svetu. Leta 2022 je bila izbrana za najboljšo predavateljico, kar potrjuje njeno predanost kakovostnemu izobraževanju. Nastja je tudi pobudnica številnih dogodkov in konferenc na temo kreativnosti ter inovacij.

Petra Čadež

Direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi, Atlantic Droga Kolinska d.o.o.

Petra Čadež ima več kot 25 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, najprej v študentskih letih na agenciji Pristop in kasneje na agenciji Formitas BBDO. Konec leta 2000 je postala vodja službe za tržno komuniciranje na Si.mobilu, ki jo je vodila do sredine leta 2004. Od leta 2004 do konca leta 2016 jo je poslovna pot vodila do raznih mednarodnih izzivov na direktorskih pozicijah znotraj skupine Telekom Avstrija.

Leto 2017 je začela kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje z blagovnimi znamkami, ob koncu leta pa je prevzela funkcijo direktorice marketinga v Drogi Kolinski / Atlanic Grupi. V svoji karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABCGold Quill in kar nekaj nagrad Effie. V letu 2020 je prevzela mesto predsednice upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.

Sandi Kofol

Psiholog, psihoterapevt, coach in predavatelj, O.K. Consulting

Sandi Kofol je po izobrazbi univerzitetni diplomirani psiholog z več kot desetletnimi izkušnjami na področju individualnega svetovanja in izvajanja izobraževalnih delavnic. Dve leti je preizkušal tudi veščine vodenja v praksi, kot vodja v večjem avtomobilskem slovenskem podjetju. Stres in emocionalna inteligentnost sta njegovi priljubljeni področji dela in raziskovanja. Odlikuje ga analitičen um in prodorna izvedba usposabljanj in treningov na področju poslovne psihologije.

Tanja Kavran

Tanja Kavran je izvršna direktorica Društva za marketing Slovenije, s 25-letnimi izkušnjami v marketingu. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani na smeri trženje. Svojo pot je že kot študentka začela v tržnih raziskavah, najprej v Studiu marketing, pozneje v podjetju Gral-Iteo. Poslovno pot je nadaljevala kot vodja marketinga v podjetju Unichem in se za tem posvetila samostojnim projektom. Od leta 2006 vodi Društvo za marketing Slovenije, z ambicioznim ciljem, da bo CMO funkcija prisotna v 40 % uspešnih slovenskih podjetij. Kot aktivna članica Združenja Manager Slovenije in članica Sveta Gazela prispeva k razumevanju vloge marketinga kot gonila rasti.

Tina Slivnik

Direktorica projektov, Agencija 101

Tina Slivnik je nekdanja udeleženka Marketinške akademije za mlade talente, danes pa direktorica projektov v oglaševalski agenciji Agencija 101, kjer z jasnim strateškim fokusom in učinkovitim vodenjem projektov skrbi za optimizacijo procesov ter razvoj ekip. Njena vloga vključuje strateško usmerjanje projektov, gradnjo odnosov z naročniki ter zagotavljanje visokih standardov izvedbe. Verjame v moč sodelovanja, strokovnost in profesionalno rast, hkrati pa jo navdušuje raziskovanje kulinarike in uživanje v naravi.

faq

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam