DOBRODOŠLI V EKIPO

15. oktobra odpira vrata Akademija športnega marketinga, nov certificiran program DMS, ki ga je podprl tudi Olimpijski komite Slovenije.
Šport je predanost in strast, je sodelovanje ter osredotočenost na cilje. In je tudi ena najpomembnejših gospodarskih panog na svetu. Zato potrebuje razumevanje in podporo poglobljenega marketinškega znanja. Strateški pristop in marketinška naravnanost imata pomembno vlogo pri boljših poslovnih rezultatih klubov in društev, kar je pomemben temelj za doseganje športnih uspehov.

Program akademije sestavljaja šest modulov v dveh sklopih (začetni in nadaljevalni), ki bosta vsem udeleženkam in udeležencem izobraževanja dala poglobljeno znanje in praktično razumevanje izzivov športnega marketinga.

KAJ PRIDOBIM S TRENINGOM NA 
AKADEMIJI?

Z Akademijo športnega marketinga pridobite poglobljeno novo znanje in praktične veščine. Predavali vam bodo strokovnjaki, ki imajo dolgoletne izkušnje v športu in športnem marketingu, strokovnjaki za sponzorstva in organizacijo športnih dogodkov, srečali se boste z vrhunskimi šporniki, dobili mentorja, se udeležili zanimivih dogodkov.
Čisto vse, kar morate vedeti o zbiranju in upravljanju sponzorskih sredstev
Praktični nasveti za uspešno organizacijo različnih športnih dogodkov
Poglobljeno razumevanje trendov in strategij v športnem marketing
Vpogled v zakulisje športa in razumevanje športnikov
Velik nov krog ljudi, s katerimi se boste povezali in lahko sodelovali v prihodnosti
Certifikat, ki vam bo odpiral nove poslovne priložnosti
Vpis

KOMU JE NAMENJENA?

  • V podjetjih odgovornim za sponzorstva in aktivnosti, povezane s športom
  • Odgovornim osebam v špornih klubih, zvezah in društvih
  • Športnikom posameznikom ali odgovorni osebi v njihovi ekipi
  • Marketinškim strokovnjakom, ki si želijo poglobiti svoje znanje

PROGRAM AKADEMIJE

ZAČETNI IN NADALJEVALNI PROGRAM

Poglobljeno izobraževanje, ki pokriva vse ključne vidike športnega marketinga, od osnov do naprednih strategij.

PROGRAM AKADEMIJE

Začetni program sestavljajo trije moduli, nadaljevalni program prav tako trije moduli, trajanje modula je tri do štiri ure.

  • Možna je udeležba tudi samo na posameznih modulih.
  • Za pridobitev certifikata oz. dokončanje posamezne stopnje akademije je potrebna udeležba na dveh modulih posameznega programa.
  • Vsa predavanja se izvajajo v živo.

začetni program

MODUL 1

TEMELJI
15. oktober
TEMELJI
1. OSNOVNI MARKETINŠKI KONCEPTI
2. MARKETINŠKO RAZMIŠLJANJEV ŠPORTU: ŠPORTNA INDUSTRIJA, TRENDI. ZAKAJ JE ŠPORT POMEMBEN?
3. OBLIKOVANJE STRATEGIJE SPONZORSTVA
4. IZDELAVA NALOGE
5. POGOVOR S STROKOVNJAKI: Kdaj je sponzorstvo (lahko) uspešno?

MODUL 2

akcija
5. november
AKCIJA
1. KAKO OBLIKOVATI SPONZORSKO PONUDBO IN KAKO PRITEGNITI (PRAVE) SPONZORJE
2. AKTIVACIJA SPONZORSTEV
3. PRAKTIČNI DEL: Oblikovanje sponzorske ponudbe
4. POGOVOR S ŠPORTNIKOM

MODUL 3

taktike
19. november
TAKTIKE

Skrbno izbrani gostje delijo konkretne primere dobrih praks, s katerimi so učinkovito reševali aktualne marketinške in poslovne izzive.

Osnovni namen je dvigovanje nivoja znanja s področja strateškega upravljanja sponzorstev, aktivacije sponzorstev, predstavljanje pomembnosti vložkov v sponzorstva ...

Predavanje gosta iz uspešnega B2B podjetja, kjer se posvetimo temi, trendu, aktivnosti iz B2B sveta. Osrednji dogodek središča je B2B konferenca.

1. ORGANIZACIJA ŠPORTNIH TEKMOVANJ IN DOGODKOV
2. UPRAVLJANJE DRUŽBENIH OMREŽIJ – primeri iz prakse
3. POGOVOR S STROKOVNJAKI

NADALJEVALNI program

Začnemo januarja 2025, več informacij še razkrijemo.

predavatelji oz. trenerji na akademiji

Jernej Damjan

Marketing manager, Smučarska zveza Slovenije

Jernej Damjan je izkušen strokovnjak z raznolikim ozadjem v športu, medijih in organizaciji dogodkov. Kot profesionalni smučarski skakalec je zastopal Slovenijo na štirih olimpijskih igrah in osvojil več medalj na svetovnih prvenstvih. Poleg svoje športne kariere je Jernej služil kot policist v športni enoti ter kot član upravnega odbora Smučarske zveze Slovenije. Ima obsežne izkušnje na področju odnosov z javnostmi, upravljanja družbenih medijev in organizacije dogodkov. Jernej je tudi aktiven predstavnik športnikov v mednarodnih organizacijah, kot je FIS, bil je vodja slovenske ekipe na zimskih olimpijskih igrah v Pekingu 2022. Tekoče govori več jezikov in združuje svoje športno znanje z močnimi komunikacijskimi, organizacijskimi in tehničnimi veščinami.

Matjaž Germ

Kreativni direktor, Agencija 101

Matjaž Germ je v svoji karieri sodeloval pri številnih projektih na področju aktivacije športnih sponzorstev, aktiven pa je tudi kot svetovalec za športno komuniciranje. Med drugim je od leta 2021 tudi član žirije evropskih sponzorskih nagrad ESA, sodeloval pa je pri projektih, ki so skupaj osvojili že kar zajetno število Sporto nagrad in tudi bronasto nagrado Best of Europe v sklopu ESA. Zadnjih 5 let je vodja kreativne ekipe v Agenciji 101, s katero je v zadnjih 5 letih med drugim osvojil naziv agencije leta na SOF,  tretje mesto med agencijami v regiji na tekmovanju BalCannes in 5 nazivov agencije leta na Websiju.

V mladih letih je oboževal igranje nogometa, v zadnjih letih pa pogosteje navija za Švico, kot dejansko zašvica.

Tomaž Šušteršič

Generalni sekretar organizacijskega komiteja Planica

Tomaž Šušteršič je večino svoje poklicne kariere posvetil športu. Leta 2000 se je pridružil Organizacijskemu odboru Pokljuka za pripravo in organizacijo svetovnega prvenstva IBU v biatlonu Pokljuka 2001, kjer je deloval dve desetletji. Med letoma 2010 in 2020 tudi kot generalni sekretar svetovnih pokalov v biatlonu in na Smučarski zvezi Slovenije kot direktor biatlonskih reprezentanc v letih 2014 in 2015.

Od leta 2020 pa vodi organizacijski odbor Planica. Njegov prvi izziv je bil organizirati svetovno prvenstvo FIS v smučarskih poletih sredi pandemije Covid-19. Po zahtevnem, a uspešnem zaključku mednarodnih tekmovanj v smučarskih skokih v zimski sezoni 2020/21 je večino svoje energije usmeril v FIS svetovno prvenstvo v nordijskem smučanju Planica 2023 in spremljajoče dogodke.

Urška Končar

Vodja komerciale in komunikacij, Nogometna zveza Slovenije

Urška Končar je strokovnjakinja z dolgoletnimi izkušnjami na področju komercialnega poslovanja, marketinga in komunikacij. Trenutno vodi oddelek za komercialo in komunikacije pri Nogometni zvezi Slovenije, kjer je odgovorna za razvoj partnerstev, komercialnih strategij ter marketinških in komunikacijskih kampanj. Njeno delo obsega tudi pogajanja o medijskih pravicah in sodelovanje pri digitalnih strategijah za povečanje dosega občinstva.

Preden se je pridružila NZS je bila v družbi Petrol d.d. zadolžena za sponzorske aktivacije in organizacijo dogodkov. Vrsto let je bila aktivna tudi na področju marketinga v športu, med njene odmevnejše projekte pa lahko uvrstimo sponzorske aktivacije Ljubljanskega maratona, organizacijo sejma EXPO Ljubljanski maraton in vodenje projekov na velikih športnih dogodkih, kot so UEFA Futsal EURO 2018, UEFA EURO U21 2021 in UEFA EURO 2024.

Živa Deu

Vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi, Atlantic Grupa

Živa Deu je vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi pri Atlantic Grupi. Pod njenim vodstvom je Argeta izdala zbirateljske NFT-je, lani pa so navdušili z Zgodbarčkom – orodjem na osnovi GPT tehnologije, ki ustvarja personalizirane zgodbe za otroke. V digitalni marketing je vstopila prek spletne prodaje ter PPC oglaševanja. Z vidnimi rezultati, med katerimi je bila tudi nagrada za najboljšega spletnega trgovca 2016, je pri STO dobila priložnost vodenja digitalnih kampanj na več kot 20 tujih trgih. Uspešno soočanje s kompleksnostjo digitalnega nastopa v takem obsegu in priznanja, ki so jih prejele kampanje tudi na mednarodnem nivoju, jo je leta 2019 pripeljala do Atlantic Grupe, kjer kot vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi skrbi za celovito digitalno prisotnost na več kot 15 trgih.

Živa Deu, ki je naziv digitalne strokovnjakinje prejela na podiplomskem izobraževanju Inštituta za digitalni marketing v Dublinu, je leta 2021 postala WEBSI digitalka leta, naslov digitalna osebnost leta 2024 pa so ji letos podelili organizatorji Diggita, Marketing Magazin.

vpisni pogoji

Lepo prosimo, da najprej izpolnite E-prijavnico, na osnovi katere vas bomo kontaktirali ter z vami uredili vaš vpis.
Za vpis priporočamo vsaj 1 leto delovnih izkušenj na ustreznem področju ter vsaj osnovno razumevanje marketinga. Če niste prepričani, če je program primeren za vas, nam lahko tudi pišete, kakšne izkušnje imate, pa vam bomo svetovali.
Cena začetni program:
- posamezni modul: 320 EUR + DDV
- celotni program: 810 EUR + DDV
ŽELIM SE VPISATI

Kaj vključuje AKADEMIJA Športnega marketinga?

Udeležbo na vseh izobraževanjih Športnega središča DMS v tekočem letu
Certifikat o udeležbi
Delo v skupinah, priložnost spoznati ljudi iz stroke
Vpis

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam