DOBRODOŠLI V EKIPO

22. oktobra je svoja vrata odprla Akademija športnega marketinga, nov certificiran program DMS, ki ga je podprl tudi Olimpijski komite Slovenije.
Šport je predanost in strast, je sodelovanje ter osredotočenost na cilje. In je tudi ena najpomembnejših gospodarskih panog na svetu. Zato potrebuje razumevanje in podporo poglobljenega marketinškega znanja. Strateški pristop in marketinška naravnanost imata pomembno vlogo pri boljših poslovnih rezultatih klubov in društev, kar je pomemben temelj za doseganje športnih uspehov.

Program akademije sestavlja šest modulov v dveh sklopih (začetni in nadaljevalni), ki bosta vsem udeleženkam in udeležencem izobraževanja dala poglobljeno znanje in praktično razumevanje izzivov športnega marketinga.

KAJ PRIDOBIM S TRENINGOM NA 
AKADEMIJI?

Z Akademijo športnega marketinga pridobite poglobljeno novo znanje in praktične veščine. Predavali vam bodo strokovnjaki, ki imajo dolgoletne izkušnje v športu in športnem marketingu, strokovnjaki za sponzorstva in organizacijo športnih dogodkov, srečali se boste z vrhunskimi šporniki, dobili mentorja, se udeležili zanimivih dogodkov.
Čisto vse, kar morate vedeti o zbiranju in upravljanju sponzorskih sredstev
Praktični nasveti za uspešno organizacijo različnih športnih dogodkov
Poglobljeno razumevanje trendov in strategij v športnem marketing
Vpogled v zakulisje športa in razumevanje športnikov
Velik nov krog ljudi, s katerimi se boste povezali in lahko sodelovali v prihodnosti
Certifikat, ki vam bo odpiral nove poslovne priložnosti
Vpis

KOMU JE NAMENJENA?

  • V podjetjih odgovornim za sponzorstva in aktivnosti, povezane s športom
  • Odgovornim osebam v špornih klubih, zvezah in društvih
  • Športnikom posameznikom ali odgovorni osebi v njihovi ekipi
  • Marketinškim strokovnjakom, ki si želijo poglobiti svoje znanje

PROGRAM AKADEMIJE

ZAČETNI IN NADALJEVALNI PROGRAM

Poglobljeno izobraževanje, ki pokriva vse ključne vidike športnega marketinga, od osnov do naprednih strategij.

PROGRAM AKADEMIJE

Začetni program sestavljajo trije moduli, nadaljevalni program prav tako trije moduli, trajanje modula je tri do štiri ure.

  • Možna je udeležba tudi samo na posameznih modulih.
  • Za pridobitev certifikata oz. dokončanje posamezne stopnje akademije je potrebna udeležba na dveh modulih posameznega programa.
  • Vsa predavanja se izvajajo v živo.

začetni program

MODUL 1

TEMELJI
22. oktober
Triglav Lab
1. OSNOVNI MARKETINŠKI KONCEPTI IN MARKETINŠKO RAZMIŠLJANJE V ŠPORTU: ZAKAJ JE ŠPORT POMEMBEN?
Petra Čadež, Atlantic Grupa
Peter Vidmar, Agencija 101
2. TRENDI V ŠPORTNI INDUSTRIJI
Valentina Erčulj Džuban, Atlantic Grupa in
Ivan Todorović, LUNA \TBWA
3. NOVI PRISTOPI: TOUR TVOJEGA ŽIVLJENJA
Milan Eržen, Team Bahrain Victorious in
Eva Šterk, Pristop. Pogovor vodi Matic Flajšman.
4. OBLIKOVANJE STRATEGIJE SPONZORSTVA
Petra Veber, SI.SPLET - ESET
Pogovor: Andrej Krajner, NLB
Pogovor: Kdaj je sponzorstvo (lahko) uspešno? Alenka Potočnik Anžič, Hisense Europe

MODUL 2

akcija
5. november
GZS
1. KAKO OBLIKOVATI SPONZORSKO PONUDBO IN KAKO PRITEGNITI (PRAVE) SPONZORJE
Jožko Križan
2. ŠPORTNA INDUSTRIJA SKOZI OČI STROKOVNJAKA
Tomaž Ambrožič, Sport Media Focus
3. STRATEGIJA KOT OSNOVA ZA DOBRO AKTIVACIJO
Urška Končar, Nogometna zveza Slovenije
4. AKTIVACIJA SPONZORSTEV
Valentina Erčulj Džuban, Atlantic Grupa
Matjaž Germ, Agencija 101
Aleš Petejan, Mastercard Slovenija
Maša Čeplak, Zavarovalnica Triglav
5. PRAKTIČNI DEL: Oblikovanje sponzorske ponudbe
Delo v skupinah
6. POGOVOR O AMBUSH MARKETINGU
prof. Mark James, Manchester Law School

MODUL 3

taktike
19. november
Slovenski olimpijski izobraževalni center

Skrbno izbrani gostje delijo konkretne primere dobrih praks, s katerimi so učinkovito reševali aktualne marketinške in poslovne izzive.

Osnovni namen je dvigovanje nivoja znanja s področja strateškega upravljanja sponzorstev, aktivacije sponzorstev, predstavljanje pomembnosti vložkov v sponzorstva ...

Predavanje gosta iz uspešnega B2B podjetja, kjer se posvetimo temi, trendu, aktivnosti iz B2B sveta. Osrednji dogodek središča je B2B konferenca.

1. ORGANIZACIJA ŠPORTNIH TEKMOVANJ IN DOGODKOV
Christian Ulmer, SPORTFIVE
Tomaž Šušteršič, Planica
Simon Rožnik, Extreme
2. OBLIKOVANJE KOMUNIKACIJSKE PLATFORME ZA ŠPORTNO SPONZORSTVO
Alan Šćuric, Telekom Slovenije in Jure Tovrljan, Pristop: Navijajmo pametno
3. TRŽENJE DOGODKOV - KAKO PRIPRAVITI PONUDBO, KI JE SPONZOR NE MORE ZAVRNITI?
Aleš Hostnik, Sport Media Focus
4. UPRAVLJANJE DRUŽBENIH OMREŽIJ – primeri iz prakse
Jernej Damjan, Smučarska zveza Slovenije
Živa Deu, Atlantic Grupa
Jan Kukovec, 916HUB
5. POGOVOR S ŠPORTNIKOM
Pogovor s Petrom Prevcem. Pogovor vodi Tomi Trbovc

NADALJEVALNI program

Začnemo januarja 2025, več informacij še razkrijemo.

predavatelji oz. trenerji na akademiji

Alenka Potočnik Anžič

Direktorica marketinga, Hisense Europe

Alenka Potočnik Anžič se je po uspešnem zaključku športne kariere (slovenska reprezentantka v košarki in kapetanka državnih prvakinj) in študija ekonomije bolj naključno kot načrtno znašla v marketinških vodah. V agenciji AV studio je preživela dobro desetletje in napredovala od asistentke vodij projektov do direktorice & prokuristke ene največjih slovenskih marketinških agencij. Leta 2017 se je je nastopila kot direktorica tržnega komuniciranja v Gorenju. Leto kasneje je ob prevzemu podjetja Hisense postala odgovorna za marketing za celotno Evropo, ter namestnica direktorja marketinga Hisense International.  Danes vodi ekipo marketinga Hisense Europe, ki ima pod svojim okriljem upravljanje blagovne znamke Hisense in Gorenje na 30-ih evropskih trgih.

Tomaž Ambrožič

Direktor Sport Media Focus

Tomaž Ambrožič, po izobrazbi diplomirani pravnik, je v športnem marketingu prisoten od leta 1992, ko je postal direktor Nogometnega kluba Publikum v Celju (danes NK Celje). V upravi kluba je deloval vse do leta 2005. Leta 1997 je skupaj še z dvema partnerjema ustanovil podjetje S.V. – RSA, ki se je leta 2016 preimenovalo v Sport Media Focus. Od ustanovitve do danes, kot direktor vodi agencijo, ki se je razvila v vodilno v Sloveniji na področju komuniciranja in trženja v športu. V imenu agencije je v preteklosti vodil področje marketinga na nekaterih velikih športnih dogodkih v Sloveniji – FIBA EuroBasket 2013, UEFA Futsal EURO 2018 in CEV EuroVolley M 2019. V agenciji od leta 2004 organizirajo največjo konferenco v SEE regiji o sponzorstvih v športu – SPORTO. Ob 10-ti izvedbi konference SPORTO mu je Društvo za marketing Slovenije podelilo posebno priznanje za prispevek k razvoju športnega marketinga v Sloveniji.

Milan Eržen

Vodja ekipe Bahrin Victorious

Milan Eržen je vodja ekipe Bahrain Victorious, ene izmed petih največjih kolesarskih ekip v svetovni seriji, kjer je aktiven vse od njene ustanovitve. Njegova dolgoletna vpletenost v kolesarstvo vključuje tudi vlogo športnega direktorja pri ekipi Adria Mobil, kjer je med drugim sodeloval s Primožem Rogličem. Pogosto poudarja, da uspeh v kolesarstvu ne temelji zgolj na talentu, temveč na trdem delu, ki se začne že v najstniških letih. Eržen je zagovornik povezovanja kolesarskih ekip za boljši skupni nastop na trgu, saj so ekipe v veliki meri odvisne od sponzorskih sredstev, kar jih loči od večine drugih športov, ki večji del prihodkov prejemajo iz televizijskih pravic.

Jožko Križan

Član organizacijskega komiteja Planica

Jožko Križan že 15 let ustvarja na področju športnega marketinga. Začel je kot direktor marketinga na OKS. V njegovem času je OKS podpisal prvo veliko sponzorsko pogodbo s kitajskim partnerjem, izveden je bil prvi veliki slovenski »merchandize« projekt v času olimpijskih iger v Londonu 2012, OKS pa je kot ena prvih športnih organizacij pričel s »content marketingom« v športu. OKS je bil v tem času večkratni prejemnik nagrad SPORTO, Jožko pa je bil tudi nominiranec za marketinškega direktorja leta.

Zadnjih 7 let je zapisan smučarskim športom – dve leti je bil direktor Smučarske zveze Slovenije, sedaj pa njegovo delo osredotočeno na marketing alpskih disciplin in organizacijo tekem v Planici. Z vsebinskim in aktivnim pristopom so alpske discipline v tem času podvojile marketinške prihodke. Letošnja Planica pa je po njegovem konceptu izvedla prvi NFT projekt pod okriljem tekmovanj Mednarodne smučarske zveze (FIS). Jožko velja za osredotočeno in umirjeno osebo s poudarjenim smislom za povezovanje. Slednje se je najbolj odrazilo pri njegovem uspešnem delu na medregijskih marketinških projektih pod okriljem Mednarodnega olimpijskega komiteja in sedaj Mednarodne smučarske zveze. Predanost in strast do športnega marketinga sta njegovo poslovno vodilo.

Petra Veber

COO, ESET Slovenija

Petra Veber je izvršna direktorica (COO) pri Si splet d.o.o. (ESET Slovenija). S 16 leti izkušenj v bančništvu, kjer se je osredotočala na bančništvo in prodajo, je svojo kariero preusmerila v športni marketing. V podjetju Si splet se že peto leto vključujejo v šport. Petra uspešno vodi projekte, povezane s sponzorstvi in promocijo skozi šport. Svoje znanje je nadgradila z magisterijem na Visoki šoli za poslovne vede – B2, kjer je raziskovala nove marketinške strategije. Pod njenim vodstvom je ESET Slovenija postalo vodilno podjetje na področju športnih sponzorstev v regiji.

Aleš Petejan

Direktor marketing Mastercard Slovenija

Aleš Petejan se je šolal na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, kjer je leta 2001 diplomiral, nato pa je v 2004 pridobil še naziv magister poslovnih znanosti. Istega leta se je zaposlil v KBM Leasing kot vodja marketinga in poslovne mreže. Nato se je premaknil v svet marketinških agencij, kjer je najprej deloval pri Kraft&Werk, nato pri Mayer McCann, na koncu kot client service direktor. V tem času je prejel tudi več nagrad na marketinških festivalih. Leta 2018 je prevzel vodenje marketinga za Mastercard Slovenija, kjer je odgovoren za razvoj blagovne znamke, sodelovanje s trgovci in sponzorske dogovore. V partnerstvu z NK Maribor je Ljudski vrt preoblikoval v prvi brezgotovinski stadion v regiji,  v brezgotovinska pa preobrazil tudi dva festivala kreativnosti v Sloveniji, SOF in Golden Drum. Izpostaviti velja tudi uspešna partnerstva s Fundacijo Gorana Dragića in Mastercard Športno akademijo, ter pobudo SharePlanica, s katero Mastercard spodbuja k deljenju prevoza z družbeno koristno noto.

Urška Končar

Vodja trženja in komuniciranja, Nogometna zveza Slovenije

Urška Končar je strokovnjakinja z dolgoletnimi izkušnjami na področju komercialnega poslovanja, marketinga in komunikacij. Ima več let izkušenj z vodenjem sektorja za Trženje in komuniciranje pri NZS. Preden se je pridružila NZS je bila v družbi Petrol d.d. zadolžena za sponzorske aktivacije in organizacijo dogodkov. Vrsto let je bila aktivna tudi na področju marketinga v športu, med njene odmevnejše projekte pa lahko uvrstimo sponzorske aktivacije Ljubljanskega maratona, organizacijo sejma EXPO Ljubljanski maraton in vodenje projekov na velikih športnih dogodkih, kot so UEFA Futsal EURO 2018, UEFA EURO U21 2021 in UEFA EURO 2024.

Jernej Damjan

Marketing manager, Smučarska zveza Slovenije

Jernej Damjan je izkušen strokovnjak z raznolikim ozadjem v športu, medijih in organizaciji dogodkov. Kot profesionalni smučarski skakalec je zastopal Slovenijo na štirih olimpijskih igrah in osvojil več medalj na svetovnih prvenstvih. Poleg svoje športne kariere je Jernej služil kot policist v športni enoti ter kot član upravnega odbora Smučarske zveze Slovenije. Ima obsežne izkušnje na področju odnosov z javnostmi, upravljanja družbenih medijev in organizacije dogodkov. Jernej je tudi aktiven predstavnik športnikov v mednarodnih organizacijah, kot je FIS, bil je vodja slovenske ekipe na zimskih olimpijskih igrah v Pekingu 2022. Tekoče govori več jezikov in združuje svoje športno znanje z močnimi komunikacijskimi, organizacijskimi in tehničnimi veščinami.

Valentina Erčulj Džuban

Vodja razvoja blagovne znamke Argeta

Valentina Erčulj Džuban se je 2021 pridružila Atlantic Drogi Kolinski, strateškemu poslovnemu področju Delikatesni namazi, kot Vodja razvoja blagovne znamke Argeta za področje sponzorstev. Sponzorstva so namreč eden ključnih gradnikov Argetine marketinške strategije in trajnostnih zavez družbi. Pred tem je v Petrolu razvijala področje sponzorstev in vodila več uspešnih kampanj, vključno z večkrat nagrajeno sponzorsko kampanjo “Zmagovalni servis” EUROVolley 2019.

Valentina je strokovnjakinja za marketing, ki je v času svoje kariere pridobivala izkušnje s področja odnosov z javnostmi, B2B in produktnega marketinga. V zadnjih devetih letih pa ji je uspelo združiti svoji dve strasti – šport in marketing. Njena predanost in ljubezen do športa ni le profesionalna, ampak tudi osebna. Redno se izobražuje s področja športnega marketinga in se aktivno tudi sama ukvarja s športom, kar nedvomno vpliva na njen pristop k marketingu in spodbuja njeno ustvarjalnost.

Matjaž Germ

Kreativni direktor, Agencija 101

Matjaž Germ je v svoji karieri sodeloval pri številnih projektih na področju aktivacije športnih sponzorstev, aktiven pa je tudi kot svetovalec za športno komuniciranje. Med drugim je od leta 2021 tudi član žirije evropskih sponzorskih nagrad ESA, sodeloval pa je pri projektih, ki so skupaj osvojili že kar zajetno število Sporto nagrad in tudi bronasto nagrado Best of Europe v sklopu ESA. Zadnjih 5 let je vodja kreativne ekipe v Agenciji 101, s katero je v zadnjih 5 letih med drugim osvojil naziv agencije leta na SOF,  tretje mesto med agencijami v regiji na tekmovanju BalCannes in 5 nazivov agencije leta na Websiju.

V mladih letih je oboževal igranje nogometa, v zadnjih letih pa pogosteje navija za Švico, kot dejansko zašvica.

Živa Deu

Vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi, Atlantic Grupa

Živa Deu je vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi pri Atlantic Grupi. Pod njenim vodstvom je Argeta izdala zbirateljske NFT-je, lani pa so navdušili z Zgodbarčkom – orodjem na osnovi GPT tehnologije, ki ustvarja personalizirane zgodbe za otroke. V digitalni marketing je vstopila prek spletne prodaje ter PPC oglaševanja. Z vidnimi rezultati, med katerimi je bila tudi nagrada za najboljšega spletnega trgovca 2016, je pri STO dobila priložnost vodenja digitalnih kampanj na več kot 20 tujih trgih. Uspešno soočanje s kompleksnostjo digitalnega nastopa v takem obsegu in priznanja, ki so jih prejele kampanje tudi na mednarodnem nivoju, jo je leta 2019 pripeljala do Atlantic Grupe, kjer kot vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi skrbi za celovito digitalno prisotnost na več kot 15 trgih.

Živa Deu, ki je naziv digitalne strokovnjakinje prejela na podiplomskem izobraževanju Inštituta za digitalni marketing v Dublinu, je leta 2021 postala WEBSI digitalka leta, naslov digitalna osebnost leta 2024 pa so ji letos podelili organizatorji Diggita, Marketing Magazin.

Eva Šterk

Direktorica naročnika, Pristop

Eva Šterk je izkušena strateginja z več kot 15 leti izkušenj v marketinškem raziskovanju in svetovanju, zadnja leta pa se na Pristopu posveča vodenju naročnikov ter skrbi za dolgoročne strategije in učinkovite tržno-komunikacijske rešitve. Obožuje delo s strastnimi in kreativnimi ljudmi ter s sodelavci dokazuje, da lahko na videz suhoparna in enostavna dejstva prevedemo v najboljše oglaševalske zgodbe.

Aleš Hostnik

Vodja marketinga vzdržljivostnih športov, Sport Media Focus

Aleš Hostnik v agenciji Sport Media Focus deluje na področju organizacije prireditev, sponzorskih aktivacij in komunikacij. Kot vodja ekipe razvija področje športnega marketinga, trži sponzorstva ter dostavlja kreativne rešitve in svetuje naročnikom za optimalen nastop na trgu. Kot ustanovitelj največje tekaške skupnosti, društva Priprave, motivira, povezuje in navdušuje ljudi za aktiven življenjski slog. V okviru Ljubljanskega maratona skrbi za marketing, sponzorstva, promocijo, komuniciranje in znamčenje ter strateške smernice, s čimer optimizira marketinške odnose. Aleš je univerzitetni diplomirani ekonomist s specializacijo iz trženja ter je nadaljeval izobraževanje na programu Management v športu na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.

Simon Rožnik

Direktor, EXTREM

Simon Rožnik je svojo poslovno pot začel leta 2004, ko je kot študent Fakultete za šport ustvaril poslovni načrt za "Prvo uradno prvenstvo v košarki 3×3 na svetu" in ga predstavil Košarkarski zvezi Slovenije. Ta inovativna ideja je utrla pot izjemnemu razvoju košarke 3×3, ki je danes celo olimpijski šport, pri čemer je Slovenija zapisana kot eden od pionirjev te discipline. Leta 2007 je Rožnik ustanovil svojo agencijo, s katero je razširil organizacijo športnih dogodkov na različna področja. Njegova agencija je odraz njegove osebnosti – športnika, pustolovca in ustvarjalca, ki vedno stremi k iskanju novih izzivov. Njegova strast in vizija sta usmerjeni v ustvarjanje avtorskih dogodkov, ki jih vodi od zametka ideje do popolne realizacije.

Tomaž Šušteršič

Generalni sekretar, OrganizacijskI komite Planica

Tomaž Šušteršič je večino svoje kariere posvetil športu, saj je odleta 1998 sodeloval pri organizaciji velikih mednarodnih športnih dogodkov, kot so kolesarske, vaterpolske in zimskošportne prireditve. Bil je vključen v kandidaturo za Zimske olimpijske igre treh dežel, leta 2000 pa se je pridružil Organizacijskemu komiteju Pokljuka, kjer je več kot dve desetletji deloval v biatlonu, tudi kot generalni sekretar svetovnih pokalov v biatlonu. Od leta 2020 je generalni sekretar Organizacijskega komiteja Planica. Po zaključku mednarodnih planiških tekmovanj v letih 2021 in 2022, je svojo življenjsko energijo vložil v organizacijo največjega športnega dogodka v samostojni Republiki Sloveniji, FIS svetovnega prvenstva v nordijskem smučanju Planica 2023 in v organizacijo FIS mladinskega svetovnega prvenstva v nordijskem smučanju Planica 2024. Po selitvi smučarske Zlate lisice leta 2024 iz Maribora v Kranjsko Goro je prevzel tudi vlogo generalnega sekretarja svetovnega pokala v alpskem smučanju za ženske v Kranjski Gori.

Jan Kukovec

Direktor podjetja 916 Hub

Jan Kukovec je vodil revolucijo TikToka in vertikalnih videov v Jadranski regiji. Že več kot štiri leta uporablja napredne tehnologije za ustvarjanje inovativnih vsebin v 916 HUB-u. Z razvijanjem mladih talentov in ustvarjanjem motivirajočega delovnega okolja je postavil sistem produkcije vsebin s svetovno privlačnostjo. Ta sistem sta Jan in ekipa preoblikovala v produkt na platformi hyptT, ki pomaga tudi drugim do uspeha. Ekipa 916 HUB uporablja umetno inteligenco pri ustvarjanju vsebin ter je uspešno lansirala virtualne like in AR filtre za družbene medije.

Andrej Krajner

Direktor Blagovne znamke in komuniciranja v NLB Skupini

Andrej Krajner ima skoraj dvajset let izkušenj na področju korporativnega komuniciranja in marketinga. Svojo karierno pot je že med študijem začel na Gospodarski zbornici Slovenije. Po končanem študiju je začel z delom v agenciji Pristop, kjer je kot svetovalec za korporativno komuniciranje več kot sedem let skrbel za grajenje ugleda ter komunikacijo številnih domačih in tujih naročnikov.

Konec leta 2011 se je odločil karierno pot nadaljevati v družbi Si.mobil (danes A1 Slovenija), kjer je sprva vodil oddelek korporativnega komuniciranja, v letu 2014 pa je kot direktor sektorja komunikacij prevzel upravljanje celote komunikacij, poleg odnosov z javnostmi tudi področje tržnega komuniciranja. Po obsežni regijski reorganizaciji skupine Telekom Austria v letu 2015 je poleg korporativnih komunikacij Si.mobila prevzel tudi vodenje sektorja korporativnih komunikacij sestrske družbe Vip mobile v Srbiji. V letu 2016 se je pridružil NLB Skupini, kjer je sprva skrbel za korporativno komuniciranje, kasneje pa je prevzel še področje marketinga.

Christian Ulmer

Direktor zimskih športov, Sportfinve

Christian Ulmer ima dolgoletne izkušnje s področja športnega marketinga in upravljanja vrhunskih športnikov. Christian je bivši profesionalni športnik v nordijski kombinaciji in smučanju. Leta 2011 je za športni marketing skrbel v korporaciji Adidas, nato pa delal kot manager športnega marektinga pri podjetju Triceps GmbH, kjer je organiziral pomembne mednarodne športne dogodke.

Ivan Todorović

Direktor športnega marketinga, Luna \TBWA

Ivan Todorović je že več kot 16 let član kreativne posadke na oglaševalski agenciji Luna \TBWA in ima dolgoletne izkušnje s področja športnega marketinga. Kot bivši profesionalni rokometaš se dobro zaveda pomembnosti športnih sponzorstev, kar se odraža v uspešnosti kampanj, ki jih soustvarja. Med najbolj odmevnimi so “Laško Stava”, prvi TV-oglas v živo, nagrajena s nagrado ESA “Best of Europe”, “Podpiramo žensko moč” za Lidl Slovenija in poročanje z ZOI 2018 v Pjongčangu. Sodeloval je z različnimi klubi, zvezami in blagovnimi znamkami, njegova bogata zbirka podpisanih dresov in spominkov s snemanj pa ga vsakodnevno opominja, da pri športnih sponzorstvih, tako kot v športu, le trdo delo in nenehno izboljševanje vodita do vrhunskih rezultatov.

Maša Čeplak

Brand management, Zavarovalnica Triglav

Maša Čeplak deluje na področju upravljanja blagovne znamke, oglaševanja in organizacije dogodkov za interno in poslovno javnost v največji zavarovalno-finančni skupini v regiji Adria. V Triglav je prvič vstopila kot študentka na delovni praksi v okviru Fakultete za družbene vede Univerze v Ljubljani in od takrat že 16 let v sodelovanju z različnimi ekipami soustvarja številne nagrajene projekte, ki so bili prepoznani tako v slovenskem prostoru (SOF, Websi, Diggit, Sporto) kot tudi na mednarodni sceni (Digital Communication Award, European Excellence Awards, Gold Quill, IABC). Zadnja leta je močno vpeta v področje športnega marketinga in v družbeno odgovorne in trajnostne projekte.

Tomi Trbovc

Vodja oddelka za odnose z javnostmi in komunikacije, Smučarska zveza Slovenije

Tomi Trbovc že 20 let vodi odnose z javnostmi in komunikacije pri Smučarski zvezi Slovenije. Kariero je začel v Planici, kjer je danes odgovoren za FIS svetovna prvenstva in druge FIS dogodke v Sloveniji. Sodeluje z vrhunskimi športniki pri upravljanju ugleda ter izobraževanju mladih.

Je član odbora za odnose z javnostmi pri FIS in predava na Fakulteti za družbene vede ter Ekonomski fakulteti. Od leta 2017 je direktor podjetja PRO UTS d.o.o., ki svetuje v PR in kriznem upravljanju. Svetuje tudi eni izmed najboljših nekdanjih športnic v teku na smučeh Petri Majdič, in legendarnemu Petru Prevcu pri njunih korakih po končani športni poti. Leta 2019 je prejel mednarodno stanovsko nagrado PRO PR, za prispevek k odnosom z javnostmi.

Petra Čadež

Direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi, Atlantic Droga Kolinska d.o.o.

Petra Čadež ima več kot 25 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, najprej v študentskih letih na agenciji Pristop in kasneje na agenciji Formitas BBDO. Konec leta 2000 je postala vodja službe za tržno komuniciranje na Si.mobilu, ki jo je vodila do sredine leta 2004. Od leta 2004 do konca leta 2016 jo je poslovna pot vodila do raznih mednarodnih izzivov na direktorskih pozicijah znotraj skupine Telekom Avstrija.

Leto 2017 je začela kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje z blagovnimi znamkami, ob koncu leta pa je prevzela funkcijo direktorice marketinga v Drogi Kolinski / Atlanic Grupi. V svoji karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABCGold Quill in kar nekaj nagrad Effie. V letu 2020 je prevzela mesto predsednice upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.

Peter Vidmar

Soustanovitelj in direktor Agencije 101

Peter Vidmar, po izobrazbi univerzitetni diplomirani inženir elektrotehnike, je soustanovitelj in direktor Agencije 101. Svetuje priznanim domačim in mednarodnim naročnikom na področjih strateških usmeritev in integriranih marketinških komunikacij. V 11 letih obstoja agencije se je Peter podpisal pod številne projekte, tako na področju produktih kot tudi storitvenih dejavnosti v regiji. Je zaprisežen raziskovalec novih tehnologij, konceptov integracije multidisciplinarnih platform ter načinov vpeljave inovativnih orodij v sodobne komunikacijske zgodbe. Zadnje čase se veliko posveča razvoju e-športnega marketinga v agenciji in prepletu slednjega s športnim marketingom.

vpisni pogoji

Lepo prosimo, da najprej izpolnite E-prijavnico, na osnovi katere vas bomo kontaktirali ter z vami uredili vaš vpis.
Za vpis priporočamo vsaj 1 leto delovnih izkušenj na ustreznem področju ter vsaj osnovno razumevanje marketinga. Če niste prepričani, če je program primeren za vas, nam lahko tudi pišete, kakšne izkušnje imate, pa vam bomo svetovali.
Cena začetni program:
- posamezni modul: 320 EUR + DDV
- celotni program: 810 EUR + DDV

Prijave zbiramo do 18. oktobra 2024.

ŽELIM SE VPISATI

faq

Zakaj je nastala Akademija športnega marketinga?
Kaj udeležencem prinaša Akademija?
Kakšni so vpisni pogoji?
Komu je Akademija namenjena?
Kakšna je struktura Akademije športnega marketinga?
Kakšna znanja bom pridobil na Akademiji športnega marketinga?

Kaj vključuje AKADEMIJA Športnega marketinga?

Udeležbo na vseh izobraževanjih Športnega središča DMS v tekočem letu
Certifikat o udeležbi
Delo v skupinah, priložnost spoznati ljudi iz stroke
Vpis

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam