Društvo vodi 9-članski upravni odbor, njegovi člani za mandatno obdobje 2023-2026 so:
- Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi, Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
- Aleš Falatov, vodja marketinga, SIJ
- Jerneja Faletič, specialistka za večkanalno izkušnjo potrošnika, Triglav skladi, d.o.o.
- Žiga Gliha, direktor integriranega tržnega komuniciranja, Pristop
- Maja Gorjanc, svetovalka za komuniciranje in marketing, iPROM
- Maruša Grah, vodja področja B2B marketing, Mediade
- Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina
- Dina Potočnik, direktorica marketinga in prodaje, DOBA fakulteta Maribor
- Peter Vidmar, direktor in partner, Agencija 101 d.o.o.
Predsednica upravnega odbora je do volitev novega predsednika, Petra Čadež, na prvem sestanku UO pa člani med seboj izvolijo novega predsednika, predsednico.
Izvršna direktorica DMS je Tanja Kavran.
Društvo ima 5-članski nadzorni odbor, ki ga za mandatno obdobje 2023-2026 sestavljajo:
- Romana Girandon, predsednica uprave Loterije Slovenije, d.d.
- Enzo Smrekar, predsednik uprave Droge Kolinske d.d. in glavni direktor Strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi
- Toni Balažič, izvršni direktor, Panvita
- dr. Aleksandra Kregar, Senior Management Consultant, Habitus consulting
- dr. Mitja Pirc, direktor, Kearney
Predsednik nadzornega odbora je do volitev novega predsednika, Toni Balažič, na prvem sestanku bodo člani med seboj izvolili novega predsednika, predsednico.
UPRAVNI ODBOR DMS 2023-2026
Aleš Falatov
Aleš Falatov je Vodja Marketinga v Skupini SIJ in eden vodilnih svetovnih strokovnjakov v marketingu jeklarske industrije. Poleg Marketinga je v Skupini SIJ odgovoren tudi za področja Strategije ter Razvoja poslovanja. Po začetku kariere v finančnem sektorju že več kot desetletje deluje na področju marketinga in prodaje, njegove izkušnje zajemajo tako delo v start-up podjetjih, kot v mednarodnih holdingih z več tisoč zaposlenimi. Pred prihodom na SIJ leta 2015 je vodil prodajo in marketing čarterskih poletov pri operaterju luksuznih privatnih letal Elit’Avia, sedaj pa uspešno združuje izkušnje iz enega najzahtevnejših segmentov pri kaljenju uspešnih strategij na jeklarskem trgu.
Dina Potočnik
Dina Potočnik je zaposlena na DOBA Fakulteti v Mariboru, kjer že 17 let s pozitivnim pristopom in energičnostjo vpliva na dobro in hitro realizacijo poslovnih ciljev. Sprejemanje odgovornosti in spoštovanje posameznika sta njeno vodilo pri zasledovanju ciljev. Marketinške aktivnosti vodi na slovenskem, hrvaškem in srbskem trgu. Največji uspeh je zagotovo 10 % letna rast števila študentov (letos preko 2.000 online študentov), kar fakulteto uvršča med največje in najuglednejše online fakultete v Sloveniji in JV Evropi. Pri svojem delu se ukvarja z načrtovanjem, usklajevanjem, izvajanjem in vrednotenjem marketinških aktivnosti, vodi in motivira marketinško prodajni tim ter vodi večje projekte (video vsebine, študentski informacijski sistem, CRM site, prenova spletne strani …).
Jerneja Faletič
Jerneja Faletič je izkušena strokovnjakinja na področju digitalnega marketinga, ki je v svoji karieri svetovala podjetjem na področju vsebinske in komunikacijske strategije, vhodnega (inbound) marketinga, integracije tehničnih platform za marketinško avtomatizacijo in podpore komunikacije preko različnih digitalnih kanalov.
Svojo kariero je začela v podjetju FrodX in nadaljevala v agenciji Virtua PR (sedaj Actuado). Kasneje se je pridružila potovalni agenciji STA potovanja, kjer je začrtala razvojno strategijo digitalnega marketinga in prevzela njegovo vodenje. Ob združitvi desetih podjetij, med katerimi je bila tudi agencija STA potovanja, v skupino Nomago je prevzela vodenje digitalnega marketinga ter spletnega nastopa za celotno skupino. Po tem je slabo leto delo opravljala kot vsebinska in digitalna strateginja v podjetju Renderspace. Od 2021 naprej je zaposlena kot specialistka za vsekanalno izkušnjo uporabnikov pri Triglav Skladih.
Maja Gorjanc
Maja Gorjanc od leta 2019 deluje kot samostojna svetovalka za marketing in komuniciranje. Podjetjem pomaga pri razvoju sodobnih trženjskih in komunikacijskih strategij, organizaciji izobraževanj in izvedbi raziskav ter strategij družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja.
Pred tem je več let v družbi iPROM opravljala funkcijo direktorice korporativnega komuniciranja in marketinga, s podjetjem danes še vedno aktivno sodeluje kot svetovalka za komuniciranje in marketing. Pred prihodom v družbo iPROM je bila zadolžena za vodenje razvoja blagovne znamke in produktni marketing v podjetju Akrapovič, strokovno pa se je kalila tudi v agencijah Pristop in Adrema, družbi Celjski sejem, Ekonomskem inštitutu Maribor in na Pospeševalnem centru za malo gospodarstvo. Po izobrazbi je univerzitetna diplomiranja komunikologinja, znanje s področja komuniciranja in odnosov z javnostmi je nadgradila na šoli London School of Public Relations, veščine s področja vodenja na študiju EMBA na poslovni šoli Cotrugli Business School in strateškega inoviranja v sklopu programa Chief Reinvention Officer dr. Nadye Zhexembayeve.
Maruša Grah
Maruša Grah je vodja B2B središča in članica upravnega odbora DMS. Karierna pot jo je vodila od agencijskega okolja v medije, nato v start-up, ko ta še ni imel današnjega poimenovanja, od tam k največjemu domačemu spletnemu trgovcu ter na koncu v spletne storitve. Kot vodja oddelka je odgovorna za celoten stroškovno-prihodkovni vidik oddelka, tako da ve, koliko podjetje stane vsaka glava v njenem oddelku, a hkrati zna gledati s ptičje perspektive. Zelo dobro pozna področja prodajno-nakupovalnih skupnosti, prodaje kariernih orodij in izgradnje blagovne znamke delodajalca.
Peter Vidmar
Peter Vidmar, po izobrazbi univerzitetni diplomirani inženir elektrotehnike, je soustanovitelj in direktor Agencije 101. Svetuje priznanim domačim in mednarodnim naročnikom na področjih strateških usmeritev in integriranih marketinških komunikacij. V 11 letih obstoja agencije se je Peter podpisal pod številne projekte, tako na področju produktih kot tudi storitvenih dejavnosti v regiji. Je zaprisežen raziskovalec novih tehnologij, konceptov integracije multidisciplinarnih platform ter načinov vpeljave inovativnih orodij v sodobne komunikacijske zgodbe. Zadnje čase se veliko posveča razvoju e-športnega marketinga v agenciji in prepletu slednjega s športnim marketingom.
Petra Čadež
Petra Čadež ima več kot 25 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, najprej v študentskih letih na agenciji Pristop in kasneje na agenciji Formitas BBDO. Konec leta 2000 je postala vodja službe za tržno komuniciranje na Si.mobilu, ki jo je vodila do sredine leta 2004. Od leta 2004 do konca leta 2016 jo je poslovna pot vodila do raznih mednarodnih izzivov na direktorskih pozicijah znotraj skupine Telekom Avstrija.
Leto 2017 je začela kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje z blagovnimi znamkami, ob koncu leta pa je prevzela funkcijo direktorice marketinga v Drogi Kolinski / Atlanic Grupi. V svoji karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABCGold Quill in kar nekaj nagrad Effie. V letu 2020 je prevzela mesto predsednice upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.
Simona Kruhar Gaberšček
Simona Kruhar Gaberšček ima več kot dve desetletji izkušenj iz novinarstva, odnosov z javnostmi in tržnega komuniciranja. Svojo novinarsko kariero je začela v gospodarski redakciji časopisa Dnevnik, nato pa se je preizkusila še v odnosih z javnostmi in tržnem komuniciranju, najprej v Cankarjevi založbi in zatem na Mladinski knjigi, ter tako združila svoje največje strasti – pisanje besedil, urejanje publikacij in ljubezen do knjig. Ker pa je bil novinarski klic še malce glasnejši, se je leta 2008 pridružila ekipi podjetja Medijski partner, izdajatelja revije Marketing magazin, kjer je bila sprva novinarka, nato izvršna urednica revije, zadnja štiri leta pa je njena glavna urednica. Je tudi programska direktorica konference DIGGIT, ki jo organizira Marketing magazin.
Žiga Gliha
Žiga Gliha je svojo dvajsetletno karierno pot začel v prvem večjem slovenskem startupu OpenAd.net, ki je bil hkrati tudi prva svetovna crowdsourcing platforma za kreativne marketinške koncepte, kjer je odkrival vpliv tržne komunikacije na svet. Kasneje je kot direktor projektov na Futuri DDB raziskoval slovensko medijsko krajino, analiziral tržne podatke ter soustvarjal marketinške komunikacije in strategije za različne blagovne znamke doma in v tujini. Danes že osmo leto deluje znotraj Skupine Pristop, trenutno na delovnem mestu direktorja integriranega tržnega komuniciranja. Njegova poglavitna vloga je vodenje in razvoj oddelka ter prenašanje izkušenj na mlajše sodelavce. Ob tem pa še vedno aktivno svetuje naročnikom na projektih strateškega razvoja blagovnih znamk, komunikacijskih strategij in znamčenja, predvsem na področju bančništva, zavarovalništva, avtomobilizma, FMCG industrije in javnih naročil. V času dela znotraj agencijskih timov je vodil veliko uspešnih in nagrajenih projektov ter številnim naročnikom pomagal pri doseganju marketinških ciljev, ki prinašajo poslovne rezultate. Zavzema se za povečevanje ugleda marketinškega poklica in za prenos dobrih praks v vsakdanje delo.
Datoteke
NADZORNI ODBOR DMS 2023-2026
Enzo Smrekar
Enzo Smrekar, MBA, glavni direktor Atlantic Droga Kolinska, podpredsednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat in Internacionalizacijo je poslovno naravnan strokovnjak za trženje, ki želi kar najbolje izkoristiti svoje znanje in izkušnje v lokalnem oziroma mednarodnem okolju. Ima 30 let izkušenj na področju trženja in managementa, od tega 18 let v multinacionalkah kot so Philip Morris, Diageo in LVMH. Ima podjetniške izkušnje s start up-i s področja management consultinga, marketinga in HRM. V Drogi Kolinski je vodil poslovanje z letnimprometom 350 mio evrov v 4 poslovnih enotah, 6 tržnih enotah in 7 državah s skupno več kot 3000 zaposlenimi. Sodeloval je pri več integracijah in pripojitvah družb (IDV in UD,Droga in Kolinska, Grandprom, Soko Štark) ter pri reorganizaciji skupine DK v sodelovanju z družbo Stearn & Stewart. Leta 2010 je vodil prodajni proces Droge Kolinske, ki je bil uspešno zaključen s prevzemom s strani Atlantic Grupa.
Romana Girandon
Romana Girandon, predsednica uprave Loterije Slovenije, d.d., je diplomirala iz kadrovskega managementa na Univerzi v Mariboru in ima več kot 20 let izkušenj na različnih vodilnih delovnih mestih. Preden je pred petimi leti nastopila mandat predsednice uprave, je na Loteriji Slovenije tri leta vodila razvoj, marketing, prodajo in logistiko, pred tem pa je bila direktorica družbe LUNA TBWA ter vodila različna področja razvoja poslovanja, trženja in prodaje v družbah LUNA TBWA in Hermes Plus. Je članica mednarodnih skupščin iger Eurojackpot in Vikinglotto, članica nadzornega sveta Športne loterije, d.d., direktorica gospodarskega združenja loterij nekdanje Jugoslavije GIZ ALO in prejemnica priznanja Artemida, ki ga za dosežke na področju razvoja ženskega managementa podeljuje Združenje Manager. Je tudi članica ekip prejemnic več zlatih priznanj za učinkovitost v komuniciranju v Sloveniji in doslej edina slovenska predstavnica na Svetovnem EFFIE festivalu v Singapurju.
Toni Balažič
Toni Balažič, izvršni direktor v družbi Panvita, je svojo karierno pot začel v podjetju Spem d.o.o. kot direktor projektov in razvoja, kjer je bil zadolžen tudi za ustanovitev Londonske šole odnosov z javnostmi (LSPR Slovenija) in bil njen prvi direktor. Poklicno pot je nadaljeval v Petrolu na mestu direktorja marketinga in v podjetju A.T. Kearney, kjer je deloval kot svetovalec predvsem za področji energetike in potrošniških dobrin, zadolžen pa je bil tudi za marketing v JV Evropi.
Leta 2005 je pridobil naziv MBA na IEDC – Bled School of management. Leta 2007 je prevzel mesto predsednika uprave Fructala in bil leta 2010 imenovan na mesto predsednika uprave Skupine Žito in Žito d.d. Leta 2012 je postal predsednik uprave v družbi Mercator.
dr. Aleksandra Kregar
Aleksandra Kregar kot svetovalka deluje na področjih razvoja strategij podjetja in strateških marketinških odločitev, v zadnjem času pa je njen velik fokus na postavitvi in usklajevanju kulture in strategije podjetja. Podjetja namreč prepoznavajo, da za dobro implementacijo strategije potrebujejo 'pravo' kulturo, ki pa mora biti v harmoničnem odnosu s strategijo.
V letu 2020 je delovala na področju znamke zaposlovalca v podjetju Competo, pred tem je bila zaposlena v skupini Atlantic Grupa, ki je v letu 2010 prevzela podjetje Droga Kolinska, kjer je bila od leta 2016 direktorica Korporativne strategije. Do oktobra 2016 je bila direktorica Centralnega marketinga, odgovorna za širjenje in postavitev novih marketinških principov, modelov in znanj na nivoju Atlantic Grupe. Aleksandra je bila v prehrambeni industriji od leta 2000 (podjetje Droga), v letu 2005 je sodelovala v združitvenem procesu (združitev Droge in Kolinske, nakup Grand Prom in Štark v Srbiji) ter sodelovala pri postavitvi politike združenega podjetja.
dr. Mitja Pirc
Dr. Mitja Pirc je direktor v družbi Kearney in že več kot petnajst let deluje na področju poslovnega svetovanja, analitičnih rešitev in razvoja novih konceptov poslovanja in trženja. Svetoval je več kot tridesetim startupom in več kot petdesetim vodilnim slovenskim, regijskim in evropskim podjetjem iz sektorjev trgovine, izdelkov vsakdanje potrošnje, telekomunikacij, zavarovalništva, bančništva, energetike, avtomobilizma in farmacije. Več let je vodil Pristop Poslovno svetovanje ter Indigo Consulting. V preteklosti je delal za A.T. Kearney, SAS Institute in Deloitte ter bil soustanovitelj start-upa. Predaval je na priznanih svetovnih (Insead, IESE, IE, ESMT) in slovenskih šolah (EF, FMF, FDV) ter na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah ter dogodkih.
Je diplomant teoretične matematike ljubljanske Fakultete za matematiko in fiziko, na Stockholm School of Economics (SSE) je magistriral iz mednarodnega poslovanja in ekonomije, na Univerzi Pompeu Fabra (UPF) v Barceloni pa je pridobil doktorat ekonomskih znanosti iz vedenjske ekonomije. Je tudi prejemnik Arhimedove nagrade evropske komisije. Predaval je na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah in dogodkih, predaval je za številne slovenske stanovske organizacije - DMS, SOZ, SMK, Združenje Manager. Leta 2014 je bil predavatelj na TEDx Ljubljana. Dr. Mitja Pirc je bil predsednik upravnega odbora DMS v obdobju 2017-2020, v trenutnem mandatu pa je član nadzornega sveta DMS.