Akademija MM je edina strokovno-znanstvena revija s področja trženja v Sloveniji, prva številka je izšla že leta 1997. Njen namen je umeščanje znanstvenih pa tudi strokovnih dognanj v najširšo trženjsko javnost, z namenom odpiranja in raziskovanja aktualnih tem in prenosa novih znanj in spoznanj v poslovno prakso.
Akademija MM nastaja pod okriljem Društva za marketing Slovenije in Akademske sekcije, ustvarjamo jo z ambicijo tesnejšega povezovanja teorije in prakse.
Strokovno-znanstvena revija Akademija MM je že vključena v uveljavljeno mednarodno bibliografsko bazo EconLit v okviru ameriške ekonomske zveze (American Economic Association) in v bazi EBSCO ter ProQuest.
Akademijo MM lahko najdete tudi v Digitalni knjižnici Slovenije, v obliki celotnih številk kot tudi posameznih člankih.
Vaše prispevke lahko oddate prek spodnje povezave, kjer se pred oddajo tudi registrirate: http://ojs.fdv.uni-lj.si/index.php/amm/about/submissions
S svojimi predlogi, komentarji, pohvalami, a tudi pripombami in grajami, ki jih lahko pošljete na e-naslov amm@dmslo.si lahko pripomorete, da bo revija Akademija MM še boljša ter predvsem prilagojena vam in vašim željam.