ZEMLJEVID MOŽNOSTI

“Pa saj marketing je samo oglaševanje.”

Ali ste vedeli, da je del marketinga tudi vrtenje številk, napovedovanje vedenjskih vzorcev in poglobljena podatkovna analiza? Da lahko produktno vodenje združuje visoko tehnična znanja z razumevanjem uporabniških potreb? Ste vedeli, da ima UX oblikovanje ključno vlogo pri oblikovanju učinkovitih marketinških poti, in da je psihologija odločanja postala nepogrešljiv del sodobnih strategij?

Tudi to je marketing.

In prav v takšne razsežnosti bomo skupaj pogledali na dogodku Marketinški univerzum - skupnem dogodku DMS in podmladka Študentske sekcije DMS.
BREZPLAČNA PRIJAVA
kdaj? 3. APRIL 2025
🕒 14.00 - 18.00
LOKACIJA: teads (ex. Outbrain),
dunajska cesta 5

ZAKAJ SE NAM PRIDRUŽITI?

Ker je Marketinški univerzum stičišče navdiha, znanja in povezovanja.

Zaposlenim in podjetjem omogoča vpogled v najnovejše trende, izmenjavo izkušenj ter stik z motiviranimi posamezniki, ki bodo krojili prihodnost marketinga. Študentom pa ponuja priložnost za raziskovanje različnih kariernih poti, odkrivanje področij, ki jih navdušujejo, in povezovanje s strokovnjaki iz prakse.

Skupaj gradimo mostove med generacijami, idejami in kompetencami – vse z enim skupnim ciljem: USTVARJAMO USPEHE PRIHODNOSTI.

komu je namenjeno?

Ambicioznim študentom, ki želijo razširiti svoja obzorja, spoznati nove karierne poti ter se povezati s strokovnjaki iz panoge.
Zaposlenim in podjetjem, ki želijo biti v koraku z najnovejšimi trendi in spoznati potencialne kadre.

spoznajte naše govorce

Ajda Novak

Direktorica, OTB Marketing

Ajda Novak je strokovnjakinja z več kot 11-letnimi izkušnjami v digitalnem marketingu, večino svoje kariere je posvetila B2B industriji. Magistra sociologije, ki se je z marketingom začela ukvarjati že v prvi študentski službi (A1 Slovenija), po večletni karieri pa je pred začetkom samostojne poti sedela na položaju direktorice marketinga SaaS podjetja. Od 2020 se kali v podjetniških vodah, kjer večjim ter manjšim podjetjem pomaga pri učinkovitejšem spletnem nastopu – pomaga prodati več. Delovala je v ekipah največjih svetovnih korporacij, domačih podjetjih in v start-up svetu. V zadnjih letih je izvedla preko 400 ur predavanj, na katerih ji je prisluhnilo preko 1.700 slušateljev. S povprečno oceno zadovoljstva 4,9/5 zagotavlja kakovostno, praktično, zabavno in sproščeno izkušnjo.

Barbara Modic

Soustanoviteljica, STARS Adriatic & Balkans.

Barbara Modic je izkušena marketinška strokovnjakinja z več kot 25-imi leti delovanja na vseh straneh oglaševalskega trikotnika. Začela je kot komercialistka in namestnica direktorja trženja na POP TV, napredovala skozi CEE prodajo na Studio Moderna in vodila dve vrhunski medijski agenciji - OMD in Pristop Media. Prejela je številne nagrade Effie za uspešnost komuniciranja in žirirala na Global Best of the Best Effie Awards in Global WARC Awards. Barbara svetuje na področju marketinga, medijev in trajnostnega razvoja ter je soustanovila regionalno agencijo za revizijo medijev STARS Adriatic & Balkans.

Bor Dolenc

Produktni dizajner, Specto

Bor Dolenc je UI/UX in produktni dizajner z raznolikim ozadjem, ki vključuje grafično oblikovanje, marketing ter fotografijo in video produkcijo. S takšnim naborom znanj ponuja celosten pristop k oblikovanju digitalnih izkušenj. Njegova strokovnost temelji na združevanju funkcionalnosti z estetiko, s čimer zagotavlja na uporabnika usmerjene (user-centric) oblikovne rešitve.

Enej Gradišek

Vodja pospeševalnega programa, FaciliTribe

Enej Gradišek je magister mednarodnega poslovanja, strokovnjak za GenAI in izkušen facilitator z več kot 10 leti izkušenj v podjetništvu. Kot zaposleni v podjetju FaciliTribe pospešuje poslovne modele, strategije, procese ter upravlja spremembe v organizacijah. Mentoriral je več kot 250 startup in razvojnih ekip, kjer je uporabljal kombinacijo design thinkinga, lean startupa ter agilnih metod. Je certificiran ScrumMaster, Product Owner in vodja Design Sprint programov. Sodeloval je na več innovation vikendih in redno predava na strokovnih dogodkih.

Gašper Pavlin

Raziskovalec, Valicon

Gašper Pavlin je raziskovalec v agenciji Valicon in doktorski študent socialne in politične psihologije na FDV. Skozi kvalitativne raziskave odkriva vedenjske vzorce potrošnikov ter globlje razumevanje njihovega odnosa do blagovnih znamk in vsakdanjega sveta. Kot predstavnik mejne generacije Z in Y združuje vpogled v tradicionalne in digitalne vplive na potrošniško vedenje.

Jerneja Ham

Produktna vodja, Teads

Pred dvema letoma sem našla svojo strast v produktnem menedžmentu – svetu, kjer so izzivi stalnica, napake neizogibne in popolna rešitev ne obstaja. Trenutno delam na vzpostavitvi novega produkta po združitvi dveh podjetij, kar pomeni veliko usklajevanja, prilagajanja in iskanja skupnega jezika. Ko ne rešujem ugank v službi, se sproščam ob pravih – križankah in logičnih izzivih, ker očitno reševanje problemov nikoli ne vzame pavze.

Julija Somrak

Kreativna direktorica, DROM agency

Z nemarketinško študijsko kombinacijo umetnostne zgodovine in sociologije kulture se je sprva usmerila v raziskovanje filma in interdisciplinarnih pristopov k likovni umetnosti ter opazovanje družbe. Po večletnem delu na Radiu Študent, v Slovenski kinoteki in drugih sorodnih organizacijah ter zavodih se je pred krepkim desetletjem odločila svoje zanimanje za “svet in vesolje” manifestirati v marketinških dejavnostih in oglaševalskih agencijah.

Prve cehovske pečate je pustila z ustvarjanjem vsebin predvsem v digitalnih okoljih ter nadaljevala z večkanalnim soustvarjanjem vsebinskih strategij in oblikovanjem digitalnih ter kreativnih nastopov za velike blagovne znamke doma in v tujini. Kot kreativna direktorica v DROM agency si zadnje leto prizadeva ustvarjati rešitve, ki so zanimive za uporabnika in njegovo izkušnjo (“Ooo uau, kako zanimivo in hkrati enostavno”), smiselne za blagovno znamko (“Točno to smo potrebovali”) ter zadovoljijo njen lasten, zahtevni kreativni ego.

Matej Kern Meglič

Produktni vodja, Teads

Področje produktnega managementa je kombinacija med hišnikom in mamo, zajeten delež dela predstavlja naslavljanje težav, ki jih drugi nočejo videti, ter nenehno predvidevanje situacij. Najbolje se najdem v tehničnih projektih, ter v urejanju zapletenih procesov. Po petnajstih letih dela tako s fizičnimi produkti in spletnimi aplikacijami sem našel nov izziv v računanju milisekund v avkcijah in stabilnosti več 100-milijonske operacije.

Nina Colarić Cvirn

Vodja družbenih omrežij, STO

Nina Colarić Cvirn je del ekipe za vsebinski digitalni marketing na Slovenski turistični organizaciji (STO), kjer že 15 let skrbi za upravljanje družbenih omrežij. Le-ta predstavljajo pomemben steber digitalne prisotnosti STO, zato je njeno delo pomembno pri ažurnem komuniciranju vsebin in projektov ter partnerstev STO ter slovenskega turizma. Aktivno sodeluje tudi s partnerji slovenskega turističnega gospodarstva, s čimer pomembno prispeva k usklajeni in učinkoviti promociji Slovenije kot turistične destinacije.

Simon Rožnik

Direktor, EXTREM

Simon Rožnik je svojo poslovno pot začel leta 2004, ko je kot študent Fakultete za šport ustvaril poslovni načrt za "Prvo uradno prvenstvo v košarki 3×3 na svetu" in ga predstavil Košarkarski zvezi Slovenije. Ta inovativna ideja je utrla pot izjemnemu razvoju košarke 3×3, ki je danes celo olimpijski šport, pri čemer je Slovenija zapisana kot eden od pionirjev te discipline. Leta 2007 je ustanovil svojo agencijo, s katero je razširil organizacijo športnih dogodkov na različna področja. Agencija je odraz njegove osebnosti – športnika, pustolovca in ustvarjalca, ki vedno stremi k iskanju novih izzivov.

PRIDRUŽITE SE NAM!
PRIJAVA NA DOGODEK
Udeležba na dogodku je brezplačna, vendar je v primeru neudeležbe brez pravočasne odjave obvezno plačilo 10 € za nastale organizacijske stroške. Brezplačno se lahko odjavite do srede, 2. aprila, do 12. ure.

V primeru vprašanj nam pišite na info@dmslo.si.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam