SPORTO nagrade so odlična priložnost, da lahko blagovne znamke, imetniki pravic in agencije, spoznajo moč in vpliv, ki ga lahko dosežejo s povezovanjem v športu ter s tem dosežejo strateške cilje podjetij v celotni jadranski regiji.
Žirija je nagradila naslednje projekte:
Zmagovalec v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo: Gorenje Simplyfans (sponzor: Gorenje, nosilec pravic: EHF Marketing GmbH (VELUX EHF Champions League), Infront Sports & Media AG (EHF EURO), prijavitelj: Gorenje)
Zmagovalec podkategorije Najboljše osebno sponzorstvo športnika: Alpsko mleko: Super junakinja Ilka (sponzor: Ljubljanske mlekarne, nosilci pravic: Ilka Štuhec, Olimpijski komite Slovenije, prijavitelj: Ljubljanske mlekarne)
Zmagovalec v kategoriji Najboljši športni dogodek: Kolesarska dirka Po Sloveniji 2018 (sponzorji: Telekom Slovenije, Adria Mobil, Fiat, Krka, Hansgrohe, HSE, DEM, Tajfun, Akrapovič, Ave, Slovenian Tourist Board, nosilec pravic: Kolesarski klub Adria Mobil Novo mesto, prijavitelj: Kolesarski klub Adria Mobil Novo mesto)
Zmagovalec v kategoriji Najboljše komuniciranje športnih subjektov: Priprave (nosilec pravic: Volkswagen Ljubljanski maraton, prijavitelj: Volkswagen Ljubljanski maraton)
Zmagovalec v kategoriji Najboljše digitalno komuniciranje: Tekmujmo skupaj (sponzor: Petrol, nosilec pravic: Smučarska zveza Slovenije, prijavitelj: Agencija 101)
Slovenski projekt, ki je v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo prejel najvišje ocene in se uvrstili na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja (ESA) v kategoriji »Best of Europe« je Gorenje Simplyfans (sponzor: Gorenje, nosilec pravic: EHF Marketing GmbH (VELUX EHF Champions League), Infront Sports & Media AG, prijavitelj: Gorenje).
Prijave v vseh SPORTO Awards kategorijah je pregledala in ocenila mednarodna strokovna žirija, ki jo je sestavljalo 9 članov in ji je predsedoval predstavnik Evropskega sponzorskega združenja (ESA) Toby Hester.