Nagrado marketinška odličnost leta podeljuje Društvo za marketing Slovenije. Podeli se podjetjem, ki po mnenju strokovne komisije izpolnjujejo kriterije.
Za nagrado marketinška odličnost 2017 se je v treh kategorijah finalnega izbora potegovalo enajst podjetij: Krka, Renault Nissan Slovenija, SIJ, Steklarna Hrastnik, Lumar IG, Podravka Ljubljana, Postojnska jama, A1 Slovenija, Addiko Bank, Big Bang in Mercator. Vsem podjetjem je skupina celovitost marketinškega razmišljanja. Marketing je ključna povezovalna funkcija v podjetjih in vse aktivnosti, ki omogočajo doseganje dobrih rezultatov, temeljijo na odličnih marketinških strategijah. In najpomembnejše, vseh enajst podjetij dosega vrhunske poslovne rezultate, kar je tudi bistvo, ki ga odseva nagrada marketinška odličnost.
PREBERITE PREDSTAVITVE 11 FINALISTOV, KI SO PREPRIČALE STROKOVNO KOMISIJO
Komisija je izmed enajstih odličnih podjetij izbrala nagrajence po kategorijah:
- Kategorija podjetja v B2B segmentu: STEKLARNA HRASTNIK, d.o.o.
- Kategorija mala in srednja podjetja v B2C segmentu: LUMAR IG, d.o.o.
- Kategorija velika podjetja v B2C segmentu: ADDIKO BANK, d.d.
Veliki zmagovalec nagrade marketinška odličnost 2017 je podjetje Steklarna Hrastnik d.o.o.
Podelili smo tudi posebno nagrado za avtentičen pristop k marketingu, ki jo je prejelo podjetje Postojnska jama, d.d.
V nadaljevanju dodajamo, s čim so podjetja prepričala komisijo za nagrado marketinška odličnost 2017 in njihove izjave ob uvrstitvi med finaliste.
VELIKI ZMAGOVALEC IN ZMAGOVALEC V KATEGORIJI B2B PODJETIJ
STEKLARNA HRASTNIK, d.o.o.
Podjetje Steklarna Hrastnik se v svoji viziji prihodnosti zavzema za vse tesnejše sodelovanje s poslovnimi partnerji pri razvoju novih produktov in pri tem povezovanju ima ključno vlogo ravno marketing. Z izrazito spremembo v delovanju podjetja, usmerjeno h kupcem, z inovativnimi pristopi, partnerstvi in učinkovitimi povezovanji je Steklarna Hrastnik prepričala komisijo in prejema nagrado marketinška odličnost 2017.
»Veseli nas, da je naša strast do dela prepoznana, uvrstitev med finaliste pa pomeni, da smo na pravi poti. Menimo, da smo komisijo prepričali z inovativni pristopi, ki jih razvijamo za potrebe lastnih marketinških akcij. Uspešni rezultati le-teh so nam omogočili ne samo nov zagon in strast do tega, kar počnemo, ampak tudi nova delovna mesta, na katera smo prav tako ponosni. V prihodnosti načrtujemo še ambicioznejše podvige. Gradimo na še močnejši analitiki, informatiki in načrtovanju. Okrepili bomo sodelovanje z univerzami in partnerskimi podjetji. Še več pozornosti pa bomo namenili R&R ter design managementu.«
Preberite zmagovalno prijavo Steklarne Hrastnik.
ZMAGOVALEC V KATEGORIJI MALIH IN SREDNJIH PODJETIJ
LUMAR IG, d.o.o.
Podjetje Lumar IG si je nagrado prislužilo s celovitim in sistematičnim načinom razumevanja potreb svojih kupcev, pri čemer se podjetje ne omejuje samo na potrebe, ki jih s svojimi produkti neposredno zadovoljuje, temveč razmišlja širše in razvija produkte v smeri zadovoljevanja drugih, komplementarnih potreb. Njihovi inovativni pristopi so še toliko bolj opazni, saj delujejo v tradicionalni industriji kot proizvajalci montažnih objektov, sami pa inovativnost izpostavljajo kot enega od ključnih dejavnikov uspeha in generatorjev (bodočih) prihodkov.
»Komisija je prepoznala, da lahko s sledenjem zastavljeni viziji, inovativnimi pristopi, konstantnim delom in pojavljanjem v ključnih ciljnih skupinah ter strokovno in predano ekipo sodelavcev dosegamo odličnost na vseh nivojih našega delovanja. Tudi v prihodnje bomo sledili zastavljeni viziji in filozofiji delovanja. Še naprej bomo ponujali inovativne in kakovostne, okolju in ljudem prijazne produkte, ki bodo ob ostalih aktivnostih tudi v prihodnje vodili v nadaljnjo rast in razvoj podjetja.«
Preberite zmagovalno prijavo LUMAR IG, d.o.o.
ZMAGOVALEC V KATEGORIJI VELIKIH B2C PODJETIJ
ADDIKO BANK, d.d.
Podjetje Addiko Bank si je nagrado marketinška odličnost 2017 v svoji kategoriji prislužilo, saj je marketing odigral ključno vlogo pri oblikovanju, snovanju bistva nove blagovne znamke, nove podobe, nove poslovne filozofije in strategije podjetja. Podjetje je na več nivojih pokazalo marketinško odličnost in izrazito napreden marketing. Banka se posveča temu, kar stranke zares potrebujejo. V tradicionalni branži so inovativnost in novi pristopi, kot jih kaže Addiko bank, nekaj neobičajnega in vsekakor zelo osvežujoči.
»Uvrstitev med finaliste za nas pomeni močno potrditev, da je naša banka z novo blagovno znamko in poslovno filozofijo, ki stoji za njo, na pravi poti. Straightforward bančništvo je očitno prava izbira pri odločitvi, da se podamo na popolnoma novo pot bančnega poslovanja. Še posebej smo ponosni na to, da smo med finalisti edini predstavniki branže, ki sicer velja za bolj konzervativno. Marketinška miselnost je vpeta v celotno ožilje banke, to je pripomoglo k implementaciji naprednih rešitev, jasnemu in enostavnemu komuniciranju, sposobnosti ''poslušanja'' trga ter strateškemu pristopu k digitalnemu marketingu. Nedvomno pa so razlog tudi poslovni rezultati, ki smo jih dosegli tako, da smo znali povezati marketing, pravi produkt in vrhunsko prodajo.«
POSEBNA NAGRADA ZA AVTENTIČEN PRISTOP K MARKETINGU
POSTOJNSKA JAMA, d.d.
Podjetje Postojnska jama je prejelo posebno nagrado komisije za avtentičen pristop k marketingu, ki ga živi celo podjetje. Vsi zaposleni v podjetju razumejo in delujejo v skladu s poslanstvom podjetja, ki v središče postavlja gosta. V podjetju poudarjajo, da mora biti vsakemu, ki dela pri Postojnski jami, jasno, da krmilo, ki določa usmeritev delovanja podjetja, določa marketing. Postojnska jama je svojo drugačnost izkazala tudi z izstopajočo prijavo, skozi katero so pokazali, da se stvari 'uporniško' lotevajo po svoje. Vse, kar počnejo, je (marketinška) zgodba in izžareva njim lasten način delovanja.
»Gre za pomembno potrditev vsem zaposlenim, da je naše delo tudi strokovno cenjeno, čeprav delamo zgolj to, kar bi moralo početi vsako ambiciozno podjetje. Naše delo izhaja iz temeljnega pravila, da delamo le to, kar je dobro za Jamo in gosta. Potem je vse tako enostavno in opazno. Marketing je najpomembnejši oddelek podjetja in praktično nobene pomembne odločitve ne sprejmemo brez njegovega soglasja. Morda nas dela opazne to, da smo večno nezadovoljni in vedno na preži. Marketing in inovacije so temeljni za delovanje našega podjetja. Marketing mora biti neprestano osredotočen na zaznavanje priložnosti, da lahko svetuje o potencialnih strateških akcijah. Zato bomo še krepili funkcijo marketinga, da vodi in spodbuja sodelovanje med vsemi oddelki ter to tudi kontrolira.«