Marketinška direktorica leta 2010 je Tina Kumelj, direktorica marketinga v Ljubljanskih mlekarnah. Nagrado smo podelili na večerni prireditvi 15. Slovenske marketinške konference, 18. maja v Portorožu. Na naš naslov je prispelo 13 nominacij, med katerimi je bilo 7 popolno izpolnjenih.
Komisija je med njimi izbrala tri posameznice, ki so se potegovale za naziv Marketinške direktorica leta 2010:
- Tina Kumelj (Ljubljanske mlekarne),
- Anamarija Stančič (Žito) in
- Barbara Uranjek (BMW Group Slovenija).
INTERVJU S TINO KUMELJ, MARKETINŠKO DIREKTORICO LETA 2010
Kipec, jagode in šampanjec!
Marketinško direktorico leta 2010, mag. Tino Kumelj iz Ljubljanskih mlekarn, povprašali o izzivih in izkušnjah, ki jih prinese ta naziv, zaupala pa nam je tudi nekaj nasvetov za učinkovito in uspešno komunikacijo.
Naziv marketinške direktorice leta predstavlja veliko potrditev s strani stroke. Katere prednosti prinese s seboj?
Vsekakor pomeni naziv potrditev s strani strokovne javnosti, da delaš prave stvari v skladu z dobro prakso stroke. Da si na pravi poti veš iz doseganja zastavljenih ciljev in dobrih poslovnih rezultatov ter zadovoljstva potrošnikov, ko pa ti da priznanje še stroka je občutek res dober. Prednost je ta, da si pridobiš dodatno zaupanje vodstva in se zato določeni projekti speljejo hitreje. Naziv in potrditev strokovne javnosti ti okrepi samozavest in si zato pripravljen poskusiti tudi kakšno manj običajno stvar (drugačen, inovativni komunikacijski pristop), ki jo mogoče prej ne bi.
Imate tudi kakšno manj prijetno izkušnjo?
Negativnih izkušenj ni bilo. Postaneš pa bolj prepoznaven in si mogoče bolj pod drobnogledom javnosti pri projektih, ki sledijo; imaš vsekakor občutek, da moraš opravičiti svoj naziv tudi s projekti, ki sledijo.
Zanima nas tudi, kako so na prejem nagrade reagirali vaši nadrejeni in podrejeni, vam kaj bolj prisluhnejo, odkar imate titulo?
Nagrada je bila sprejeta zelo pozitivno. Čestitke sem dobila tako s strani nadrejenih kot mojih sodelavcev. Nagrada je pozitivna spodbuda tudi za vse sodelavce, ki so sodelovali pri uspešnih marketinških projektih, ki smo jih v zadnjih letih naredili v Ljubljanskih mlekarnah.
Ste vi častili pijačo ali so jo oni vam?
Šampanjec in jagode je častila predsednica uprave :)
V enem izmed intervjujev ste o Tomažu Arhu, ki se je z naslovom marketinškega direktorja okitil leto pred vami rekli: "Tomaž, ki mi je predal tale kipec, je bil moj prvi mentor. Vrgel me je v vodo." Je to tisti pravi in najboljši način ("vržti v vodo") da se naučimo dobro plavati v svetu marketinga?
Ne vem če je najboljši je pa zelo učinkovit. Moraš pokazati veliko samoiniciativnosti, samodiscipline in volje, da izplavaš. Ima pa to prednost, da če preživiš težak začetek, je kasneje lažje. V zelo kratkem času se namreč naučiš zelo veliko.
Marketing oziroma oglaševanje znotraj njega je kot tako precej zahtevna veda. Glede na to, da ste bili oglaševalec leta 2009, na letošnjem sofu pa ste za "Sponzorsko plato" prejeli nagardo dobre vile, veliko nagrado in zlato priznanje, se pri komunikaciji s porabniki zelo dobro znajdete. V čem je skrivnost vašega uspeha in na kaj moramo najbolj paziti, da bo komunikacija učinkovita?
Pri načrtovanju komunikacij poskušamo pripraviti kar se da dober vsebinski brief. Izhajamo iz potreb, pričakovanj našega potrošnika in poskušamo oceniti na kakšen način se bo odzval na kreativno idejo, ki jo predlaga oglaševalska agencija. Pomembno je, da konsistentno upoštevamo tudi identiteto blagovne znamke, njeno zgodbo. Hkrati moraš biti dovolj pogumen, da poskusiš tudi kaj novega, nepreverjenega.
V kratkem boste "lento" marketinške direktorice leta predali. Kdo je vaš letošnji favorit? Imate kakšen nasvet za novega marketinškega direktorja ali direktorico 2011?
Vsi trije novi kandidati oz. kandidatke so s svojim delovanjem dokazali, da se lahko potegujejo za naslov MD 2011. Bo pa končno glasovanje pokazalo, kdo bo zmagovalec. Vsi trije imajo možnost. Ne glede na izzid vsem želim, da ne izgubijo poguma in energije tudi v prihodnosti ustvarjati uspešne marketinške zgodbe.