Nagrado marketinški up 2010 sta prejeli Urška Tuškej za najboljše diplomsko delo in mag. Anita Bogataj Melihen za najboljše magistrsko delo na področju marketinga. Nagrado smo nagrajenkama podelili v okviru 15. Slovenske marketinške konference, ki je potekala 18. in 19. maja v Portorožu.
- Urška Tuškej: Identifikacija potrošnika s tržno znamko pod mentorstvom izr. prof. dr. Klementa Podnarja (FDV),
- mag. Anita Bogataj Melihen: Pomen motivacije in osebnostnih lastnosti posameznika pri zaznavanju kreativnosti v oglasih pod mentorstvom doc. dr. Urše Golob (FDV).
Komisijo za Marketinški up 2010 so sestavljali: dr. Urša Golob, FDV, asist. Barbara Culiberg, EF, dr. Aleksandra Pisnik-Korda, EPF, dr. Aleksandra Brezovec, Turistica in mag. Armand Faganel, Fakulteta za management Koper.