Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS) letos praznuje pomemben mejnik - 30 let delovanja. Zgodba se je začela leta 1994 na pobudo takratnega predsednika DMS Janeza Damjana. Študenti so se istega leta prvič srečali pod vodstvom Alenke Repič, prve predsednice ŠSDMS. Še danes ŠSDMS skrbi, da imajo študentje priložnost pridobiti poglobljena in praktična znanja z različnih področij marketinga že tekom študija.
Obletnico je več kot 150 aktivnih in alumni članov 30 generacij ŠSDMS proslavilo v petek, 10. maja 2024, na Zeleni terasi Kristalne palače. Dogodek ob obletnici je potekal v znamenju devetdesetih, saj smo želeli obuditi začetke ŠSDMS in se vrniti v čas, ko se je vse skupaj začelo. Temu času primerna so bila oblačila, plesišče in barvita okrasitev, ki je popestrila slike in dogajanje.
Tri desetletja zgodb
ŠSDMS je v 30 letih združeval več kot 700 članov in organiziral več kot 200 dogodkov. Na dogodkih so gostili tako domače kot tuje govorce. Poleg izobraževanj, pa so se člani družili tudi na piknikih, novoletnih žurih, teambuildingih, motivacijskih vikendih … Sekcija je člane popeljala ne le po Sloveniji, temveč tudi v tujino – člani so obiskali Madžarsko, Irsko in celo ZDA.
Večja prelomnica se je zgodila leta 1996, ko so člani Sekcije sodelovali pri organizacije prve Slovenske marketinške konference. 12 let kasneje so študenti uspešno lansirali prvo in največjo študentsko marketinško konferenco – Fanfaro. Od takrat vedno znova premikajo mejnike, letos bodo študenti pripravili že 17. Fanfaro.
Prestižna podelitev zlatih kotlerčkov
Dogodek ob obletnici je bil namenjen predvsem druženju in zabavi. V krajšem uradnem delu so svoje spomine na Študentsko sekcijo obudili Janez Damjan (pobudnik za ustanovitev), Alenka Repič (prva predsednica) in Tanja Kavran (izvršna direktorica DMS ali "ŠSDMS mama", kot so jo poimenovali člani). Janez Damjan, takratni predsednik DMS, je v svojem govoru omenil, da je Društvo za marketing Slovenije že od svojih začetkov od leta 1975 v socializem prinašalo barve, Tanja pa je dodala, da so še več barv v delovanje DMS prinesli študenti s svojim aktivnim sodelovanjem.
Program je povezoval Matej Mivšek, trenutni predsednik Študentske sekcije, ki je predstavil nekaj zanimivih dejstev, med drugim tudi: "Sekcija je člane popeljala po Sloveniji in po svetu. Naši alumni so ustanovili številna podjetja, prav tako so na vodilnih pozicijah v domačih in globalnih organizacijah, kot so Google, Meta in Aleph. Močni smo tako v avdio kot v vizualni sferi. Posneli smo dva kratka filma in ponosno ustvarjamo podcast Marketinška frekvenca, ki ima danes že več kot 30 epizod. Poleg tega je bilo ogromno neuradnih druženj, kot so pikniki, novoletne zabave, teambuidlingi in seveda večeri, kot je ta danes. Vse to in še več v tridesetih letih delovanja!"
Program je organizacijska ekipa popestrila in zaključila s prestižno podelitvijo zlatih kotlerčkov za ŠSDMS dosežke. Čestitke vsem prejemnikom!