Želite v novo leto vstopiti z novimi znanji in idejami, kako spemeniti ustaljene navade in stvari delati bolje? Potem vas 26. novembra vabimo na mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije, na katerem boste slišali najmanj 12 pospeškov. Prepričani smo, da boste med njimi našli vsaj enega, ki ga boste lahko še pred novim letom uporabili pri vašem delu.
Pospešek je lahko ideja, knjiga, orodje, matrika, članek, akcija, ki je po mnenju govorca koristna za vsakdanje delo marketingašev.
Svoje predloge bodo z nami delili Blaž Brodnjak (NLB), Jernej Smisl (Nova KBM), Peter Vidmar(Agencija 101) in Blaž Zupan (Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani).
V najkrajšem možnem času boste v sproščenem vzdušju, ki ga ustvarjamo člani Društva za marketing Slovenije, prisluhnili vsaj dvanajstim pospeškom za leto 2019. Vabljeni v našo družbo.