Svet drvi v virtualno realnost. Če današnje poslovno okolje primerjamo s tistim izpred leta dni, se je v marsičem popolnoma obrnilo na glavo. Še posebej za podjetja, ki delujejo na B2B trgih. Lani februarja smo pospešeno načrtovali oziroma že izvajali sejemsko sezono. Letos sedimo pred ekrani in razmišljamo, kako s sodobnimi virtualnimi orodji naše produkte in storitve pripeljati do uporabnika, partnerja, kupca.

Digitalizacija, trajnost, agilnost, inovativnost. Teme, s katerimi se v B2B svetu ukvarjamo že nekaj časa, a v resnici pred nastopom trenutne situacije v svetu nikoli niso bile zares na površju našega razmišljanja in delovanje. Zdaj je seveda drugače, zdaj o teh temah redno debatirajo tudi uprave B2B podjetij. In z njimi se bo ukvarjal tudi bogat program četrte B2B konference, ki bo letos prvič preseljena v virtualni svet.

Virutalna B2B konferenca bo potekala 7. in 8. aprila.

Letošnja B2B konferenca se bo v celoti ukvarjala z aktualnimi izzivi, ki jih je prinesel COVID-19 in ki ji bo prinesla negotovo ekonomska prihodnost. Fokus ne bo zgolj na digitalnem svetu, čeprav se bo veliko vrtelo okoli tega. Tudi letos ne bomo razmišljali o tem, kaj bi lahko bilo in kaj vse bi lahko počeli. Predstavljeni bodo konkretni primeri aktivnosti in rešitev, ki delujejo v praksi.

Pripravljamo osem ur odličnega programa, skozi katerega bodo svoja spoznanja, nasvete in izkušnje delila uspešna B2B podjetja, ki so se uspela prilagoditi nastali situaciji in najti načine, kako ne le preživeti, ampak tudi uspeti v spremenjenih tržnih razmerah. Program bo preko virtualne platforme potekal v dveh delih, in sicer 7. ter 8. aprila 2021 med 12:00 in 16:00.

V naši družbi bodo:
  • Mito Mihelič (Maschinenraum)
  • Maria Giovanna Sandrini (Aquafil)
  • Nasti Šušnjara (Zebra BI)
  • Matevž Ambrožič (PharmaLinea)
  • Mateja Panjan in Anja Babič (Danfoss)
  • David Balažič (Consalta)
  • Gorazd Lampič (Elaphe)
  • Anja Molan (NiceLabel)
  • Kyle Jepson (HubSpot)
  • Jasna Suhadolc (Actuado)
  • Alenka Bizilj Kavrečič (Iskraemeco)

Vse informacije o konferenci najdete na spletni strani konference.

Dobrodošli v VirtuREalnost!

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam