V Društvu za marketing Slovenije smo pred leti v slovenskem poslovnem prostoru opazili pomanjkanje vsebin, ki se ukvarjajo z B2B področjem oziroma medorganizacijskimi trgi. Iz našega B2B središča je leta 2017 nastala prva B2B konferenca, 10. oktobra letos bo v Cankarjevem domu potekala že tretja, ki nosi naslov Preobrazba danes za rast jutri.
B2B konferenca je edinstvena, posebna in predvsem zelo konkretna. Zakaj je edinstvena? Ker gre za edino konferenco v Sloveniji, ki celostno naslavlja (ne nujno samo marketinške) izzive podjetij, ki delujejo na medorganizacijskih trgih (B2B - business to business). Zakaj je posebna? Ker gre za konferenco, ki v Klubu Cankarjevega doma zbere direktorje, razvojnike, prodajnike in marketingaše. Tako se ustvari preplet različnih funkcij, ki med seboj izmenjujejo izzive, mnenja in stališča. Zakaj konkretna? Ker na konferenci ne govorimo o tem, kaj vse bi lahko počeli, ampak teme obravnavamo na osnovi konkretnih primerov iz prakse, ki jih predstavijo govorci iz slovenskih in tujih B2B podjetij.
Odlični govorci bodo predavali o:
- Andrej Orožen, izvršni direktor in solastnik podjetja Dewesoft: o ključnih problemih ustvarjanja rasti in oblikovanja ustreznega okolja;
- Damjan Murn, direktor podjetja Melamin: o načinih, kako postati vodilni specialist v panogi, poznan po vrhunskem znanju in rešitvah;
- Frank Amand iz podjetja Marketing UX: o tem, zakaj se včasih splača opustiti kakšno priložnost in se posvetiti zgolj tistim, ki imajo največ potenciala;
- Maja Lapajne in Klemen Resman iz podjetja Steklarna Hrastnik: kako vstopiti v nov segment, kjer tvoja blagovna znamka ni poznana;
- Kristjan Musek Lešnik, psiholog iz podjetja IPSOS: zakaj si še posebej Slovenci težko postavimo visoko ceno in zakaj se nočemo izpostavljati.
Na spletni strani konference najdete vse govorce, ki bodo z nami delili svoje izkušnje v četrtek, 10. oktobra, na tretji B2B konferenci v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani.
Če delujete na B2B trgih, potem tudi letošnje B2B konference enostavno ne smete zamuditi.