Da bi slovenska podjetja postala konkurenčna tujim, se bodo morala usmeriti na tuje trge, da bi pritegnila najboljše kadre pa bodo morala osvojiti drugačno filozofijo na področju kadrovanja.

Talenti bodo v Slovenijo prišli zaradi nabiranja kariernih izkušenj, kar pa je glede na majhnost lokalnega trga precej omejenega dometa in tak profesionalni kapital nima velike teže, opozarja član programskega sveta Gregor Potočar (G. P. Advisory).

»Vsi poznamo problematiko previsokih obdavčitev, dolgotrajnih postopkov in neverjetno kompleksne zakonodaje, sam sem slišal nešteto zgodb, ko so podjetja enostavno odnehala, saj gre tu za mlade, agilne ekipe, ki nimajo časa, znanja in razumevanja za nekaj tako nelogičnega,« še dodaja.

Naredimo odlično karierno postajo

»Osvojiti bomo morali drugačno filozofijo na področju top kadra, prva je ta, da morajo biti top ljudje primerno nagrajeni za svoj trud, če poenostavim, top kader je treba kupiti! Nihče ne bo prišel živet v Slovenijo zaradi popoldanskih pohodov na Šmarno goro, lepot Postojnske jame in dobrega vina. Lahko pa naredimo odlično karierno postajo, ki bo pritegnila kader v določenem obdobju kariere. Zelo radi pljuvamo po državi, vendar pa pozabimo preveriti, ali so naša podjetja res naredila resen premik in spremembe. Iz svojih izkušenj lahko povem, da je mešanje kultur, jezikov in načinov dela izredno zahtevno in ko vprašaš tipičnega slovenskega managerja, če je pripravljen popolnoma preskočiti na angleščino v vsakdanjem delu, je odgovor precej mlačen.«

Tuj kader bomo pritegnili takrat, bo bomo nehali razmišljati z lokalno glavo, se obrnili na ven in začeli graditi podjetja, ki so po svoji zasnovi multi-etnična, ter se pri svoji strategiji ne omejujejo zgolj na slovenski trg, hkrati pa bodo vodje pripravljeni voditi take ekipe, je še zaključil Gregor Potočar.

Kako pa bi vi pritegnili najboljše? Morda se vam ideja utrne na B2B konferenci, konferenci za ambiciozne, kjer bomo predstavili številne dobre prakse B2B podjetij. Pridružite se nam 9. oktobra 2024 v Ljubljani.

B2B konferenca je konferenca za ambiciozne - za tiste, ki vidijo dlje, čeprav je pot do tja še nejasna. Na konferenci bomo zato predstavili primere in dobre prakse podjetij, ki so bila dovolj pogumna, da so prebila postavljene okvire in s svojimi idejami in inovativnostjo na svoji poti zgradila zgodbo o uspehu. Za takšne zgodbe o uspehu pa je potrebno tudi znanje, izpopolnjevanje, poznavanje novosti in trendov na vaših področjih. Na B2B konferenci se bomo skupaj opremili z znanjem, ki nam bo v veliko pomoč pri našem delu. Več o B2B konferenci TUKAJ.
Zagotovite si vstopnice za sedmo B2B konferenco, ki bo potekala 9. oktobra v Ljubljani.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam