Karierni center Ekonomske Fakultete v Ljubljani v interaktivni diskusiji četrtega ConnectAI Talka: "Kako se spreminja marketing in kaj so naslednji koraki?" v ospredje postavlja marketing, ki je v zadnjem desetletju doživel velike spremembe. Odpira se nov svet uporabe umetne inteligence, svet nadzorovanega poglobljenega učenja, ki je vedno bolj dostopen. Zaradi izjemne učinkovitosti ga podjetja že sedaj uporabljajo za analizo podatkov, napovedovanje trendov in izboljšanje strategij blagovnih znamk.
O prihodnosti marketinga in uporabe umetne inteligence v marketingu bodo spregovorili:
- Luis Madureira, svetovalec, poslovodni partner in ustanovitelj podjetja ÜBERBRAND
- Sasha Schriber, izvršna direktorica in ustanoviteljica NANOS.AI
- Nemanja Živkovič, ustanovitelj in izvršni direktor agencije Funky Marketinga
- Pogovor bo vodil prof. dr. Carsten Bartsch, podjetnik, svetovalec in akademik, ki ga navdušujejo nove tehnologije in inovacije
Več informacij o dogodku lahko najdete tukaj.