Društvo za marketing Slovenije je od letošnjega leta član širše marketinške družine EMC - European Marketing Confederation.

V letu 2020 smo v okviru EMC raziskave Marketing Agenda tudi v Sloveniji raziskovali trende v marketingu in napovedovali prihodnost naše stroke.

Na spletnem dogodku European Marketing Agenda 2021: looking back, looking forward bodo marketinški strokovnjaki razpravljali o ključnih marketinških vprašanjih, ki so bila izpostavljena v raziskavi – kakšni so bili izzivi in kakšne priložnosti? ter se osredotočili na ključna področja, ki bodo pomembna za naš poklic po vsej Evropi. Pregled marketinškega leta 2021 bodo naredili:

  • Jonathan Deacon (vice-chair, EMC).
  • Catarina Barradas (Brand Global Unit Director, Energias de Portugal, EDP), ki bo predstavila strategijo blagovne znamke in kako je EDP povezal napovedano strateško posodobitev v začetku leta 2021 z novo strategijo blagovne znamke.
  • Gemma Butler (Marketing Director, The Chartered Institute of Marketing, CIM - UK) bo govorila o trajnosti in vlogi, ki jo je marketing igral do zdaj ter vlogi, ki jo mora igrati naprej, če želimo vzpostaviti ravnovesje med ljudmi, planetom in dobičkom.
  • Clare Kemsly (Managing Director, Hays Marketing - UK) bo predstavila, kako se je odmevna tema raznolikosti in inkluzivnosti premaknila od govora k dejanjem, in kritično vlogo, ki jo ima komunikacija pri izobraževanju in omogočanju sprememb.

Spletnega dogodka se lahko brezplačno udeležite tudi člani DMS, potekal bo 17. novembra ob 12. uri.

Prijavite se lahko tukaj.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam