Na dogodke Društva za marketing Slovenije vedno znova povabimo zanimive, razgledane in iskrive goste, ki z nami delijo svoje poglede, mnenja, znanja in izkušnje v marketinški stroki. Skozi svoja predavanja udeležencem predlagajo različne knjige, članke oziroma vsebine, ki so spodbudila njihovo razmišljanje in celo zaznamovala njihove kariere. Nekaj vsebin, ki so jih predavatelji delili v lanski jeseni in prvem delu leta 2018, ponujamo v nadaljevanju.

Matej Golob (CorpoHub)

Na oktobrskem mesečnem srečanju je Matej Golob v branje priporočal knjigo Adama Granta Originals. "V njej najdemo podrobno raziskovanje, kdo so kreativci, kdo so lahko gonilci sprememb. To so ljudje, ki ves čas razmišljajo, ali obstaja kaj boljšega od obstoječega, nekreativni, neambiciozni ljudje pa se zadovoljijo z obstoječim stanjem. Tisti, ki si želimo več, tega ne sprejmemo in naredimo korak več."


Andraž Zorko (Valicon)

Eden izmed marketinških pospeškov v leto 2018 za Andraža Zorka predstavlja knjiga Umetnost jasnih misli: "V njej so zbrani uporabni kratki nasveti za vsak dan. Primer - kako nek projekt označimo kot zgrešen in gremo naprej? Izvajamo določen projekt, sledimo ciljem, ekipa vlaga svoj trud, rezultata pa ni. Kaj navadno storimo? Ocenimo, da smo v to vložili preveč, da bi projekt enostavno opustili, razmišljamo naprej izdelujemo nove modele, zbiramo nove ideje. Učinka še vedno ni, a mi vztrajamo in vztrajamo. Dlje kot to počnemo, vse več vlagamo. Škoda, ki nastaja ob neuspehu, je vedno večja. Več kot vložimo, bolj nas žene naprej. S tem samo povečujemo škodo."

Sašo Palčič (Madwise)

Tudi Sašo Palčič je med svojimi pospeški za leto 2018 našel mesto za knjigo. "Priporočam vam prebiranje knjige "Jab, jab, jab, right hook" Garyja Vaynerchuka, ki je od očeta podedoval trgovino z vini. Začetek njegovega uspeha se je začel, ko je na Twitterju odgovarjal ljudem, katera vina piti ob določenih jedeh. Postal je internetna zvezda in danes mu sledi ogromno število ljudi na različnih kanalih. Začel pa je pri dobri vsebini."

Jaka Kladnik (Marand)

Jaka Kladnik je na decembrskem izobraževanju Marketing TOPX izpostavil nekaj zanimivih misli iz knjige Dana Roama Blah, blah, blah: "Avtor je v knjigi zapisal, da ljudje stvari najbolje razumemo s kombinacijo vizualnih in verbalnih elementov. Sporočilo mora biti jasno, vsebovati mora enostavno idejo, katere namen je razjasniti. Vse ostalo je blebetanje, "bluzenje". Tisti, ki zna stvar povedati (verbal) in narisati (visual), je zadevo zagotovo razdelal do potankosti, zato so najboljši poslovni modeli pravzaprav risbice." Predavatelj je priporočil tudi ogled videoposnetka o tem, katere naloge namesto strank opravljati naši produkti.

Aleksandra Brank (Abena)

Aleksandra Brank je na januarskem izobraževanju Marketing TOPX priporočala knjigo Experience Economy: "V njej je dobro opisan model, kako lahko vplivamo na ceno glede na konkurenčno predanost. V spodnjem kotu tabele so splošne dobrine, brez diferenciacije, ki so na voljo po nizkih cenah in le cena vpliva na to, koliko dobrin bomo prodali. Ko se surovine spremenijo v izdelek, se veča diferenciacija in zmanjšuje vpliv cene, ko preidemo v storitev, pa je diferenciacija ključna in vpliva na ceno. V najvišjem segmentu cena postane irelevantna, saj naš izdelek zadovoljuje najvišje potrebe posameznika. Nad rezultatom 50 postajamo podjetje brez konkurence, saj so stranke na nas čustveno navezane."

Jasna Suhadolc (Virtua PR)

Jasna Suhadolc je na predavanju o vsebinskem marketingu v branje priporočala knjigo Age of Context. "Knjiga govori o petih kontekstih, ki spreminjajo način življenja posameznika: mobilnih aparatih, družbenih omrežjih, podatkih, senzorjih (pametne ure, drugi aparati) ter storitvah, ki so vezane na lokacijo."

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam