Skoraj 80 % marketingašev meni, da se je v zadnjih desetih letih popolnoma spremenil nabor veščin, ki so potrebne za njihovo delo, zato so nujna nenehna marketinška izobraževanja.

Marketinško industrijo poleg naraščajočih stroškov, svetovne politične nestabilnosti in okoljske krize, pesti tudi pomanjkanje usposobljenih zaposlenih, nove tehnologije, kot so generativna umetna inteligenca, vse več platform družbenih medijev in strožjimi predpisi o e-zasebnosti. Vse bolj širijo nabor znanj, ki jih marketingaši potrebujejo za ohranjanje svoje konkurenčnosti na trgu, v svoji raziskavi ugotavlja CIM (Chartered institute of marketing). O nepripravljenosti podjetij, da bi poskrbela za izobraževanje, kar je pokazala European Marketing Agenda 2025, pa si lahko preberete v poročilu - European Marketing Agenda 2025: V ospredje stopa umetna inteligenca.

Postanite član DMS in pridobite ključne marketinške veščine. >>> ČLANSKI PAKETI IZOBRAŽEVANJ

Čeprav je marketing vse bolj digitalen, je za učinkovito načrtovanje marketinških aktivnosti potrebno tudi strateško znanje. Raziskava CIM je pokazala vse večji razkorak med tistim, ki imajo kakovostno strateško znanje in tistimi, ki obvladajo najnovejša taktična znanja s področja digitalnega marketinga.

Največje je, tudi zaradi nenehnih tehnoloških sprememb, pomanjkanje znanja na področju analitike in podatkov, kot so UI marketing, SEO upravljanje, analiza podatkov, upravljanje družabnih omrežij, znanja s področja e-mail marketinga, poznavanja zakonodaje s področja zasebnosti, poznavanja e-commerce strategij in ustvarjanja leadov ter znanja s področja trajnosti, še ugotavlja raziskava CIM.

Kakšne marketinške veščine imate?

Kakšna so temeljna marketinška znanja, veščine in kompetence, pa je že leta 2023 določilo Evropsko marketinško združenje, ki predstavlja vodilo, na podlagi katere lahko marketinške organizacije po svetu skrbijo za razvoj znanja in marketinške stroke tudi v prihodnje.

Mednarodne marketinške kompetence so razdeljene na tri področja:

  • Jedrne kompetence, ki vključujejo strategijo, osredotočenost na uporabnika ter raziskave in vpoglede.
  • Tehnična znanja, ki vključujejo znamko in kampanje ter komuniciranje, digitalna znanja, produktne inovacije, merjenje in analitiko, uporabniško izkušnjo, kanale in distribucijo, tveganja in pravno skladnost.
  • Osebne veščine, kamor pa spadajo vodenje, vplivanje, agilnost, kreativno razmišljanje, projektno vodenje, etičnost, sodelovanje, trdoživost, poslovna ozaveščenost, upravljanje z ljudmi, finančna pismenost in nenehno izboljševanje.

Vsaka od naštetih kategorij vsebuje še številne podrobnejše podkategorije in v DMS si s številnimi dogodki, ki jih v okviru članstva pripravljamo za vas, trudimo, da bi teh znanj osvojili čim več. Preverite, kaj nas čaka v 2025 >>> KOLEDAR DOGODKOV.

Izberite članski paket izobraževanj.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam