Marketinška akademija za mlade talente je eden izmed najuspešnejših projektov Društva za marketing Slovenije. V minulem tednu so z izobraževanjem uspešno zaključili člani pete generacije Marketinške akademije, s kuharskim teambuildingom pa so se novim znanjem in veščinam naproti podali udeleženci šeste generacije mladih marketinških talentov.
Peto generacijo marketinške akademije je, kot vse druge stvari na svetu, zaznamovala pandemija Covida-19, zato je večina izobraževanj in delavnic potekala na daljavo. Ravno zaradi tega smo še toliko bolj veseli, da smo se lahko z udeleženci v živo srečali na zaključnem intenzivnem "bootcampu", kjer so po intenzivnih delavnicah o iskanju in upravljanju potencialov, poslovnem nastopanju in vodenju prejeli tudi diplome o uspešno zaključenem izobraževanju. Peto generacijo Marketinške akademije je ob zaključku enoletnega programa nagovorila Petra Čadež, predsednica Društva za marketing Slovenije, ki se je z mladimi marketinškimi talenti pogovarjala predvsem o tem, kakšen mora biti sodoben marketinški direktor, da bo resnično dodajal vrednost podjetju in skrbel za ustrezno vlogo marketinga v interni in eksterni javnosti. Ravno to je namreč osnovno poslanstvo Marketinške akademije, s katero želimo opolnomočiti mlade marketingaše oziroma jim pripravimo "torbo z orodjem znanj", iz katere lahko v katerem koli trenutku vzamejo izvijač, kladivo ali žago, ki jim bo pomagala reševati izzive na njihovi karierni poti.
V minulih dneh pa se je na uvodnem kuharskem "teambuildingu" zbrala šesta generacija Marketinške akademije. Udeleženci bodo v naslednjem letu intenzivno pridobivali nova znanja in kompetence, na prvem druženju pa sta se jim pridružili ena izmed pobudnic Marketinške akademije za mlade talente Nataša Mithans in predsednica DMS Petra Čadež. S pestrim in raznolikim programom udeleženci akademije začenjajo že v zaključku prihajajočega tedna, ko se bodo preselili v idilično okolje blejskega jezera in se družili ter izobraževali na dvodnevni delavnici.