Prijave na letošnje nagrade marketinška odličnost smo podaljšali do 1. julija. Vaše projekte lahko prijavite na info@dmslo.si. Marketinško odličnim podjetjem se bomo poklonili na 26. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu, ki smo jo predstavili na 4. in 5. oktober.
Odličnost pomeni biti najboljši v okoliščinah, v katerih delaš in presegati pričakovanja. Podjetje lahko ima manjši proračun, a v sklopu razpoložljivih sredstev dosega svoj maksimum. Če pri tem pokaže še inovativne pristope, potem je to prednost. Pri doseganju marketinške odličnosti so najbolj uspešni tisti projekti, ki so blizu srca ustvarjalcev in snovalcev projektov. Zmagujejo tisti projekti, ki skozi prijavo dokažejo kako in zakaj so boljši od konkurence.
Kako napisati dobro prijavo na nagrade marketinška odličnost? Nekaj nasvetov najdete tukaj!
Nagrade bomo podelili v 4 kategorijah:
- 1. kategorija: ODLIČEN KORAK PRED DRUGIMI
- 2. kategorija: ODLIČNOST MARKETINŠKE STRATEGIJE
- 3. kategorija: ODLIČNOST ODGOVORNEGA DELOVANJA
- 4. kategorija: MARKETINŠKA ODLIČNOST V IZREDNIH RAZMERAH
Izstopajo tiste prijave, ki jasno prikažejo, da podjetje natančno razume pomen marketinga in ki dokažejo, da je marketing gonilo dobrih poslovnih rezultatov!