Na jesenski B2B konferenci, na kateri bomo planirali marketinške aktivnosti za hladne mesece, boste v enem od prispevkov spoznali inovativne načine komuniciranja s strankami in partnerji: tudi če gre za industrije, kjer so tehnologije skrbno varovane ali pa ima podjetje sedež sredi vojne vihre.
Slovensko biotehnološko podjetje Acies Bio za svoje stranke, ki jih pogosto ne smejo razkriti drugim, razvija prebojne tehnologije. Matevž Kmet, vodja razvoja poslovanja, bo na B2B konferenci, 13. oktobra, predstavil pristope, ki jih uporabljajo za gradnjo kredibilnosti pri potencialnih in novih strankah.
Gradnja zaupanja z novimi strankami je velik izziv tudi za Microsoftovega partnerja iz Ukrajine, Cloud Services. Od Iryne Moiseyeve bomo izvedeli, kako so se v času vojne lotili pridobivanja novih strank in prepričevanja, da jim lahko kljub vojni vihri zaupajo upravljanje IT storitev.
Skozi izkušnje Toneta Stanovnika, ustanovitelja in generalnega direktorja Špica International, bomo spoznali, kako na trgih ZDA in UK pridobiti, animirati in zadržati nove stranke za svojo storitev. Z nami bo delil nasvete, ki so koristni za vse, ki jih zanima, kako pritegniti nove stranke na zahtevnih trgih, ki že imajo veliko domačih in tujih ponudnikov.
Medfunkcijsko sodelovanje v ciljno naravnanem podjetju
Kakšen je ekipni pristop do novih in obstoječih strank podjetja MG Rohr, bosta razložila direktor Matej Natlačen in izvršni direktor Samo Jenič. V podjetju stranke analizirajo in do njih pristopajo usklajeno, pri tem pa sodelujejo posamezniki z več različnih področij v podjetju.
Za vse tiste, ki se v svojih podjetjih soočate s pomanjkanjem marketinškega navdiha, pa bosta Andreja Susič (Schwarzmann) in Jaka Kladnik (Switch to Eleven) delila nekaj nasvetov. Predstavila bosta, kako v podjetje počasi vpeljati marketinško razmišljanje, in kako spodbuditi medfunkcijsko sodelovanje v podjetju, ki bo ciljno naravnano.
Slovenci nismo znani kot najbolj samozavesten narod, pogosto sliši poslovni psiholog, Aleš Vičič. Predstavil nam bo nekaj praktičnih primerov, kako vzdrževati samozavest. Samozavest in »mentalna kondicija« sta namreč nujno potrebna za udejanjanje naših idej, marketinških aktivnosti in večanja pomena marketinga v organizaciji.