Minulo leto nas je naučilo, da moramo delovati agilno. Hitrost sprememb v svetu okoli nas je neverjetna. Kar se je prej dogajalo na letni ravni, se danes na mesečni. Kar se je na mesečni, se na tedenski. Kar se je na tedenski, se na dnevni.
Vse to od podjetij in organizacij zahteva spremembo procesov, načina delovanja in sprejemanja odločitev, kar se izraža v drugačni, agilnejši kulturi podjetja. Vabimo vas, da sodelujete v mednarodni raziskavi State of Agile Marketing, ki raziskuje trenutne načine dela in uporabo agilnih metod v marketinških oddelkih.
Partnerji projekta - AgileSherpas, Switch to Eleven in Društvo za marketing Slovenije - želimo z raziskavo ugotoviti, v kolikšni meri so se podjetja v različnih delih sveta zares prilagodila agilnemu načinu delovanja. Raziskava bo konec maja predstavljena na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu in na SiriusDecisions Summit 2021 (by Forrester). Rezultati raziskave bodo objavljeni v poročilu »The 4th Annual State of Agile Marketing«, ki ga bosta pripravila in objavila AgileSherpas in Switch to Eleven.
Vprašalnik daje odličen vpogled v razvitost vaših agilnih pristopov in je lahko tudi odlično orodje, da sami podrobneje razmislite o tem, kako hitro lahko v vašem podjetju oziroma organizaciji sprožite določene spremembe.