"Na letošnji SMK bomo prikazali množico različnih načinov za rast in vsak od teh načinov ima povsem svojo logiko in zahteve. Tisti, ki razume, kaj vse vpliva na rast in kako vse jo lahko znamke že danes dosegajo, bo rasel tudi jutri. Tisti, ki je sposoben celovito gledati in razumeti rast, bo rasel tudi v prihodnosti. Rasel bo tisti, ki pozna pasti magičnih palčk in trikov čez noč. Ne glede na okolje, ki se in se bo še bolj spreminjalo. Rasel bo tudi v naslednji recesiji. Če želite imeti zdravo rast, razumeti, kaj poganja rast blagovnih znamk in kako to uporabiti pri svojem delu – pridite na letošnjo SMK," razmišlja Primož Hvala, ki že vrsto let bdi nad programom Slovenske marketinške konference.

Prijava na SMK je najugodnejša do 8. aprila. Prijavite se tukaj in si zagotovite svoje mesto na konferenci.

Odločitev za rast

Uvodničar letošnje konference bo Hendrik Steckhan, izkušen menedžer z več kot 20 let mednarodnih poslovnih izkušenj v strateških, tržnih, komercialnih in splošnih vodstvenih vlogah v podjetju Coca-Cola in pred tem v podjetju Kraft Foods v Evropi. Bil je generalni direktor podjetja Coca-Cola Ekvador, nato direktor marketinga in pozneje glavni izvršni direktor podjetja Coca-Cola Brazilija, tretjega največjega trga podjetja s sedežem v Rio de Janeiru. Svoje ekipe je pripeljal do prestižnih nagrad za „najbolj uspešen oddelek“ pri podjetju Coca-Cola, kar dokazuje, da je sposoben ustvarjati trajnostno poslovno rast tako na razvitih kot na razvijajočih se trgih. Hendrik danes dela kot svetovalec in angelski vlagatelj v trajnostni razvoj in startupe, predvsem na področju novih medijev. Na podlagi bogatih izkušenj bo predstavil 9 stvari, ki jih moraš narediti, če ne želiš rasti. In seveda še več tistih, ki vodijo do rasti.

Letošnjo konferenco bo otvoril Hendrik Steckhan, ki bo predstavil 9 stvari, ki jih moraš narediti, če ne želiš rasti.

Za rast je potrebna spremenjena vloga marketinga v podjetju

Če želimo rasti, moramo razumeti ne le, kako marketing in prodaja uresničujeta svoj potencial, temveč tudi, kako nenehno na novo odkrivati, kateri segmenti kupcev so za nas najbolj trajnostni. Jaka Levstek, D.Labs, bo povedal, zakaj se mora spremeniti vloga, ki jo uprava dodeljuje direktorju marketinga. Za rast se mora marketing drastično odmakniti od klasičnih nalog, ki so fokusirane le na zgornji del lijaka (awareness, activation), in mora v podjetje prenesti in proaktivno testirati celosten pogled na vrednost za kupca in pripravljenost plačati pravo ceno (revenue), ohranjati kupčevo lojalnost (retention) in povečevati njen vpliv (referall). Vloga menedžerja za rast (growth managerja) zato pomembno spreminja vzvode moči v upravah podjetij, če ta želijo rasti naprej. Spreminja način budžetiranja in poročanja (iterativno budžetiranje, eksperimentiranje) in pomembno vpliva na produktne s konstantnim tokom validacije kupčevega zadovoljstva, vrednosti in rasti. Zakaj je tako in kako to izpeljati, bo prikazano v prispevku.

Strategije za rast

V panelu strategije za rast bomo gostili 4 govorce, ki bodo iz lastnih izkušenj povedali, kako so dosegli rast vsak v svoji panogi in kaj so se iz tega naučili.

  • Lovro Peterlin in Jure Bohinc (A1 Slovenija): Strategija preobrata: zadovoljna stranka je garancija za rast
  • Boštjan Jerončič (Incom): Kako od proizvajalca trgovskih znamk do rasti lastne blagovne znamke – izkušnje z znamko Leone
  • Matej Košmrlj (NiceLabel): Pogled direktorja v ozadje globalne rasti podjetja – kaj je poganjalo rast

Kaj še prinaša prvi dan SMK

V prvem dnevu bomo govorili tudi o podatkih in kako jih obvladati. Če sprejmemo ali ne – podatki obvladujejo uspešne marketinške odločitve in o tem bodo govorili Jean-Philippe Schepens (Bisnode/Swan Insights), Grega Jerkič (In516ht) in Andreja Štirn (Petrol). seveda tudi o tem, s kakšnimi izzivi so povezani ... V ospredju bodo še digitalni vzvodi rasti, kako ponudimo prodajne priložnosti, manjkal ne bo niti "out ob the box" panel s podjetniškim navdihom, kjer bo fokus na potrošniku in gas. Vas zanima, kako je mogoče, da je za leta vnaprej rezerviran hotel, ki leži daleč stran od avtocest in turističnih znamenitosti? Potem tega panela ne smete zamuditi. Programski del bomo kot zadnja leta zaključili s skritim gostom, ki bo ostal skrit prav do konca.

Drugi dan bo v znamenju iskanja rasti in kako jo doseči, posvetili se bomo še kulturi in kompetencam ter preseganju meja

Drugi dan SMK se bomo uvodoma posvetili kulturi in kompetencam marketingarjev. Nikola Vuković (Boston Consulting Group) in Maruša Grah (Styria digital marketplaces) bosta uvodna govorca, nato pa bomo izvedeli, kako marketing in marketingarje vidijo odločevalci.

Osrednji govornik drugega dne Emil Tedeschi bo govoril o razvoju marketinga za pospešitev rasti. Ustanovitelj in CEO Atlantic Grupe, največje družbe FMCG v regiji, bo razkril ozadje uspeha blagovnih znamk skupine, ki so osvojile regijo in osvajajo svet. Kako je marketing lahko gonilna sila razvoja resnično k strankam usmerjene kulture (customer centric), motor inovacij, kako uporablja nove tehnologije, kako izboljšuje izkušnjo strank (customer experience), kako razvija marketinške kompetence v marketinškem in vseh drugih oddelkih skupine, kako je spremenil organizacijo celotne skupine, ki sledi sodobnemu porabniku … Ne nazadnje, kako doseči, da bodo zaposleni glavni ambasadorji znamk podjetja.

Ustanovitelj in CEO Atlantic Grupe Emil Tedeschi bo razkril odzadje uspeha blagovnih znamk skupine, ki so osvojile regijo in osvajajo svet.

Program v celoti najdete tukaj.

Podaljšali smo predprijave na konferenco do 8. aprila.
Ujemite 20 % popust, naročniki Financ in Člani DMS pa lahko dodatno uveljavljajo še 5 % oziroma 10 % popusta.
Dodatne informacije in prijave: www.smk.si

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam