Podelili smo letošnje nagrade za Marketinško odličnost. Veliko nagrado je prejelo podjetje Petrol, ki je pustilo največji pečat v vseh kategorijah. Zmagovalci v posameznih kategorijah so še NLB, Atlantic Grupa, Petrol in Poslovni sistem Mercator. Posebno nagrado za največji preboj je prejel Marles.
Veliko nagrado je Petrol d.d., Ljubljana prejel predvsem zaradi dolgoročne usmerjenosti podjetja v uporabnika, kjer pa ima pri vseh predstavljenih aktivnostih marketing vlogo gonilne sile.
NLB je zmagovalec v 1. kategoriji Odličnost marketinške strategije s prijavo Odličnost upravljanja blagovne znamke NLB. Strokovno komisijo so prepričali z odlično postavljeno dolgoročno marketinško strategijo, pri kateri je jasno viden razvoj in krepitev vloge marketinga.
V 2. kategoriji Odličnost trajnostnega delovanja in družbena odgovornost je strokovno komisijo najbolj prepričal projekt Atlantic Grupe Donat. Poskrbite za svoji prebavo. Poskrbite zase. Kako blagovna znamka Donat trajnost vključuje v celostno poslovanje, saj je šlo za zelo dober primer trajnostnega oz. družbeno odgovornega delovanja podjetja, kjer ima ključno in strateško vlogo marketing.
Več o posameznih projektih in ostalih finalistih nagrade Marketinška odličnost 2024 TUKAJ.
V 3. kategoriji trije zmagovalci
3. kategorija Odličen korak pred drugimi, je bila razdeljena v podkategorije. V podkategoriji 3A Novost ali inovacija na enem od 7P je zmagovalec Petrol s Prenovljeno marketinško in komunikacijsko strategijo nove aplikacije Petrol GO. Strokovna komisija je ocenila, da gre za zelo dober projekt, pri katerem je marketing vodil vse niti in povezoval vpletene ne samo v podjetju, ampak tudi zunaj njega.
V združenih podkategorijah 3B in 3C Nov poslovni model in Transformacija ali optimizacija poslovnih procesov je strokovna komisija za najboljši projekt razglasila Prenovo lojalnostnega sistema Pika Poslovnega sistema Mercator. V obrazložitvi je komisija zapisala, da gre za izjemno kompleksen projekt, pri katerem je marketing odlično opravil svoje delo.
V podkategoriji 3D Odziv na izredne okoliščine pa je zmagovalec Atlantic Grupa s projektom Argeta - enaka srčnost in enaka predanost zaslužita enako podporo, ki po mnenju strokovne komisije dokazuje, da so tudi športna sponzorstva lahko srčna.
Posebna nagrada Marlesu
Letos je strokovna komisija podelila tudi posebno nagrado Marketinška odličnost za največji preboj. Zaradi izjemnega prikaza, kakšno razliko lahko v podjetju naredi marketing, če le ima dovolj veliko vlogo, in preporoda, ki ga je marketinška strategija prinesla znamki, si je to nagrado prislužil Marles s projektom Celovita strateška revitalizacija blagovne znamke Marles.
Strokovno komisijo so sestavljali Petra Čadež (DMS, Atlantic Grupa), Mojca Avšič (Petrol), Jure Bohinc (A1 Slovenija), Živa Čižman (WeTeh), Leon Korošec (Elan), Andrej Krajner (NLB), Viktorija Radojević Mavrič (Mercator), Janez Rakušček (Luna \TBWA), Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (SHIFT).