Konec maja so študenti izvolili nov upravni odbor Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije, ki bo Sekcijo vodil v mandatu 2024/2025.
Upravni odbor Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije sestavljajo predsednica Karin Remec, študentka dodiplomskega programa Ekonomske fakultete, Eneja Kocjančič, študentka Naravoslovnotehniške fakultete in Fakultete za družbene vede, Arne Dolenc, Lan Ternitek in Ana Požar, vsi trije študenti Ekonomske fakultete.
Karin Remec je študentka dodiplomskega programa smer Podjetništvo na Ekonomski fakulteti UL. Poleg akademskih obveznosti in poslovnih izkušenj kot tekstopiska in asistentka doživljajskih projektov rada uživa tudi ob sprehodih v naravi in ustvarjanju v kuhinji. V študijskem letu 2024/2025, si bo prizadevala znotraj sekcije ustvariti okolje, kjer se bodo raznolikost, inovativnost in povezanost združili v eno. Poudarek bo namenila različnim področjem, kar bo nedvomno vplivalo na prepoznavnost in razvoj sekcije v prihodnosti.
Arne Dolenc je februarja uspešno magistriral na Ekonomski fakutleti Univerze v Ljubljani na programu Management v športu. Po duši je športnik, saj je treniral košarko in plavanje. Trenutno je aktiven na več projektih. V prihodnosti se vidi kot vodja projektov v eni od večjih evropskih športnih organizacij. V prihodnjem študijskem letu si bo prizadeval področje tradicionalnih ŠSDMS dogodkov obogateti z novimi internimi in eksternimi dogodki. Poleg tega pa bo poudarek namenil tudi izvedbi mentorskega programa ŠSDMS in pridobitvi stalnega prostora za sekcijo, ki bi predstavljal bazo zbiranja in druženja.
Eneja Kocjančič je trenutno študentka magistrskega programa Tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi na Fakulteti za družbene vede in Grafičnih in interaktivnih komunikacij na Naravoslovnotehniški fakulteti. Največ znanj in izkušenj ima s področja grafičnega oblikovanja ter vsebinskega marketinga. Zelo rada ima koncerte, potovanja, fotografiranje, športe na prostem in slikanje ter risanje. Njena želja je, da bi z združevanjem najbolj ambicioznih študentov ustvarili inovativno, kreativno in učinkovito okolje, kjer bodo lahko posamezniki s projekti, dogodki, izobraževanji in druženji odkrili svoje potenciale ter nadgradili svoje marketinške talente.
Ano Požar krasi strast do kreativnosti in marketinga. Veseli jo dinamično delo in je “task oriented”. Rada dela v ekipi, v katero prinaša pozitivno energijo in inovativne ideje. Trenutno opravlja magistrski študij na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. V prihajajočem študijskem letu si bo svoje znanje s področja marketinga prizadevala prenesti na vse trenutne in bodoče člane društva. Pravi, da ima veliko idej za organizacijo dogodkov, zato bodo v prihodnjem študijskem letu dogodki nedvomno na visokem nivoju. Želi si, da se sekcija še naprej razvija in postane top sekcija za ambiciozne posameznike, ki se skozi obdobje študija želijo učiti, pridobivati izkušnje in spoznavati vsa področja marketinga.
Lan Tertinek je študent dodiplomskega programa Marketing na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Poleg veselja do ekonomije se v prostem času ukvarja s poezijo in glasbo, pri čemer poslušalce vselej poziva, naj pesmi poslušajo s srcem. Prav tako se lahko pohvali z nekaj glasbenimi nagradami. V naslednjem študijskem letu si bo prizadeval sekciji dati predvsem številne ideje na področju organizacije dogodkov in komunikacij. Prav tako pa obljublja tudi prvi ŠSDMS koncert. Želi si, da se vsi člani v sekciji počutijo sprejete in slišane ter, da ŠSDMS vsem ostane v lepem spominu, ki ga bo čez nekaj let lahko obudil takšen dogodek, kot je bila 30-letnica!