Znani so zmagovalci SPORTO Awards 2021, ki vsako leto nagrajujejo najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev, (digitalnega) komuniciranja in marketinga v športu v Sloveniji ter državah v regiji. Izbor najboljših marketinških praks iz sveta športa in sponzorstev poteka v okviru mednarodne SPORTO konference.
Projekti iz posamezne države prijaviteljice, ki so v kategoriji SPORTO Sponsorship Award prejeli najvišje ocene, so se avtomatsko uvrstili na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja ESA Excellence Awards v kategoriji »Best of Europe«.
Žirija je nagradila naslednje projekte:
Zmagovalec v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo
»Nič mi ne manjka« (sponzor: Lidl Slovenija, nosilec pravic: Zveza za šport invalidov – Slovenski paralimpijski komite, prijavitelji: Luna\TBWA, Drom agency, Taktik)
Zmagovalec v podkategoriji Najboljše osebno sponzorstvo
»Pogačar lahko premaga tudi lakoto« (sponzor: Engrotuš d.o.o., nosilec pravic: Tadej Pogačar, prijavitelj: Agencija 101)
Zmagovalec v kategoriji Najboljši športni dogodek
»Slovenska bakla – Imamo olimpijske sanje« (nosilec pravic in prijavitelj: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez)
Zmagovalec v kategoriji Najboljše digitalno komuniciranje
»Argeta osvaja Planico 2021« (sponzor: Atlantic Droga Kolinska d.d. – Argeta, nosilec pravic: Smučarska zveza Slovenije, prijavitelj: Luna\TBWA)
Zmagovalec v kategoriji Najboljše komuniciranje športnih subjektov
»Imamo to. Imamo Tokio!« (nosilec pravic in prijavitelj: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez)
Posebno nagrado žirije je prejel projekt »Jeklena volja – slovenska bakla« (sponzor: Skupina Sij, nosilec pravic: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez, prijavitelj: Skupina Sij).
Projekta iz posamezne države prijaviteljice, ki sta v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo prejela najvišje ocene in sta se uvrstila na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja (ESA) v kategoriji »Best of Europe« sta naslednja -
- najboljši slovenski projekt: »Nič mi ne manjka« (sponzor: Lidl Slovenija, nosilec pravic: Zveza za šport invalidov – Slovenski paralimpijski komite, prijavitelji: Luna\TBWA, Drom agency, Taktik) in
- najboljši srbski projekt: »Doncafe in Olimpijski komite Srbije« (sponzor: Strauss Adriatic, nosilec pravic: Olimpijski komite Srbije, prijavitelj: Strauss Adriatic).
Mednarodni partner SPORTO Awards je Evropsko sponzorsko združenje (ESA), v Sloveniji Društvo za marketing Slovenije (DMS), v Srbiji IAA Srbija in na Hrvaškem HURA.
Prijave v vseh SPORTO Awards kategorijah je pregledala in ocenila mednarodna strokovna žirija, ki jo je sestavljalo 7 članov in ji je predsedoval predsednik Evropskega sponzorskega združenja (ESA) Andy Westlake. Ostali člani žirije so bili: Tina Cipot (Vodja korporativnega komuniciranja | Lidl Slovenija), Uroš Stanić (Strokovni sodelavec v marketingu | HNK Rijeka), Matjaž Germ (Kreativni direktor | Agencija 101), Lea Lipovšek (Partner Marketing Advisor| Microsoft, predstavnica Društva za marketing Slovenije), Urban Kramberger (Manager blagovne skupine | Pivovarna Laško Union) in Olivera Nikodijević (Marketing consultant).
Žirija je ocenjevala po vnaprej določenih kriterijih, usklajenih z ESA Excellence Awards. Ocena žirije predstavlja 100 % skupne ocene projektov.