O dogodku

Vas zanima, kako se bo v luči številnih tehnoloških in regulatornih sprememb razvijal digitalni svet? Pridružite se nam na skupnem dogodku Društva za marketing Slovenije, IAB Slovenije, Info hiše in Slovenske oglaševalske zbornice, na katerem bomo raziskovali prihodnost digitalnih trgov, storitev in zasebnosti.

Leta 2024 se na področju digitalnih storitev obetajo prelomne spremembe. Te se bodo zgodile na presečišču sočasnega razvoja novih tehnologij ter postopnega umika uveljavljenih tehnoloških standardov, kot je ukinitev tretjeosebnih piškotkov. V ospredje prihaja regulacija razvoja in uporabe umetne inteligence, še bolj se poudarja spoštovanje zasebnosti in zaščita (osebnih) podatkov. O izzivih, ki jih prinašajo te spremembe, bodo govorili izjemni strokovnjaki.
PRIJAVA NA DOGODEK
MARKETINŠKA ODLIČNOST je način razmišljanja

Marketinško odličnost lahko dosežemo samo s tem, da marketing postane vodilna naravnanost podjetja, ki razmišlja o prihodnosti in išče rešitve za dologoročen uspeh na trgu. Nagrado marketinška odločnost prejmejo tisti projekti, aktivnosti oziroma strategije, ki ponotranijo marketinško razmišljanje o uporabniku, trgu, spremembah v poslovnem okolju ...

MARKETINŠKA ODLIČNOST daje moč podjetju

Marketinška odličnost je nagrada, s katero dokazujemo odlično poznavanje uporabnikov in trgov, na katerem deluje. Marketinška odličnost odlikuje tiste, ki izstopajo iz konkurence in z marketinškimi pristopi in aktivnostmi nenehno razmišljajo o tem, kako presegati želje in pričakovanja uporabnikov.

MARKETINŠKA ODLIČNOST je rezultat ekipe

Nagrada marketinška odličnost je priznanje za odlično delo ekipe. Najboljše marketinške ekipe "dihajo" marketing in so srce podjetja ter skrbijo za kroženje prebojnih idej in povezovanje. Še tako dober posameznik bo brez prave ekipe zelo težko dosegel raven odličnost.

MARKETINŠKA ODLIČNOST ljubi izzive

Nagrada marketinška odličnost je dokaz uspešnega premagovanja ovir in reševanja izzivov. Nagrajeni projekti dokazujejo, kako je marketing našel prave odgovore na prava vprašanja in povezal različne deležnike v podjetju in zunanje partnerje. V izzivov polnih časih lahko marketing dokaže svojo vrednost in podjetju pomaga v boljšo prihodnost.

MARKETINŠKA ODLIČNOST ni naključje

Nagrado marketinška odličnost vsako leto prejmejo projekti, ki z marketinško miselnostjo povezujejo vse segmente poslovanja podjetja. Takšni projekti se lahko rojevajo samo v podjetjih, v katerih je marketing eden izmed nosilcev razvoja in rasti podjetja. To so podjetja, ki dosegajo izjemne poslovne rezultate in so vzor celotni poslovni skupnosti.

MARKETINŠKA ODLIČNOST sta znanje
in pogum

Brez nadgradnje in kompetenc marketinške odličnosti ne moremo doseči. Marketinško odličen je lahko samo vedoželjen in radoveden marketingaš, ki na temelju pridobljenih znanj in izkušenj rešuje marketinške in poslovne izzive ter je pri tem dovolj pogumen, da si upa svoj pogled zagovarjati tudi pred odločevalci v podjetju.

PROGRAM

ZASEBNOST IN IZZIVI ZNOTRAJ OBSTOJEČIH REŠITEV

12:00 - 12:15: Pozdrav in uvod v dogodek, Tanja Kavran

12:15 - 12:45: Akt o digitalnih storitvah (DSA) in njegov vpliv na digitalno oglaševanje, Jaka Repanšek, predsednik Oglaševalskega razsodišča

Akt o digitalnih storitvah (DSA) ima potencial, da močno vpliva na oglaševalsko industrijo, predvsem zaradi svojih določil o preglednosti in odgovornosti. Med drugim bo gotovo vplival na večjo preglednost in odgovornost spletnih platform, na omejitve glede ciljnega oglaševanja, na ukrepe proti dezinformacijam, varstvo podatkov in zasebnosti …

12:45 - 13:15: Kje ima zakonodaja na področju umetne inteligence tudi vpliv na oglaševalske storitve? Bojana Pleterski, Info hiša

Med področja uporabe umetne inteligence v marketingu lahko vsekakor štejemo analizo obnašanja strank z namenom profiliranja in prilagojene komunikacije, uporabo generativne UI pri ustvarjanju vsebine, uporabo chatbotov ipd. Kako bo Akt o umetni inteligenci vplival na ta področja?

13:15 - 13:45: Kako in kdaj lahko uporabimo javno dostopne podatke (kontakte)? Rosana Lemut Strle, strokovnjakinja za področje varstva osebnih podatkov

Kdaj vse smemo pošiljati direktno pošto? Na kakšne načine? Kje lahko pridobimo kontaktne podatke in kdaj jih lahko uporabimo? Imamo javno dostopne kontaktne podatke iz Ajpesa, z LinkedIna, s spletne strani ... jih lahko zakonito obdelujemo? Kako in za kakšne namene?  93. člen ZVOP-2 in kje je meja za neposredno trženje?

13:45 - 14:15 ODMOR

PRAKTIČNE REŠITVE IN PRIMERI

14:15 - 14:45: Primer iz prakse: Kako pridobiti zero party podatke, jih uporabiti za prodajo ter jih spremeniti v first party podatke? Aleš Popič, vodja digitalnih marketinških storitev, Spar Slovenija

Kako v podjetju, ki ima več kot milijon aktivnih kartic zvestobe in ogromno first party podatkov le- te obogatiti z »mehkejšimi« podatki, s katerimi dobimo poglobljeni vpogled v potrebe strank? Spoznali bomo primer inovativne rešitve, ki s pomočjo AI orodij strankam ponuja uporabno vrednost, rešuje njihove težave in jim bogati življenja, v zameno pa s podjetjem v obojestransko korist prostovoljno delijo zero party podatke.

14:45 - 15:15: Kaj je Chrome Topics in kako podobne rešitve vplivajo na vaše prihodnje marketinške kampanje? Kaspars Drikis, Country Manager Baltics, Balkans, Kazakhstan and Azerbaijan, RTB House

Chrome Topics uvaja rešitve kontekstualnega oglaševanja, ki so client based (vs server based), kar naznanja nova razmišljanja okoli posredovanja signalov za ciljano oglaševanje. Kaspars bo predstavil filozofijo teh novih načinov posredovanja signalov za ciljnao oglaševanje in vlogo, ki jo utegnejo imeti v nadaljnjem razvoju oglaševalskih storitev, ki so skladne z EU zakonodajo. Predavanje bo v angleškem jeziku preko video povezave.

15:15 - 15:30: E-zasebnost v praksi: Praktični napotki za preverjanje skladnosti in povzetek pregleda slovenskih spletnih mest, Primož Govekar, Info hiša

Primož Govekar iz Info hiše bo podelil praktične napotke za skladnost spletnih strani in kako se preverjanje skladnosti izvaja. Naredili bomo hitri pregled elementov, upoštevanih pri ocenjevanju spletnih strani in nekaj statističnih rezultatov.

15:30 - 15:45: Pregled dobrih rešitev med prispelimi spletnimi mesti, Zoran Savin, IAB Slovenija

15:45 - 16:00: Podelitev priznanj najboljšim

Pripravili smo razpis za brezplačen pregled spletnih strani, v okviru katerega so strokovnjaki preverili, ali stran izpolnjuje zahteve zakonodaje o e-zasebnosti – skladnost zbiranja piškotkov in uporabe drugih sledilcev na strani ter uporabniško izkušnjo rešitve za skladnost. Razglasili bomo najboljše spletne strani in tudi zakaj so se tako dobro uvrstile.

PREVERITE: ALI VAŠA SPLETNA STRAN RESNIČNO ŠČITI PODATKE UPORABNIKA?

Vaša priložnost za izboljšanje skladnosti s pravili o zasebnosti

Spletne strani podjetjem omogočajo zbiranje raznovrstnih podatkov o obiskovalcih in uporabnikih. Te podatke lahko podjetje uporablja za številne oglaševalske, marketinške in druge aktivnosti, a mora pri tem paziti na številna pravila. Osebne podatke uporabnikov in podatke, ki jih je mogoče zbrati pri brskanju, močno varuje zakonodaja, zato je za podjetja nujno, da podatke zbirajo in hranijo zakonito ter jih uporabljajo v skladu s soglasji, kadar so le-ta zahtevana.

Kako skladna pa je vaša spletna stran s pravili o zasebnosti?

BREZPLAČEN PREGLED

Vabimo vas, da se prijavite na ekskluzivni BREZPLAČNI pregled vaše spletne strani in preverite, ali izpolnjujete zahteve zakonodaje o e-zasebnosti.

KAJ BOMO PREVERJALI?

  • Skladnost zbiranja piškotkov in uporabe drugih sledilcev na strani.
  • Uporabniško izkušnjo rešitve za skladnost.

KAJ PRIDOBITE?

  • Pregled piškotkov in sledilnih tehnologij na vaši strani s strani vrhunskih strokovnjakov.
  • Povzetek stanja z ugotovitvami in priporočilom glede nadaljevanja.
  • Izboljšanje skladnosti in uporabniško izkušnjo na vaši spletni strani.
  • Možnost izpostavitve vašega podjetja kot primera dobre prakse.

KAKO POTEKA PREGLED?

  • Izpolnite prijavnico in navedete URL vaše spletne strani.
  • Strokovnjaki bodo pregledali vašo spletno stran in ocenili skladnost postrežbe piškotkov in drugih sledilnih tehnologij.
  • Pred dogodkom Prihodnost digitalnih storitev, trgov in zasebnosti boste prejeli povzetek stanja s priporočilom.
  • Pregled skladnosti bo potekal pod vodstvom strokovnjakov iz Info hiše, pregled uporabniške izkušnje pa bo izvedla komisija, katere člani prihajajo iz DMS, IAB, SOZ in Info hiše.
  • Rok prijave: 1. februar 2024

Vaše sodelovanje vam ne prinaša le brezplačne informacije o skladnosti z zakonodajo, ampak tudi priložnost, da se vaše podjetje izpostavi kot primer dobre prakse na prihajajočem dogodku Prihodnost digitalnih storitev, trgov in zasebnosti, ki bo 13. februarja 2024.

IZPOLNITE PRIJAVNICO

GOVORCI

Jaka Repanšek

RePublis, predsednik Oglaševalskega razsodišča

Jaka Repanšek je predsednik Oglaševalskega razsodišča (mandata 2020 / 2022 in 2023 / 2025). V tehnoloških, medijskih, oglaševalskih in internetnih podjetjih deluje že več kot 20 let. Jaka je soavtor zbornika Medijsko pravo, sodeloval je pri zagonu projektov MOSS, NRB in RPB, spisal poglavje o avtorskih pravicah v oglaševanju v zborniku Dobra praksa in predaval na SOF, Akademijah SOZ in izobraževanjih IAB Slovenija. Diplomiral je na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, specialistični podiplomski študij evropskega prava pa je opravil na skupnem programu Univerze v Cambridgeu in Pravne fakultete v Ljubljani ter zaključil podiplomski študij MBA v ZDA (CIMBA). V zadnjih letih se poglobljeno posveča področju digitalne regulative EU in sodeluje pri projektih s področja varstva elektronske zasebnosti. Jaka je član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj ter visokošolski učitelj na Visoki šoli za poslovne vede in Fakulteti za aplikativne vede. Pogosto predava na konferencah in seminarjih v Sloveniji in tujini. V prostem času je strasten popotnik in športni pilot (PPL).

Bojana Pleterski

Direktorica, Info hiša

Bojana Pleterski je direktorica Info hiše. Svoje znanje o varstvu osebnih podatkov je razvijala 10 let kot vodja sistema zvestobe Mercator Pika, pri čemer je vedno dajala velik poudarek na varnost in zasebnost imetnikov kartice. Pridobila je naziv Strokovnjakinja za varstvo osebnih podatkov DPO/POVOP v sklopu dodatne kvalifikacije in vse od leta 2018 opravlja funkcijo pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov. Zaradi analitične žilice ji je uporaba in upravljanje umetne inteligence ponovno postavilo privlačen izziv. Odlikuje jo pragmatičnost in praktična uporaba teoretičnih znanj s področja varstva osebnih podatkov.

Rosana Lemut Strle

Odvetnica mag. Rosana Lemut Strle

Rosana Lemut Strle je magistrica pravnih znanosti, ki jo je poklicna pot vodila prek zaposlitve na Občini Litija, Upravni Enoti Litija, Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije, na katerem je delala kot direktorica področja za obvezno zdravstveno zavarovanje, Informacijskega pooblaščenca, kjer je delala kot namestnica informacijske pooblaščenke do odvetniškega poklica. Od začetka leta 2024 dela kot samostojna odvetnica. Vključena je bila in še vedno je v različne mednarodne projekte s področja varstva osebnih podatkov in dostopa do informacij javnega značaja, še posebej na Zahodnem Balkanu. Ima status odvetnice specialistke za področje upravnega prava, prava varstva osebnih podatkov in dostopa do informacij javnega značaja. Je avtorica številnih strokovnih člankov s teh področij, soavtorica komentarja k Splošni uredbi o varstvu podatkov in priročnika Uvod v varstvo osebnih podatkov. Prav tako je na področjih varstva osebnih podatkov in dostopa do informacij javnega značaja aktivna predavateljica tako v Sloveniji kot tudi v tujini.

Aleš Popič

Vodja digitalnih marketinških storitev, Spar Slovenija

Aleš Popič je svojo marketinško kariero pričel v igralniškem velikanu HIT Gorica, večino svojih 17 letnih marketinških izkušenj pa je nabral v Spar Slovenija, kjer je bil 8 let namestnik direktorja marketinga, zadnja 3 leta pa je vodil oddelek digitalnih marketinških storitev. V široki paleti marketinškega znanja in uspešno izvedenih kampanj in projektov vedno izpostavlja le prihodnje projekte, saj je njegova strast spremljanje in razvoj novih digitalnih trendov, tehnologij ter zagotavljanje inovativnih marketinških rešitev, ki uporabnikom rešujejo dejanske težave, s katerimi se spopadajo kot stranke.

Primož Govekar

Tehnični direktor, Info hiša

Primož Govekar je tehnični direktor Info hiše. Njegove izkušnje na področju informacijskih tehnologij segajo še v leta luknjanih kartic. Za seboj ima dolgoletne izkušnje na področju vodenja ekip, projektov in informacijske varnosti, na področju obdelave osebnih podatkov pa je začel javne objave svojih člankov beležiti že pred več kot desetimi leti. Je presojevalec za ISO 27001 in diplomant prve generacije dodatne kvalifikacije Strokovnjak za varstvo osebnih podatkov DPO/POVOP. Preverjanje zasebnosti spletnih strani in e-poštnih pošiljanj ni samo njegova služba ampak tudi strast.

Kaspars Drikis

Country Manager Baltics, Balkans, Kazakhstan and Azerbaijan, RTB House

Kaspars Drikis je odgovoren za razvoj podjetja RTB House, ki razvija rešitve za ponovno ciljanje za podjetja za e-trgovino na trgih Balkana, Baltike, Kazahstana in Belorusije. Je eden večjih poznavalec tako tehnoloških kot marketinških AdTech rešitev in sodeluje pri oblikovanju rešitev.

Zoran Savin

Direktor, IAB Slovenija

Zoran Savin, direktor IAB Slovenija Zoran Savin ima že več kot 20 let izkušenj iz digitalnega marketinga in vodenja digitalnih projektov, panogo pa je sooblikoval v podjetjih kot so Mladina, Sonce.net, Kolektiva in Styrija, kjer je kot direktor skupine v Sloveniji vodil portala Mojedelo.com in Bolha.com. Trenutno kot svetovalec sodeluje pri projektu MOSS ter pomaga mnogim podjetjem v Sloveniji pri njihovi digitalni preobrazbi in tržni strategiji.

PRIJAVA NA DOGODEK

Marketing TOPX: Prihodnost digitalnih storitev, trgov in zasebnosti je skupni dogodek organizacij: Društvo za marketing Slovenije, IAB Slovenija, Info hiša in Slovenska oglaševalska zbornica. Dogodek bo potekal v torek, 13. februarja, od 12.00 do 16.30 v Kristalni palači.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam