Enzo Smrekar
Enzo Smrekar, MBA, glavni direktor Atlantic Droga Kolinska, podpredsednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat in Internacionalizacijo je poslovno naravnan strokovnjak za trženje, ki želi kar najbolje izkoristiti svoje znanje in izkušnje v lokalnem oziroma mednarodnem okolju. Ima 30 let izkušenj na področju trženja in managementa, od tega 18 let v multinacionalkah kot so Philip Morris, Diageo in LVMH. Ima podjetniške izkušnje s start up-i s področja management consultinga, marketinga in HRM. V Drogi Kolinski je vodil poslovanje z letnimprometom 350 mio evrov v 4 poslovnih enotah, 6 tržnih enotah in 7 državah s skupno več kot 3000 zaposlenimi. Sodeloval je pri več integracijah in pripojitvah družb (IDV in UD,Droga in Kolinska, Grandprom, Soko Štark) ter pri reorganizaciji skupine DK v sodelovanju z družbo Stearn & Stewart. Leta 2010 je vodil prodajni proces Droge Kolinske, ki je bil uspešno zaključen s prevzemom s strani Atlantic Grupa.
Erik Renko
Erik Renko je izkušen digitalec z večletnimi izkušnjami in uspešnimi projekti digitalizacije v trgovini, turizmu in bančništvu. V svoji karieri je aktivno deloval na različnih področjih marketinga: od začetkov v tržnem raziskovanju in analitiki, do digitalnega oglaševanja, vodenja in upravljanja spletnih projektov ter pripravi marketinških strategij. Vodil je prenove spletnih mest za Mercator, Slovensko turistično organizacijo in Postojnsko jamo.
Erna Povh
Erna Povh je univerzitetna diplomirana ekonomistka z 25-letnimi delovnimi izkušnjami, od tega več kot 23 let pri podjetju Adria Mobil. Ima bogate izkušnje na področju tržnih analiz, vodenja prodajnih aktivnosti in obvladovanja prodajnih operacij na evropskih trgih, kot so Skandinavija, Švica in Španija. Kot produktna vodja je zadnjih osem let skrbela za razvoj portfelja prikolic ter uspešno vodila razvojne projekte, nagrajene z Red Dot Award in German Design Award. V lanskem letu je začela svetovalno pot v podjetju Epics, kjer pomaga podjetjem iz različnih industrij pri spodbujanju inovativnosti in konkurenčnosti.
Eva Šterk
Eva Šterk je izkušena strateginja z več kot 15 leti izkušenj v marketinškem raziskovanju in svetovanju, zadnja leta pa se na Pristopu posveča vodenju naročnikov ter skrbi za dolgoročne strategije in učinkovite tržno-komunikacijske rešitve. Obožuje delo s strastnimi in kreativnimi ljudmi ter s sodelavci dokazuje, da lahko na videz suhoparna in enostavna dejstva prevedemo v najboljše oglaševalske zgodbe.
Fedja Hvastija
Fedja Hvastija je Digital marketing and sales strategist v podjetju NIL, pred tem je delal v podjetjih 3D art in kot vodja strategije v podjetju FrodX. Strankam svetuje predvsem na področjih digitalne marketinške komunikacije, razumevanja nakupnih procesov in procesih za optimizacijo digitalnega marketinga. Pred tem je bil vodja digitalnega marketinga in prodaje v podjetju Euro Plus d.o.o., proizvajalcu programske opreme NiceLabel. Digitalni marketing je pod njegovim vodstvom slonel na integraciji najsodobnejših orodij, dnevni analitiki, stalnem testiranju in avtomatizaciji "osebnega" marketinga do posamezne stranke.
Franci Petek
Franci Petek, nekdanji svetovni prvak v smučarskih skokih, novinar na komercialni televiziji, doktor geografije, direktor Smučarske zveze Slovenije, vzgojitelj pedagogike Montessori, zdaj direktor Zavoda za šport RS Planica.
Franjo Bobinac
Franjo Bobinac je priznani gospodarstvenik, izkušen športni funkcionar in diplomat z bogatimi mednarodnimi izkušnjami na različnih poslovnih področjih. MBA šolanje je končal na poslovni šoli ESCP Business School v Parizu. Več kot 15 let je uspešno vodil Skupino Gorenje kot predsednik in glavni izvršni direktor, pred tem pa je kot član uprave skrbel za prodajo in trženje. Kot generalni direktor je prav tako vodil francosko poslovno enoto Gorenja. Prejel je številne nagrade, vključno z nagrado Gospodarske zbornice Slovenije za izjemne gospodarske dosežke, dvakrat je bil imenovan tudi za najuglednejšega slovenskega managerja. Na športnem področju je bil štiri leta predsednik Rokometne zveze Slovenije. Pred prevzemom predsedniške funkcije je bil član Izvršnega odbora OKS-ZŠZ, še danes pa je tudi član izvršnega odbora Evropske rokometne zveze (EHF), član izvršnega odbora evropske Trilateralne komisije in častni konzul Monaka v Sloveniji.
Geni Arh
Geni Arh je strokovnjakinja zveč kot 25 let praktičnimi izkušnjami. Izhaja iz tržnega raziskovanja, kar je tekom kariere nadgradila v izdelavo poslovnih strategij in modelov. Vso svojo kariero se posveča krepitvi kulture uporabe podatkov o trgu in strankah v procesih odločanja. Stranke in sodelavci pri njej posebej cenijo pogled na poslovne probleme z drugačnega zornega kota, hitro, sistematično in logično povezovanje podatkov, odlične komunikacijske sposobnosti in neposrednost.
Od leta 2007 je soustanoviteljica in direktorica podjetja Arhea, ki je specialist za vključevanje mnenja strank v poslovne odločitve (VoC) podjetja. To dosežejo s povezovanjem internih podatkovin podatkov s trga, ki jih pridobijo z raziskavami tako med lastnimi kot potencialnimi strankami. Pred ustanovitvijo podjetja Arhea je bila solastnica in direktorica ad hoc raziskav v GfK Slovenija.
Še danes, tako kot na začetkusvoje kariere, se z veseljem vključuje v raziskovalne in svetovalne projekte za naročnike iz B2C, B2B in B2G segmenta.
Gilad de Vries
Gilad de Vries je podpredsednik za inovacije in strategijo pri podjetju Outbrain, ki je eno od pionirjev domorodnega oglaševanja. Gilad je pri Outbrainu v preteklosti vodil oddelek za odnose z oglaševalskimi agencijami in oddelek za produktni razvoj.
Goran Žarić
Gorazd Malačič
Svojo podjetniško pot je začel sredi devetdesetih let, v času tranzicije slovenskega gospodarstva, kot soustanovitelj podjetja Asobi. Podjetje Asobi se je kmalu uveljavilo kot vodilno svetovalno podjetje v Sloveniji s področja produktnega dizajna. Od leta 2004 se aktivno ukvarja s širitvijo Asobija na svetovni zemljevid dizajna, kar so uspešno dosegli s produktom Isle Lounge, unikatno zofo, narejeno iz karbon epoxy materialov. Ta izstopajoči kos pohištva je bil leta 2005 razstavljen na londonskem Design Festival 2005, leta 2006 na IMM furniture fair v Cologni, istega leta na milanskem Design Weeku in na ICFF v New Yorku, ob zaključku istega leta pa še v Londonu na 100% Design. Leta 2006 je prejel nagrado International Young Design Entrepreneur Award. V 2011 je lansiral lastno blagovno znamko pohištva in svetil Tokio ( www.tokiotokio.com), prva kolekcija je nastala pod kreativnim vodstvom Asobija. Premierno je bila predstavljena v Berlinu, od koder je nadaljevala po svetovnih prestolnicah dizajna, od Milana, Kortrijka, Toronta, Kölna do ponovno Milanskega tedna dizajna, od koder se vrača z uspešne predstavite na prestižnem dogodku EDIT by Designjunction.
Gorazd Murnik
Gorazd Murnik je eden vodilnih slovenskih strokovnjaku na področju UX-a oziroma dizajna uporabniške izkušnje. V zadnjem desetletju deluje v podjetju Creatim, pred tem je kot spletni dizajner deloval v podjetjih Domenca.com, Idejaplus in Emigma.
Gorazd Planinc
Gorazd Planinc je vodilni IT informacijski arhitekt z več kot 25 let mednarodnih izkušenj na področju snovanja informacijskih poslovnih sistemov. Je ustanovitelj podjetja Vareo, katerega poslanstvo je okrepiti konkurenčno prednost podjetji z implementacijo tehnologij za podporo marketinškim in prodajnim procesom. V svoji karieri je sodeloval številnimi uglednimi podjetji kot so Tom Tailor, BTC, Sportina Group, NLB, Erste Card, Mercator, Duke University, IEDC – Poslovna šola Bled, Novomatic korporacija, če omenimo samo nekatere. Kot arhitekt MarTech rešitev, Gorazd prevede poslovne potrebe podjetja v tehnološke zahteve na podlagi katerih zasnuje najbolj primerno IT arhitekturo glede na potrebe podjetja, obstoječa orodja in resurse. Gorazd je znanje programiranja s fokusom na .NET rešitvah kombiniral z znanji in delom na področju sistemskih rešitev (Microsoft Certified Professional - MCP in Microsoft Certified System Engineer - MCSE) ter nadgradil z MBA študijem na IEDC - Poslovni šoli Bled. Kar mu daje celovit pogled in razumevanje ITja v službi poslovnih potreb. Gorazd redno predava na Društvu za marketing Slovenije (DMS) in konferencah v Sloveniji ter tujini.
Grega Gostinčar
Grega Gostinčar je ustanovitelj več start-upov, strokovnjak za digitalni marketing ter velik ljubitelj biohackinga. Pri 23tih je v Avstriji soustanovil svoje prvo podjetje PowUnity, ki je danes vodilno Avstrijsko podjetje na področju GPS varoval za električna kolesa. Kasneje je ustanovil blagovno znamko Your Inception, ki raziskuje psihedelike, prehranska dopolnila za možgane ter biohacking. Your Inception ima danes YouTube kanal s 40.000 sledilci in 50.000-150.000 mesečnimi ogledi videov. Njegov zadnji projekt je inovativno podjetje FeelRooty, ki je razvilo prvi pravi nadomestek kave in prehransko dopolnilo za možgane imenovan MagicRooty.
Gregor Lednik
Gregor Potočar
Gregor Potočar je Global Chief Revenue Officer in član uprave v globalni skupini IKT podjetij, zbranih pod blagovno znamko Voiso, s sedežem v Singapuru in podružnicami v Aziji, ZDA, Latinski Ameriki in Bližnjem Vzhodu. Od leta 2021 je lastnik in direktor svetovalnega podjetja, ki se ukvarja s podporo odločevalcem v skladih zasebnega kapitala in scale-up podjetjih. Pred tem je bil od leta 2020 v regionalnem samorogu Infobipu, kjer je prav tako zasedal pozicijo Global Chief Revenue Officer. Pred Infobipom je vodil SAP Slovenija od oktobra 2016, maja 2018 je prevzel tudi vodenje SAP-jevih družb v celotni regiji Južne in Vzhodne Evrope, v začetku leta 2020 pa je postal operativni direktor SAP za Vzhodno Evropo. V SAP je prišel iz podjetja Microsoft, kjer je deloval od leta 2009 in zasedal različne vodilne vloge. Pred tem je bil direktor prodaje in marketinga v razvojnem podjetju NiceLabel (Euro Plus), karierno pot pa je začel leta 1996 v SKB banki.
V 28 letih karierne poti je postal odlično podkovan strokovnjak za IT panogo ter izkušen menedžer v zelo zahtevnem in hitro spreminjajočem okolju. Na svoji poslovni poti je ustvaril številne poslovne uspehe, pri čemer mu posebno strast predstavlja razvoj produktivnih, učinkovitih in dobičkonosnih poslovnih procesov.
Hana Klemen Godina
Hana Klemen Godina je strateginja za vsebinske platforme na Agenciji 101. Na področju digitalnega komuniciranja deluje že 8 let. V svoji karieri je sodelovala s številnimi domačimi in tujimi naročniki, kot so Lek, Volkswagen, Petrol, Merkur, Gorenjska banka, Telemach, Podravka in drugi, sodelovala pa je tudi na številnih projektih, nagrajenih na domačih in tujih oglaševalskih festivalih. Na konferenci SoMo Borac je bila že leta 2019 uvrščena med top 3 urednike družbenih omrežij v celotni regiji.
Igor Fürst
Igor Fürst je vodja marketinga v Špici International. Strasten glede vsebinskega marketinga ter marketinške avtomatizacije in zaljubljen v visoke valove s katerimi se spopada na windsurfu.
Marketinške izkušnje je nabiral kot brand manager v podjetjih Vodafone in Krka, nato ga je poslovna pot vodila v skupino Žito d.d., nove izzive pa je poiskal v podjetju S&T Slovenija, kjer je skrbel za marketinško avtomatizacijo in CRM sistem. Od maja 2018 v podjetju Špica International skrbi za digitalizacijo in izboljševanje prodaje in marketinga na podlagi optimizacije podatkov, analitike in vsebinskega marketinga.
Igor Maroša
Igor Maroša se trenutno ukvarja s strategijo poslovanja v Agrokorju, in sicer na področju Veleprodaje. V ta segment poslovanja je vključeno tudi podjetje Roto Dinamic. Pred tem je bil v obdobju 2012-2016 v Poslovnem sistemu Mercator član uprave, najprej zadolžen za trga Slovenije in Hrvaške ter v poprevzemnem obdobju za trg Slovenije in ne-osnovne dejavnosti (Intersport, Modiana, M Tehnika in druge). Pred tem je bil v obdobju 2004-2012 član vodstvenega tima A.T. Kearney za JVE in je vodil ali bil vključen v vrsto strateških projektov v panogah trgovine, FMCG, bančništva in transport.
Igor Zgonc
Kot uspešen podjetnik in dolgoletni strokovnjak, Igor Zgonc pri upravljanju poslovnih tveganj zagovarja celostni pristop. Na podlagi ocene različnih rizikov in dostopnih ukrepov organizacijam svetuje in jim pomaga pri razumevanju posledic vpliva ključnih odločitev na vrednost podjetja.
Od leta 2013 Igor vodi svetovalno podjetje Silver Bullet Risk, pred tem je deloval na področju blockchaina in razvoja programske opreme.
Ines Markovčič
Inga Batur
Inga Batur je vodja oddelka za upravljanje vsebine Zavarovalnice Triglav. S svojo ekipo zdaj skrbi za ustvarjanje učinkovite digitalne vsebine in za kanale družbenih medijev podjetja. Sodelovala je pri vzpostavljanju portala vsebinskega marketinga Vse bo v redu, ki je prejel številna priznanja strokovnih marketinških združenj v Sloveniji in tujini kot tudi pohvale bralcev. Na začetku je bila njena ključna naloga priprava vsebin, danes je odgovorna urednica portala. Rada ima izzive na področju pisanja, zato v prostem času vodi družinski popotniški blog in je izdala tri knjige, ki so na voljo preko Amazona. Njeni članki so bili objavljeni v Huffington Postu, reviji Elle in številnih drugih medijih.
Irena Potočar Papež
Irena Potočar Papež je univ. dipl. pedagoginja in profesorica slovenščine. Po 24 letih delovne dobe, v kateri je »prepotovala poslovne kraje« od vrtca, dveh osnovnih šol in srednje šole (vključno z gimnazijo) do lokalne javne uprave in gospodarstva, še vedno iskreno na »zlajnano« vprašanje Kaj bi študirala, če bi se še enkrat odločala? z navdušenjem odgovori, da točno to, kar je. Svoje življenjsko poslanstvo Z novimi (spo)znanji do osebnih zmag in zadovoljstva uresničuje v okviru lastnega podjetja Peresa in pravi, da so občutki ob tem izjemni. Predstavi se z inicialkami svojega imena in doda, da v njej harmonično domujeta oba JAZA – zasebni in poslovni.
Znanje, ki si ga je pridobila s formalnim izobraževanjem (univ. dipl. pedagoginja in profesorica slovenščine), je nadgrajevala na številnih seminarjih in delavnicah. Odlična izkušnja ji je bilo delo na regionalnih radijskih postajah, pri časopisih in na Televiziji Novo mesto, kjer je imela med drugim dve avtorski oddaji: POVEJ! in Moja sLOVEnščina. Več let je imela redno rubriko o jezikovnih namigih v mesečniku, piše članke za različne revije in lektorira različna besedila. Ukvarja se tudi s kreativnim pisanjem za različne naročnike. V izobraževalna druženja vnaša izkušnje in primere dobrih praks iz šolskega okolja, javne uprave in politike ter gospodarskega sveta.
Irena Stanjko Meršol
Irena Stanjko Meršol je vodja prodaje v Ceneje.si, ki velja za središče pametnega in informiranega nakupovanja v vseh fazah nakupnega procesa ter se ukvarja prav z vprašanji o tem, kako spletnim trgovcem pomagati izboljšati uporabniško izkušnjo in s tem tudi povečati prodajo.
Irena Čebulj
Iva Starc
Iva Starc, specialistka za digitalno komunikacijo. Leta 2018 je kot študentska začela delati v poslovni enoti Donat v Atlantic Grupi, kjer je še danes zadolžena za trajnostne projekte. Njeno delovno mesto zajema področje marketinga in trajnostnega razvoja, kar združuje tudi obe področji na katerih se je in se še vedno izobražuje. Dokončala je podiplomski študij na ljubljanski Ekonomski fakulteti, program IMB; tako na dodiplomskem kot podiplomskem študiju izbrala usmeritev marketing. Trenutno študira na 3. stopnji (doktorski študij) na Univerzi v Novem mestu na fakulteti za poslovne in upravne vede, študijska smer upravljanje z okoljem, ki daje znanje s področja trajnostnega razvoja
Ivan Kovačevič
Ivan Kovačević je direktor digitalnega marketinga v podjetju Bruketa & Žinić & Grey. Agencija je nedavno postala Digital shopper hub za Grey Group globalno. Ivanova kariera na področju digitalnega marketinga sega v začetek leta 2000, ko je raziskoval email marketing in partnerski marketing, medtem ko je delal kot novinar za različne revije. Pred se je pridružil ekipi Greyja, je delal na različnih funkcijah znotraj koncerna Agrokor. Najprej v takrat na novo ustanovljenem oddelku za nove tehnologije, nato v podjetju Tisak (del Agrokor skupine) in nato znova v Agrokorju kot direktor za digitalni marketing na nivoju skupine. Stičišče marketinga in tehnologije je že dolgo njegovo glavno področje zanimanja, zlasti se ukvarja z uporabniško izkušnjo, nakupno potjo potrošnika, e-commercom in location marketingom. Vedno stremi k inovativnim načinom pripovedovanja zgodb, ki bodo izpolnili tako poslovne cilje kot tudi poskrbeli za navdih.
Ivan Todorović
Ivan Todorović je že več kot 16 let član kreativne posadke na oglaševalski agenciji Luna \TBWA in ima dolgoletne izkušnje s področja športnega marketinga. Kot bivši profesionalni rokometaš se dobro zaveda pomembnosti športnih sponzorstev, kar se odraža v uspešnosti kampanj, ki jih soustvarja. Med najbolj odmevnimi so “Laško Stava”, prvi TV-oglas v živo, nagrajena s nagrado ESA “Best of Europe”, “Podpiramo žensko moč” za Lidl Slovenija in poročanje z ZOI 2018 v Pjongčangu. Sodeloval je z različnimi klubi, zvezami in blagovnimi znamkami, njegova bogata zbirka podpisanih dresov in spominkov s snemanj pa ga vsakodnevno opominja, da pri športnih sponzorstvih, tako kot v športu, le trdo delo in nenehno izboljševanje vodita do vrhunskih rezultatov.
Ivan Vučetić
Ivana Vrviščar
V 25 letih kariere je Ivana Vrviščar izkušnje pridobivala v različnih panogah in na več področjih, vedno s poudarkom na prodaji in marketingu. Svojo poslovno pot je začela kot komercialistka v podjetju UPS, takrat pogodbenem partnerju Intereurope, pred prihodom na Generali je sooblikovala zgodbo podjetij Podravka in Kraš, dveh vodilnih blagovnih znamk v Sloveniji in CE regiji. V slednji tudi v vlogi direktorice podjetja kjer je bila prav povezanost prodaje in marketinga z ostalimi funkcijami v podjetju ključen faktor uspeha.. Pri svojem delu strmi k ustvarjanju timskega duha, povezanosti, inovativnosti, uspešnemu povezovanju korporativne strategije z lokalno strategijo prodaje in marketinga, hkrati pa ne pozabi na vidike vseh deležnikov.
Ivo Radaković
Izr. prof. dr. Katarina Katja Mihelič
Katarina Katja Mihelič je izredna profesorica za področje managementa in organizacije na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Raziskovalno se ukvarja s konflikti med delovnim in zasebnim življenjem, napovedovalci (ne)etičnega in proaktivnega vedenja ter ravnanjem s talenti. Njeni znanstveni članki so objavljeni v revijah s faktorjem vpliva, med njimi v Human Resource Management, Journal of Business Ethics, Personnel Review, Business Ethics: A European Review. Kot vodja partnerjev v Sloveniji sodeluje v mednarodnem projektu Global Entrepreneurial Talent Management 3 (H2020).
Iztok Franko
Iztok Franko je svoj poklicno pot začel v IT-ju, kjer je med drugim opravljal vlogo IT Managerja v ameriški multinacionalki, Colgate-Palmolive in IT direktorja v podjetju Adria Airways. Po prvem stiku z digitalnim marketingom in spletno prodajo, je v podjetju Adria Airways prevzel vlogo direktorja marketinga. Od takrat marketinga, predvsem pa digitala, ni več zapustil. Trenutno se s spletno rent a car platformo vehicle-rent.com, ki je del skupine Car Target, navdušuje nad izzivom, kako uspeti na globalnem trgu v "travel" industriji. Je ljubitelj analitike, zgodovine in windsurfinga.
Iztok Sila
Jaka Dobnik
Jaka Dobnik je poslovni svetovalec, ki od leta 2019 deluje znotraj svetovalne hiše Deloitte. Magister mednarodnega poslovanja na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani je izkušnje pridobival v podjetjih Plastika Skaza, Mercator in NLB, med letoma 2016 in 2018 pa je vodil marketinški oddelek podjetja Rog in bil med najzaslužnejšimi za osvežitev legendarne slovenske blagovne znamke.