Alina Žugelj Pikalo je medijska direktorica s 17-letnimi izkušnjami v medijskem načrtovanju in zakupu oglasnega prostora. Po diplomi iz komunikologije na Fakulteti za družbene vede se je leta 1999 zaposlila v oddelku za trženje oglasnega prostora na RTV Slovenija in kasneje napredovala v vodjo skupine za programsko trženje. Leta 2003 se je pridružila medijski ekipi Grey Ljubljana kot medijska načrtovalka in konec leta napredovala v medijsko direktorico, odgovorno za številne mednarodne naročnike medijske agencije Mediacom v Sloveniji.
Leta 2009 je prestopila na Pristop Media, kjer kot medijska direktorica skrbi za naročnike in profesionalni razvoj agencije. Je izkušena medijska strategija ter poznavalka medijskih raziskav in orodij. Odlično sodelovanje z naročniki in kreativnimi timi jo je pripeljalo do medijskih nagrad kot sta na primer Veliki Sempler 2013 za akcijo Sladka sporočila z Gorenjko in Zlati Sempler 2014 za inovativno uporabo medija z akcijo za Bramac Avdić na strehi.