Anida Krajina

Vodja digitalnega oglaševanja, Optiweb

Anida Krajina je marketinška raziskovalka in predavateljica ter vodja digitalnega oglaševanja pri Optiwebu. Svojo akademsko raziskavo je opravila na Češkem in v Avstriji ter doktorirala iz digitalnega marketinga (s poudarkom na nevromarketingu in spletnem vedenju potrošnikov) na Masarykovi univerzi v Brnu. Je avtorica številnih akademskih člankov, izdala pa je tudi knjigo na podlagi svoje doktorske raziskave.

Specializirana je za digitalno oglaševanje in se trenutno osredotoča predvsem na Google Ads. V Avstriji in na Češkem je poleg poučevanja na fakulteti delala za startupe, ki so gradili svoje digitalne oglaševalske strategije in kampanje. V Optiweb je prišla iz Češke pred enim letom kot specialistka za digitalni marketing, od leta 2022 pa vodi ekipo za digitalno oglaševanje.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam