Blaž Pregelj

Soustanovitelj podjetja Escapebox

Blaž Pregelj je po študiju uprave v Ljubljani in podjetništva na Lizbonski fakulteti ISCTE v svet marketinga vstopil pri največjem slovenskem trgovcu zabavne elektronike Big Bang. Tam je po nekaj letih nabiranja izkušenj prevzel tudi glavnino načrtovanja digitalnih aktivnosti in rešitev za končne uporabnike. Kariero je nadaljeval v digitalni agenciji D’Agency kot strateški direktor, ekipi več kot dvajsetih ljudi in sodeloval s širokim naborom največjih slovenskih podjetij.

Vzporedno sta z dolgoletnim prijateljem in escape room navdušencem Markom snovala in ustvarila fizičen produkt Escapebox: promocijsko pop-up sobo pobega. Ta se je izkazala za tržno zanimivo rešitev, zato je hitro dobila tudi digitalne različice in sorodne rešitve. V dveh letih je produkt prerasel v podjetje, ki danes načrtuje fizične in digitalne igrificirane rešitve. Sodelujejo z večjimi podjetji in blagovnimi znamkami iz Slovenije in sosednjih držav. Escapebox se je razvilo kot odgovor na vedno višje potrebe in kreativne pristope pri komuniciranju s ciljno publiko. Po meri ukrojene oglasne igre, kvizi, igrifikacija in orodja umetne inteligencei so trenutni razvojni fokusi mladega ljubljnskega podjetja. Scalabilnost teh formatov in digitalno orodje za samostojno ustvarjanje oglasnih iger končnih uporabnikov, pa strateški cilj trinajstglave ekipe.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam