Darja Teržan od novembra 2018 v Atlantic Grupi skrbi za program gourmet in inovativnost blagovne znamke Bakina tajna. Pred tem je delovala kot direktorica marketinga v podjetju Mlekarna Celeia. Z jasno marketinško strategijo in jasno postavljenimi cilji, inovativnostjo, pravo kombinacijo trženjskega spleta, organizacijske klime, povezovanja s strateško ravnjo ter učinkovito taktično izvedbo je z ekipo uspela na zelo konkurenčnem trgu izboljšati položaj znamk Mlekarne Celeia in ustvariti presežek v slovenski prehrambeni industriji. O njenih rezultatih priča tudi zlata nagrada Effie 2012 za tržno-komunikacijsko učinkovitost. V Mlekarni Celeia so oddelek marketinga pod njenim vodenjem in usmerjanjem postavili v srce podjetja ter spremenili pogled nanj; s tem je prišlo tudi do spremembe v organizaciji. Povezali so oddelka marketing in razvoj, predvsem z željo po hitrejšem in bolj učinkovitem vstopu na trg z novimi izdelki ter ozaveščanju pomembnosti blagovne znamke. Uvedli so tudi izdelčno vodenje na najbolj pomembnih segmentih, pri čemer vodja odgovarja za razvoj izdelkov ter dobičkonosnost le-teh.