Igor Fürst

Head of Marketing, Špica International d.o.o

Igor Fürst je vodja marketinga v Špici International. Strasten glede vsebinskega marketinga ter marketinške avtomatizacije in zaljubljen v visoke valove s katerimi se spopada na windsurfu.

Marketinške izkušnje je nabiral kot brand manager v podjetjih Vodafone in Krka, nato ga je poslovna pot vodila v skupino Žito d.d., nove izzive pa je poiskal v podjetju S&T Slovenija, kjer je skrbel za marketinško avtomatizacijo in CRM sistem. Od maja 2018 v podjetju Špica International skrbi za digitalizacijo in izboljševanje prodaje in marketinga na podlagi optimizacije podatkov, analitike in vsebinskega marketinga.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam