Jure Bračko je izkušen marketinški strateg in komunikator z izrazitim razumevanjem finančnega in medijskega sektorja. Trenutno vodi marketing, komuniciranje in upravljanje uporabniške izkušnje v banki Nova KBM, ki je v zadnjih letih rasla organsko in neorgansko, postala najboljša digitalna banka v Sloveniji, v letu 2021 pa je prvič postala tudi najmočnejša bančna blagovna znamka v Sloveniji po raziskavi All Finance. Digitalizacija in podatkovne analize so zanj ključne za izboljšanje uporabniške izkušnje ter odnosov s strankami in zaposlenimi. Ne glede na trende in multikanalnost komuniciranja pa osnove odnosov ostajajo enake: poslušanje in razumevanje deležnikov, odziv na njihove potrebe, sodelovanje in gradnja zaupanja. Prepričan je, da se presežki lahko ustvarijo tudi s konsistentnostjo. Jure je nekdanji nagrajeni novinar in urednik oddaje 24ur, sicer pa je končal MBA na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Je tudi član upravnega odbora NK Maribor.