Meta Arh je soustanoviteljica in partnerka podjetja Arhea, specializiranega podjetja za izobraževanje in svetovanje na področju trženjskega raziskovanja. Pred ustanovitvijo Arhee je vodila Business development v trženjsko-raziskovalnem podjetju GfK Gral-Iteo. Skrbela je za prenos najnovejših znanj in trženjsko-raziskovalnih metodologij, ki so na voljo znotraj multinacionalne mreže GfK in bila tudi GfK Knowledge Exchange Solution Ambassador. Hkrati pa je tesno sodelovala z nekaj ključnimi naročniki podjetja in se vključevala kot mentor in interni svetovalec mlajšim sodelavcem pri zahtevnih projektih.
Glavnina njenega dela je povezana z definiranjem, postavljanjem in uvajanjem kompleksnih (kontinuiranih) tržno-raziskovalnih projektov, vključno s sistemom poročanja ter sodelovanjem pri njihovi implementaciji.
Magistrirala in diplomirala je na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, z njo sodelovala kot zunanja sodelavka pri predmetih »Obnašanje potrošnikov« in »Poslovno komuniciranje« v letih od 1992 do 1999. Na področju trženjskega raziskovanja je aktivna od leta 1992, o trženjskih raziskavah pa občasno predava na različnih fakultetah (EF, CISEF, FDV, Gea College, NTF) in strokovnih dogodkih.