Nataša Češnovar Gregorc, direktorica raziskav in razvoja v strateško poslovni enoti delikatesnih namazov v Droga Kolinski, članici Atlantic Grupe, je svojo kariero začela pri multinacionalki Unilever, zadnjih 15 let pa deluje v okviru blagovne znamke Argeta. Ker ima zelo rada nove izzive, je kot vodja blagovne znamke in marketinga v prvih desetih letih pokrivala kar 15 različnih trgov. Je zelo vedoželjna, zato se stalno izobražuje in raziskuje nova področja. Prav zaradi tega ji je delo v R&D oddelku, v katerem deluje zadnjih 5 let, pisano na kožo. Ker do marketinga še vedo čuti neizmerno ljubezen, povezuje znanje iz te stroke z R&D-jem, kar ji omogoča širino in iskanje novih idej za nove izdelke. Poleg raziskav in razvoja v strateško poslovni enoti vodi tudi področje trajnostnega razvoja. Zadnja tri leta se intenzivno ukvarja s projektom implementacije trajnostnega razvoja pri blagovni znamki Argeta ter išče rešitve kako lahko tudi blagovna znamka pripomore k bolj trajnostnem poslovanju.