Nenad Senić

uredniški direktor v agenciji PM

Nenad  Senić je kreator in urednik številnih tiskanih in digitalnih korporativnih medijev. Od leta 2014 dela kot uredniški direktor v agenciji PM, poslovni mediji. Od leta 2011 je evropski urednik vodilne svetovne revije na področju vsebinskega marketinga Chief Content Officer. Po raziskavi portala Onalytica sodi med vodilnih sto vplivnežev na področju vsebinskega marketinga na svetu. Lani je bil član žirij za slovenske, ameriške in britanske nagrade za vsebinski marketing, letos bo spet član žirije za ameriške nagrade in prvič član žirije SOF. O vsebinskem marketingu je, poleg v Sloveniji, predaval tudi v ZDA in Avstraliji, leta 2015 pa je že povabljen na Poljsko in v Makedonijo. Revija pHARMONIA podjetja Sonara, ki jo je urejal, je leta 2013 v ZDA prejela zlato nagrado za vsebinski marketing kot najboljša korporativna publikacija na področju zdravstva/medicine. Nenad Senić izstopa tudi po obsežni zasebni zbirki tiskanih korporativnih medijev z vsega sveta.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam