Urška Končar

Vodja trženja in komuniciranja, Nogometna zveza Slovenije

Urška Končar je strokovnjakinja z dolgoletnimi izkušnjami na področju komercialnega poslovanja, marketinga in komunikacij. Ima več let izkušenj z vodenjem sektorja za Trženje in komuniciranje pri NZS. Preden se je pridružila NZS je bila v družbi Petrol d.d. zadolžena za sponzorske aktivacije in organizacijo dogodkov. Vrsto let je bila aktivna tudi na področju marketinga v športu, med njene odmevnejše projekte pa lahko uvrstimo sponzorske aktivacije Ljubljanskega maratona, organizacijo sejma EXPO Ljubljanski maraton in vodenje projekov na velikih športnih dogodkih, kot so UEFA Futsal EURO 2018, UEFA EURO U21 2021 in UEFA EURO 2024.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam