Vita Virant

Vita Virant je študentka tretjega letnika dodiplomskega študija tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi na Fakulteti za družbe vede v Ljubljani. Za to smer se je začela zanimati že v srednješolski letih, saj na področju komunikologije vidi velik potencial. Svoje zanimanje je tekom gimnazijskih in študijskih let preizkusila tudi v praksi, hkrati pa še vedno raziskuje svoje sposobnosti na različnih področjih, ki jo veselijo. V drugem letniku so skupaj s svojo ekipo kolegic pri predmetu Integrirano tržno komuniciranje raziskovala generacijo Z, njihove nakupne navade in doživljanje sveta. Kot rezultat trimesečnega dela so pripravile vzorčno kampanjo, ki je bila namenjena tej generaciji, rezultate in ugotovitve pa so predstavile tudi na FMCG konferenci. V tretjem letniku je s svojo ekipo kolegov dobila priložnost nadaljnjega sodelovanju z agencijo Direkta, s katero so v okviru predmeta Marketinške in komunikacijske metrike naredili primer avtomatizacije za njihovega naročnika.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam