Žiga Gliha

Direktor integriranega tržnega komuniciranja, Pristop

Žiga Gliha je svojo dvajsetletno karierno pot začel v prvem večjem slovenskem startupu OpenAd.net, ki je bil hkrati tudi prva svetovna crowdsourcing platforma za kreativne marketinške koncepte, kjer je odkrival vpliv tržne komunikacije na svet. Kasneje je kot direktor projektov na Futuri DDB raziskoval slovensko medijsko krajino, analiziral tržne podatke ter soustvarjal marketinške komunikacije in strategije za različne blagovne znamke doma in v tujini. Danes že osmo leto deluje znotraj Skupine Pristop, trenutno na delovnem mestu direktorja integriranega tržnega komuniciranja. Njegova poglavitna vloga je vodenje in razvoj oddelka ter prenašanje izkušenj na mlajše sodelavce. Ob tem pa še vedno aktivno svetuje naročnikom na projektih strateškega razvoja blagovnih znamk, komunikacijskih strategij in znamčenja, predvsem na področju bančništva, zavarovalništva, avtomobilizma, FMCG industrije in javnih naročil. V času dela znotraj agencijskih timov je vodil veliko uspešnih in nagrajenih projektov ter številnim naročnikom pomagal pri doseganju marketinških ciljev, ki prinašajo poslovne rezultate. Zavzema se za povečevanje ugleda marketinškega poklica in za prenos dobrih praks v vsakdanje delo.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam