29. Slovenska marketinška konferenca bo potekala 30. in 31. maja v Portorožu. Znan je že letošnji program, ki smo ga razdelili na dvanajst programskih sklopov.
Prvih enajst sklopov je vsebinskih, nekaj od njih bo potekalo celo na vzporednem odru, zadnji 12. sklop pa se bo začel že z vašim prihodom v Portorož in bo trajal skozi celotno SMK. Namenjen je povezovanju, spoznavanju novih ljudi in druženju s tistimi, ki jih že dolgo nismo videli, izmenjavi izkušenj in iskanju povezav, ki so nam lahko v pomoč v prihodnosti.
1. NOVIM IZZIVOM NAPROTI - Prihodnost je vznemirljiva, saj prinaša nove priložnosti, a je tudi polna morebitnih neznank. Kako se premišljeno pripraviti na prihajajoče izzive pred nami.
2. KAKO OSVOJITI SVET - Svet je vabljivo polje neskončnih možnosti. A kako ga uspešno osvojiti in se počutiti na novih trgih kot doma.
3. UČINKOVITI V B2B - B2B ima svoje specifike, ki jih je nujno razumeti in obvladati. Trije odlični primeri dobre prakse vam bodo zagotovo v pomoč. Še posebej, če razmišljate trajnostno. Izvedeli pa boste tudi, zakaj je lahko smiselno v B2B razmišljati o končnem uporabniku.
4. NOVA GENERACIJA - Generacija Z, phonesmart ljudje, od znamk pričakujejo povsem drugačno uporabniško izkušnjo kot starejše generacije.
5. NA TI Z AI - Spoznali bomo, kako lahko umetno inteligenco koristno uporabite v svojih marketinških procesih, pri ustvarjanju vsebine ter pri komuniciranju. Pogledali bomo tudi, kakšna orodja razviti, da bodo v korist našim uporabnikom.
6. VODENJE MARKETINGA - Kakšne spremembe v delovanju in razmišljanju vodje so pomembne v teh časih? Ponujamo vam vpoglede v izzive vodenja in zaposlovanja oziroma pri odkrivanja marketinških talentov.
7. ZDRAVO JE PRIZNATI NAPAKE - Razvijanje pristnih odnosov in iskrenost ter sprejemanje tudi neuspehov pripomorejo k večji odpornosti in zadovoljstvu v življenju. Kako si priznati napake in ohranjati motivacijo?
8. Z RAZLOGOM DRUGAČNI - Strategije so odraz našega znanja, dejanj, različnih virov ter prepričanj. Pri tem je pomembno držati svojo smer, tudi če odstopa od drugih. Izvedeli boste, kako lahko drugačen način razmišljanja ustvari uspešne globalne zgodbe.
9. KREPIMO MOČ MARKETINGA - Kako naj marketing okrepi svojo vlogo v podjetju, da v še večji meri postane gonilo rasti in generator sprememb?
10. POGLED V ZAKULISJE - Z marketinško miselnostjo prežeta podjetja lahko dosežejo transformacijo panoge, razširijo svoje segmente, poiščejo nove uporabnike, ustvarijo povsem drugačne produkte. Verjamemo, da nam bo vsem zanimiv in koristen pogled, kaj se dogaja v zakulisju takšnih premikov.
11. SAMOZAVEST KOT DOBRA NAVADA - Kako delovati brez lažne skromnosti ali sindroma vsiljivca? Naš cilj je spodbuditi vas k temu, da bo samozavest vaša marketinška veščina, ki vam bo v pomoč pri kljubovanju pritiskom sodobnega sveta.
12. POVEŽIMO SE - Spoznavanje novih ljudi in druženje s tistimi, ki jih že dolgo nismo videli, izmenjava izkušenj ter iskanje povezav, ki so nam lahko v pomoč v prihodnosti, je dragocen del konference. Zato pridite po neprecenljive spomine, utrdite moč sodelovanja in razširite krog marketinških prijateljev na osrednjem dogodku leta naše stroke.
Vabimo vas, da se nam pridružite v Portorožu in ustvarite neprecenljive spomine, utrdite moč sodelovanja in razširite krog marketinških prijateljev na osrednjem marketinškem dogodku leta. Zavedamo se, da se bo težko odločiti med druženjem na terasi ali poslušanjem predavanj vrhunskih strokovnjakov in strokovnjakinj, ki prihajajo na oder SMK, a mi navijamo za dogajanje v dvorani, kjer ne bo manjkalo deljenja znanja, izkušenj, dobrih primerov in koristnih nasvetov.
Več o SMK na spletni strani www.smk.si.