Kontaktni centri (KC) so ena od pomembnejših stičnih točk stranke s podjetjem in ključen del celostne uporabniške izkušnje. Storitve kontaktnih centrov so zelo različne, lahko nudijo svetovanje in (tehnično) podporo strankam, izvajajo prodajne aktivnosti, prek KC stranke opravljajo številne storitve, zaradi katerih so se v preteklosti morale odpraviti od doma. V dobi, v kateri so podatki o uporabnikih izjemno pomembni, pa so kontaktni centri tudi zbiralci dragocenih podatkov. Kontaktne centre uporabljajo številna podjetja; v telekomunikacijah, bančništvu in finančnih storitvah, zavarovalništvu, e-trgovinah, tehnoloških podjetjih, avtomobilski, potovalni industriji, v zdravstvu in številnih drugih storitvenih panogah …
Naj gre za oddelke, ki so organizirani znotraj podjetja, zunanje partnerje, spletne pogovore ali pogovorne robote, komuniciranje preko telefona, videoklicev ali e-pošte, kontaktni centri morajo biti središče, ki vedno ve, kaj se v podjetju dogaja, da bodo lahko na najboljši možen način pomagali strankam.
V sodelovanju z NLB, ki letos praznuje 30. obletnico delovanja kontaktnega centra, pripravljamo strokovni dogodek, namenjenem širjenju znanja s področja upravljanja kontaktnih centrov. Predstavili bomo različne dobre prakse kontaktnih centrov, izmenjevali izkušnje med različnimi KC ter povezovali strokovnjake iz različnih industrij.
Z nami bodo:
Na dogodku boste med drugim izvedeli:
Udeležba je za člane DMS brezplačna. Za zunanje obiskovalce je obvezna brezplačna prijava, št. mest je omejeno.