Program

Dogodek

Kontaktni centri (KC) so ena od pomembnejših stičnih točk stranke s podjetjem in ključen del celostne uporabniške izkušnje. Storitve kontaktnih centrov so zelo različne, lahko nudijo svetovanje in (tehnično) podporo strankam, izvajajo prodajne aktivnosti, prek KC stranke opravljajo številne storitve, zaradi katerih so se v preteklosti morale odpraviti od doma. V dobi, v kateri so podatki o uporabnikih izjemno pomembni, pa so kontaktni centri tudi zbiralci dragocenih podatkov. Kontaktne centre uporabljajo številna podjetja; v telekomunikacijah, bančništvu in finančnih storitvah, zavarovalništvu, e-trgovinah, tehnoloških podjetjih, avtomobilski, potovalni industriji, v zdravstvu in številnih drugih storitvenih panogah …

Naj gre za oddelke, ki so organizirani znotraj podjetja, zunanje partnerje, spletne pogovore ali pogovorne robote, komuniciranje preko telefona, videoklicev ali e-pošte, kontaktni centri morajo biti središče, ki vedno ve, kaj se v podjetju dogaja, da bodo lahko na najboljši možen način pomagali strankam.

V sodelovanju z NLB, ki letos praznuje 30. obletnico delovanja kontaktnega centra, pripravljamo strokovni dogodek, namenjenem širjenju znanja s področja upravljanja kontaktnih centrov. Predstavili bomo različne dobre prakse kontaktnih centrov, izmenjevali izkušnje med različnimi KC ter povezovali strokovnjake iz različnih industrij.

Z nami bodo:

  • Mirella Miškić, direktorica NLB Kontaktnega centra
  • Klemen Ramoveš, direktor Službe Stik s strankami v Zavarovalnici Triglav
  • Burcu Begić, Customer Services Director, A1 Slovenija

Na dogodku boste med drugim izvedeli:

  • Kakšne so dobre prakse organiziranja in delovanja kontaktnih centrov.
  • Kako nove tehnologije in umetna inteligenca spreminja delovanje KC.
  • Kako poteka izobraževanje zaposlenih.
  • Kako reševati kadrovske izzive.
  • Kako poskrbeti za interno pozicioniranje kontaktnih centrov.
  • Kako poleg svetovanja strankam ponuditi tudi dodatne storitve.
Pridružite se nam v četrtek, 28. novembra, ob 14. uri, v Centru inovativnega podjetništva (NLB CIP), če si želite izboljšati delovanje svojega kontaktnega centra, spoznati dobre prakse in pridobiti novo znanje na tem področju ali pa, če kontaktni center šele vzpostavljate in želite izvedeti, na kaj vse morate biti pozorni.

Udeležba je za člane DMS brezplačna. Za zunanje obiskovalce je obvezna brezplačna prijava, št. mest je omejeno.

Pridružite se nam v četrtek, 28. novembra, ob 14. uri, v NLB CIP.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam