Program

Izobraževanje
Delite vaš izziv in s skupnimi močmi poiščite rešitev

Tudi letos bomo zakurili Marketinški žar! Že šesto leto boste lahko v interaktivnem okolju skupaj z drugimi udeleženci iskali rešitve za svoje marketinške izzive. Sodelujoči prinašajo sveže poglede, inovativne ideje in rešitve, ki segajo izven ustaljenih okvirjev. Da zagotovimo poglobljeno in učinkovito razpravo, je število mest omejeno, zato pohitite s prijavo.

Se soočate s katerim od naslednjih izzivov:

  • Kako prepričati druge v podjetju za svoje preldoge?
  • Kako izboljšati konverzije svojih aktivnosti?
  • Kako generirati več dobrih leadov?
  • Kako izboljšati izkušnjo svojih strank?
  • Izzivi lansiranja novih izdelkov ali storitev?
  • Kako ustvariti ponudbo za mlajšo/starejšo generacijo?
  • ....

Prijavite se na Marketinški žar, kjer bomo skupaj poiskali optimalne rešitve za vaše marketinške izzive. Povezali se boste z drugimi člani DMS in interaktivno reševali vaše konkretne izzive.

Kako poteka Marketinški žar?

  • Oblikuje se zaprti krog 6 članov, ki se virtualno srečajo dvakrat po uro in pol.
  • Debato v skupini vodi izkušeni moderator.
  • Člani medsebojno delijo svoje izzive in aktivno sodelujejo pri iskanju rešitev.
  • Vsak, ki želi sodelovati v debati, mora opisati svoj izziv. Ta opis služi vstopnica in pogoj za sodelovanje.
  • Na vsakem srečanju trije člani predstavijo svoje izzive, ostali pa nudijo svoje rešitve, ideje in predloge.
  • Nosilec izziva med razpravo zgolj posluša in tako pridobi pet novih idej/predlogov rešitev.
  • Tisti, ki komentira izziv, se tudi lahko veliko nauči, saj poleg svojega pristopa sliši še pet drugačnih razmišljanj.
  • Udeleženci so v komentarjih (lahko) zelo odkriti, direktni, tudi "pekoči" ... od tod tudi ime 'žar'.
Rok za prijave je 31. marec oz. do zapolnitve zelo omejenega števila mest – samo šest članov. Prijavite se lahko člani DMS s PRO in Neomejenim paketom.

Prijave z opisom izziva sprejemamo preko spletnega obrazca do zapolnitve mest! Če imate torej izziv na zgoraj omenjenih področjih, nam ga posredujte do 31. marca. Nato pa si rezervirajte dva popoldanska termina za aktivno sodelovanje na "žaru"!

Marketinški žar bo potekal dva zaporedna ponedeljka v aprilu. Rezervirajte si ponedeljek, 7. in 14. aprila, ob 15. uri. Dogodek se bo odvijal online na Zoomu, saj je tako bolj priročno in časovno prijaznejše do udeležencev.

Udeležba na Marketinškem žaru prinaša 10 točk za DMS certifikat znanja.

Marketinški žar bo potekal 7. in 14. aprila na Zoomu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam