V sodobnem digitalnem svetu so podatki nova valuta, a pogosto za podatke ne poskrbimo tako kot bi za zlate palice, čeprav se že skoraj vsi zavedamo, da so podatki novo zlato.
Spoznajte neodvisna orodja za marketinško analitiko – orodja, ki niso v direktni lasti največjih oglaševalskih mrež, kot sta Facebook in Google. Ta neodvisna orodja so oblikovana z enim osnovnim ciljem – omogočiti razumevanje obnašanja uporabnikov in pridobivanje informacij, ki niso odvisne od tehnoloških velikanov in na podlagi katerih se lažje odločamo o naših naslednjih korakih, strateško načrtujemo marketinška prizadevanja in razporejamo marketinške budgete.
Na DMS Taktiku bomo gostili Anžeta Hribarja, direktorja oddelka za analitiko v agenciji iPROM. Anže nam bo zaupal, kako vam lahko takšna orodja ponudijo več nadzora nad vašimi podatki, omogočajo večjo fleksibilnost, podrobnejše razumevanje vaših obiskovalcev in boljšo prilagoditev analitike vašim potrebam – sploh v povezavi s privacy first oz. zasebnost najprej pristopom k snovanju strategije zajema podatkov, ki ne zagotavlja samo skladnosti z zakonodajo, temveč pomaga tudi pri gradnji zaupanja z vašimi strankami ter zaščiti vaših dragocenih podatkov.
Udeležba na DMS Taktiku vam prinaša 5 točk za DMS certifikat znanja.