Program

Dogodek

Študentska sekcija DMS organizira dogodek na temo nevromarketinga. Kaj je nevromarketing? Kako deluje? Kako v podjetju analizirajo oglase in kakšne uvide lahko pridobijo ter s tem pomagajo pri ustvarjanju? Odgovore na vsa vprašanja bosta na dogodku predstavila Barbara Priselac in Blaž Hren iz podjetja NeuroM.

Ravno nevromarketinške raziskave ustvarjalcem oglasov ponujajo možnosti, da optimizirajo oglase, saj omogočajo, da razberemo optimalne segmente, elemente, dolžino oglasa, kot tudi optimalni ton in hitrost zvoka. S tem nam pomaga pri odločitvi, katere elemente uporabiti in katere raje izpustiti. Cilj raziskave pa ni ocenjevanje kreativnega dela, temveč vpogled v nezavedni del potrošnika.

Pridružite se nam v ponedeljek, 15. aprila, ob 17.30 na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Udeležba na dogodku je brezplačna, obvezna je le prijava na dogodek.
Dogodek bo potekal v ponedeljek, 15. aprila, na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam