Program

Dogodek
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.

Leto 2024 se hitro bliža koncu, a preden se poslovimo od letošnjega leta, vas vabimo, da ga z nami zaključite v slogu – s pogledom na zgodbe, ki nas navdihujejo in nas spominjajo, da tudi domače ideje lahko osvajajo svet!

Na zadnjem članskem meetupu bomo skupaj raziskovaliali, kako so slovenske zgodbe postale globalni uspeh. Govorili bomo o podjetjih, ki so s kreativnostjo in inovacijami presegla lokalne okvirje ter postavila temelje za prepoznavnost in uspeh na svetovnem trgu. Od globalnih blagovnih znamk in marketinških zgodb boste izvedeli, kako so naši lokalni akterji uspeli navdušiti svet.

Z nami bodo eden izmed vodilnih kreativnih direktorjev Bližnjega vzhoda, ki ustvarja za velike globalne blagovne znamke, kot so Hilton itd, ter vodje v karting industriji in Chipolo, enem izmed vodilnih slovenskih globalnih brandov:

  • Krix Berberian, nekdanji regijski izvršni kreativni direktor, TBWA \RAAD
  • Mateja Bečela, vodja marketinga, Ensol 360
  • Domen Barovič, soustanovitelj in CDO, Chipolo
  • Nika Kramžar, vodja marketinga, Chipolo

Vabljeni, da se nam pridružite na dogodku, kjer bomo govorili o svetovnih zgodbah, ki odmevajo po vsem svetu in oblikujejo globalne trende.

Decembrski članski meetup se bo odvijal v sredo, 11. december, ob 17.00 v Sodnem stolpu (Maribor, Pristan 8, 2000 Maribor).

Program v sodelovanju s studiem Trampolin.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam