Po uspešnem februarskem članskem meetupu v Mariboru se vračamo v štajersko prestolnico, da skupaj zaključimo leto v slogu.
Leto 2024 se bliža koncu, še pred zaključkom pa vas vabimo na posebno srečanje, kjer bomo osvetlili izjemne dosežke podjetij, ki so presegla lokalne okvirje in se uveljavila na globalnem trgu. Vabimo vas, da skupaj raziščemo zgodbe, ki dokazujejo, da kreativnost, inovativnost in drznost lahko popeljejo domače ideje v svet. Kako? Na decembrskem članskem meetupu z naslovom Svetovne zgodbe bomo izvedeli:
Kako zgodbe, tudi slovenske, presegajo lokalne okvirje in se uveljavljajo na globalnem trgu.
Kako zgraditi globalno blagovno znamko?
Kaj je ključ do svetovnega uspeha?
Odgovore na vprašanja nam bodo zaupali strokovnjaki, ki so s svojim delom zaznamovali globalne trende in postavili temelje za uspeh svetovno priznanih blagovnih znamk:
Krix Berberian, kreativni konzultant, Libanon in nekdanji regijski izvršni kreativni direktor, TBWA \RAAD. Krix je eden izmed vodilnih kreativnih umov Bližnjega vzhoda, ki ustvarja za globalne gigante, kot je Hilton.
Mateja Bečela, vodja marketinga, Ensol 360 Karting, ki vodi globalno prepoznavnost njihove blagovne znamke, ki je prisotna na več kot 150 karting stezah po svetu.
Domen Barovič, soustanovitelj in CDO, Chipolo, igra ključno vlogo pri zasnovi Chipolove estetike in uporabniške izkušnje, za katero so prejeli več lokalnih in mednarodnih nagrad.
Nika Kramžar, vodja marketinga, Chipolo, vodi marketinške aktivnosti in razvoj blagovne znamke, s poudarkom na globalnem pozicioniranju in uporabniški izkušnji.
Pridružite se nam na potovanju skozi uspehe, kjer bomo razkrivali, kako so slovenske ideje in pogum postavili nove standarde na globalnem trgu. Poskrbeli bomo za val energije, kreativnosti in navdiha, ki bo zaznamoval vaš pogled na priložnosti za leto 2025.
Decembrski članski meetup bo potekal v sredo, 11. december, ob 17.00 v Sodnem stolpu (Pristan 8, 2000 Maribor).
nekdanji regijski izvršni kreativni direktor, TBWA \RAAD
Krix Berberian je izkušen kreativni vodja, kreativni svetovalec in nekdanji regionalni izvršni kreativni direktor z več kot 19 leti izkušenj v območju MENA v različnih mednarodnih agencijah. Prejel je številne prestižne nagrade, med drugim je pridobil prepoznavnost tudi na festivalih Cannes Lions, Dubai Lynx, New York Festivals, The Loeries, Warc Awards, WARC MENA, Effies in MadStars. Leta 2019 ga je poročilo Black & White Report uvrstilo med deset najboljših kreativnih direktorjev na bližnjem vzhodu in v severni Afriki. Krix je vodil kreativni razvoj za ugledne regionalne naročnike, kot so Hilton, Henkel, Qatar Tourism Authority, Pladis, MTN, Unilever, Standard Chartered Bank, HSBC, Toyota, Lexus in mnoge druge. Vneto se zavzema za inovacije in spodbujanje talentov za izboljšanje ustvarjalnega dela v industriji. Poleg profesionalnih dosežkov je tudi gurmanski kuhar in večkrat nagrajeni fotograf, ki je svoja dela predstavil na razstavah po območju MENA in Evrope, kjer je beležil zgodbe in odkrival kulture po vsem svetu.
Mateja Bečela
Vodja marketinga, Ensol 360 Karting d.o.o.
Mateja Bečela je vodja marketinga v podjetju Ensol 360 Karting d.o.o., kjer skrbi za globalno prepoznavnost blagovne znamke 360 Karting. Znamka, ki se ponaša s prisotnostjo več kot 150 karting stez po svetu, kroji sam vrh karting in zabaviščne industrije. Po duši Mariborčanka je po večletnih izkušnjah v agencijskem svetu in bančništvu našla svojo ljubezen na slovenski obali. Leta 2018 se je pridružila majhni ekipi podjetja Ensol 360 in prevzela skrb za celotno pojavnost znamke in strateško komunikacijo, ki je bila sprva predvsem produktno usmerjena. Kasneje je podjetje svoj fokus preusmerilo v ustvarjanje nepozabnih izkušenj za različne ciljne skupine, ne zgolj za racing navdušence. S prodornim načinom komuniciranja so z ekipo poskrbeli za popolno transformacijo karting industrije in ji omogočili širitev na lokacije, kjer si karting stez prej ni bilo mogoče zamisliti. V zadnjem obdobju je z mednarodno ekipo zasnovala novo znamko SpaceKart, ki je še en dokaz, kako prebojno in inovativno je to mlado podjetje, ter da brez drzne vizije ni mogoče obstati na vrhu.
Domen Barovič
Soustanovitelj, Chipolo
Domen Barovič je soustanovitelj podjetja Chipolo, kjer vodi oddelek za oblikovanje. Ker se zaveda ključne vloge oblikovanja pri identiteti blagovne znamke Chipolo, je oblikovanje vzpostavil kot ločen in vitalen oddelek znotraj podjetja. Njegovo ozadje v arhitekturi in strast do UX oblikovanja je igrala ključno vlogo pri zasnovi Chipolove estetike in uporabniške izkušnje. Domnov vpliv je očiten v vseh vidikih Chipola, od razvoja izdelkov in oblikovanja aplikacij do razvoja blagovne znamke in marketinških materialov. Specializiran je za UX oblikovanje, s čimer zagotavlja, da Chipolovi izdelki niso le vizualno privlačni, ampak tudi intuitivni in uporabniku prijazni. Njegova ekipa je prejela več lokalnih in mednarodnih nagrad, ki so potrdile ugled Chipola kot blagovne znamke z inovativnimi in estetsko dovršenimi izdelki.
Nika Kramžar
Vodja marketinga, Chipolo
Nika Kramžar je vodja marketinga pri podjetju Chipolo, kjer od leta 2015 gradi in vodi marketinške aktivnosti. Ima magisterij iz komunikologije in je prejela nacionalno priznanje za izjemne študijske dosežke z znanstvenim in aplikativnim vplivom. Svojo pot pri Chipolu je začela kot “one (wo)man band” za spletno prodajo in marketing. Skozi desetletje dela na Chipolu je na osnovi lastnih izkušenj zgradila močno ekipo za marketing in spletno prodajo. Nika je del Chipolove vodstvene ekipe, kjer soustvarja dolgoročno strategijo in vizijo podjetja. Pri svojem delu se osredotoča predvsem na razvoj blagovne znamke in njeno pozicioniranje, na strategijo odnosov z javnostmi, raziskave uporabnikov in trga ter vodi izvajanje marketinških aktivnosti. Nika tesno sodeluje z oddelkoma za oblikovanje in prodajo in tako skrbi za usklajeno in učinkovito prezentacijo blagovne znamke.
Zapisi na temo
No items found.
O NAS
Več kot
600
članov
Več kot
400
STROKOVNIH zapisov
Več kot
50
dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.