V Društvu za marketing Slovenije smo v sodelovanju z družbo Valicon raziskavo Trženjski monitor DMS, s katero spremljamo trende v vedenju in odločanju porabnikov. Letošnji Trženjski monitor DMS je nadgrajen z novimi vsebinami. Februarja letos smo tako izmerili, kakšna je percepcija družbe in družbenega okolja v Sloveniji.
Nekaj poudarkov iz raziskave:
- Pozitivna smer: gospodarsko rast občuti petina prebivalcev v starosti med 18 in 65 let, večina njih kot "bolj optimistično vzdušje".
- Najbolj izrazito gospodarsko rast občutijo tisti, katerih dohodek je višji od 1.100 EUR (37 %).
- Nakazuje se trend povečevanja potrošnje, predvsem pri tistih, ki imajo nadpovprečni dohodek.
- Pravega trošenja na način "privoščim si" še ne kaže pričakovati.
- Preudarno nakupovanje: nakupovanje ostaja preudarno – osvojene taktike nakupovanja zadnjega obdobja ostajajo.
- Nakupovanje v akcijah, poseganje po trgovskih znamkah, obiskovanje diskontov, pa tudi načrtovanje nakupov, ostajajo dinamične kategorije, odnos do znamk pa je bolj stabilen.