Za uvod je Zoran Trojar (Sonce.net) predstavil načine identifikacije, rangiranja in negovanja prodajni sledi (“leads”). Njegovor prezentacijo najdete na koncu objave. Poudaril je, da je digitalni marketing oz. spletno mesto lahko priložnost, kjer prodaja in marketing končno začneta sodelovati, saj imamo "v Sloveniji stalen problem, kam spada marketing in kam prodaja.”
Zoran Trojar je povedal, da na spletu nenehno nastajajo sledi o povpraševalcih, ki pa jih le redka podjetja znajo spremeniti v dejanske kupce. Tina Turk Lupieri (Validea) je skozi kratko prezentacijo predstavila 5 najpomembnejših točk za konverzijo obiskovalcev v kupce. Vse so zbrane v povzetku mesečnega srečanja, ki ga najdete pod prispevkom.
Gostje okrogle mize so bili poleg Zorana Trojarja in Tine Turk Lupieri še Miha Vogelnik (Valicon),Tadej Zajšek (Sonce.net) in Tomaž Arh (Droga Kolinska). Debata se je vrtela okoli vsebinskega marketinga, spoznavanja nakupne faze, v kateri je obiskovalec, merjenja konverzije in optimiziranja spletnega mesta kot prodajnega kanala.
“Z vsebinskim trženjem ustvarjamo zaupanje,” je povedal Zoran Trojar. Moram pa vedeti, kaj želimo z zaupanjem doseči - dobro postavljeni cilji so ključni za uspeh vsakega in vseh marketinških naporov, na spletu ni nič drugače. "Če ne vemo, zakaj smo spletno stran sploh postavili, bomo težko merili uspeh. To velja za vse kanale." Miha Vogelnik. Eno je gotovo - podatkov na spletu ne manjka. A kot pravi Tadej Zajšek:"Ne izrabljamo razpoložljivih podatkov za merjenje in optimizacijo spletnega marketinga. Orodij pa je dovolj!"
Tina Turk Lupieri (Validea) je vlogo marketinškega direktorja v modernih spletih časih (CMO 2.0) predstavila z zanimivo primerjavo:”"Direktor marketinga je kot direktor cirkusa. Oba vodita predstavo, vključujeta občinstvo, usklajujeta klovne, akrobate, živali, spremljata neposredne odzive in takoj zaznata pomanjkljivosti poslovnega modela. Vodita predstavo tako, da [kupci] na koncu rečete WAW!". Moderni marketinški direktor mora biti hiter in odziven, mora znati sodelovati in usklajevati ter integrirati oddelke med seboj.
"Spletno mesto je orodje tako za prodajalca kot za uporabnika. Tržniki se tega včasih mogoče malo težje navadijo," je povedal Tomaž Arh. Vsakemu tržniku pa je prepuščena odločitev, kaj bo s tem orodjem ustvaril ter kako bo izkoristil merljivost spleta in obnašanja kupcev na spletu.