Revija Akademija MM je edina strokovno-znanstvena revija s področja marketinga v Sloveniji, ki nastaja pod okriljem Društva za marketing Slovenije in Akademske sekcije. Akademija MM pridobiva na mednarodni pomembnosti in prepoznavnosti ter je že vključena v uveljavljene mednarodne bibliografske baze, kot so EconLit, ProQuest in EBSCO.
Tokrat vabimo vas, da sooblikujete vsebino revije Akademija MM in nam posredujete znanstvene ali strokovne članke, ki obravnavajo aktualna vprašanja in prispevajo k razvoju teoretičnega in empiričnega marketinškega znanja v slovenskem prostoru. Članki so lahko napisani v slovenskem ali angleškem jeziku.
Po zgledu vseh kakovostnih revij bomo prejete članke presojali glede na njihov potencialni prispevek k razvoju in nadgradnji marketinškega znanja.
Članek mora izpolnjevati naslednje minimalne kriterije:
- obravnava aktualnega marketinškega problema ali vprašanja;
- nov, zanimiv vpogled v problematiko ali temeljit pregled obstoječega znanja (pregledni prispevek);
- uporaba relevantne literature;
- zadostna konceptualna in metodološka rigoroznost;
- upoštevanje navodil za pripravo prispevkov v reviji Akademija MM.
Natančnejše usmerite za pisanje člankov najdete v priponkah spodaj.
Znanstvene in strokovne članke pošljete na elektronski naslov: amm@dmslo.si oz. naslov urednika 31. Akademije MM: ursa.golob@fdv.uni-lj.si ali oddate na povezavi TUKAJ.
Pretekle številke revije lahko prelistate na povezavi Akademija MM.